abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203012168
Hele mooie foto’s Ela!

Ik ben wel een beetje klaar met de zwangerschap (36,5 week nu). De kinderen in bad doen en zelf tussendoor douchen zoals net voelt als een marathon tegenwoordig :'). Ik kijk wel uit naar de bevalling om die reden maar net als CaVaBien weet ik nu wel wat me te wachten staat en wil ik eigenlijk ook gewoon niet :').

Lastig met school LDG! Hier hetzelfde maar ik laat ze wel gewoon gaan. Ik hoop maar dat de booster in dit geval zin heeft gehad bij ons allebei :P.

Morgen gaan wij trouwen dus de baby moet nog even blijven zitten vannacht O-).
  FOK!fossiel maandag 3 januari 2022 @ 19:10:41 #27
1455 Keroppi
kool kikker
pi_203012591
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:43 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Hele mooie foto’s Ela!

Ik ben wel een beetje klaar met de zwangerschap (36,5 week nu). De kinderen in bad doen en zelf tussendoor douchen zoals net voelt als een marathon tegenwoordig :'). Ik kijk wel uit naar de bevalling om die reden maar net als CaVaBien weet ik nu wel wat me te wachten staat en wil ik eigenlijk ook gewoon niet :').

Lastig met school LDG! Hier hetzelfde maar ik laat ze wel gewoon gaan. Ik hoop maar dat de booster in dit geval zin heeft gehad bij ons allebei :P.

Wat cool dat je zover in je zwangerschap nog trouwt.

Ik had ook een beste buik tijdens ons geregistreerd partnerschap, maar dat was gratis op de maandagochtend met 2 vrienden als getuigen :) Vieren jullie het uitgebreider?
Chick on a mission
pi_203012781
quote:
Hele mooie foto’s Ela!

Gefeliciteerd, wat leuk! En knap dat je het aandurft met bijna 37 weken! Duimen dat de baby nog even blijft zitten :D

Ik ben getrouwd toen ik 20 weken zwanger was bij de vorige zwangerschap. Ik had toen nog een klein buikje, dus ik kon een normale bruidsjurk aan. We hebben het heel uitgebreid gevierd in een grote zaal met muziek en eten en een heleboel mensen. Dat was voor coronatijd :')
pi_203012831
quote:
Hele mooie foto’s Ela!

Gefeliciteerd!
Ik ben getrouwd met 32 weken maar jij maakt het helemaal spannend :D
pi_203013026
@Elleska, @Smart_ass en @Peacefulll, succes en ik duim voor mooie echo's!

@CaVaBien, het klinkt als een heftige zwangerschap. Hopelijk valt de inleiding je mee.

@littledrummergirl, heb je al uitslagen gekregen?

@LaBelleFleur27, alvast een heel mooie dag gewenst morgen O+
pi_203014902
Bedankt! Wij vieren het klein omdat het vanwege corona ook sowieso niet anders kan. De bedoeling is dat we in de zomer een wat groter feestje gaan geven. De termijn was nog wel spannend ja :') maar de notaris schoot niet op en die hadden we wel nodig aangezien wij onder huwelijkse voorwaarden trouwen :P.
pi_203015553
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:23 schreef elamanilo het volgende:
Ahh kijk, gelukkig zijn er nog nieuwe zwangeren in aantocht O+
Succes met de echo's!

Vandaag vertelde m'n vroedvrouw dat er nieuwe protocollen zijn en dat ik ook nu al naar het ziekenhuis zou kunnen voor controle en dan inleiding met 41 weken. Ze zei daarna al vlug: "Niet slaan nu!" ;) :D Oftewel, ik laat me niet (zomaar) inleiden en dat weet zij ook, maar ze is dan volgens de regels weer verplicht om het toch even te melden aan me. Van te voren hadden we sowieso al besloten om geen 'officiële' UD te meten met een termijn echo, zodat we ook nooit in die situatie zouden komen van 'teveel' over tijd of zo. Ik geloof daar niet zo in, dus wil daar zelf niets mee doen en zij staat daar ook achter. Alles gaat ook gewoon goed, dus dat scheelt. :)

Kan me voorstellen dat als er al van alles aan de hand is of dat er ineens complicaties optreden, dat je daar dan anders naar kijkt. Aan de andere kant is een inleiding vaak ook zwaarder voor de baby en voor je eigen lichaam. En komen er ook weer andere interventies bij kijken die invloed hebben op het baarproces. Het is dus wel iets om echt voorzichtig mee te zijn en goed de risico's tegen elkaar af te wegen en goed te voelen wat je gevoel erover zegt, denk ik. Maar dat is dus super persoonlijk en ik ben dus ook heel blij dat mijn vroedvrouw dat ook zo bekijkt en dat er in mijn geval echt voorlopig nog niets anders nodig is. :)
Ik ben recentelijk bevallen en kreeg inderdaad na 40w de keuze om met 41w in te leiden of af te wachten tot 42w. Daarbij werd wel gezegd dat uit onderzoek blijkt dat in de groep vrouwen die wachten er meer kindjes overlijden dan in de groep die wordt ingeleid, oa door verslechterde werking placenta. Gaat in beide gevallen om hele kleine percentages maar als ik het me goed herinner scheelde het wel een factor 10.
Ik wist niet dat dit een nieuw protocol was, wellicht is de uitkomst van dat onderzoek de aanleiding geweest.
pi_203015584
@eponine: mijn uitslagen waren gelukkig ok, dus nu gewoon weer over een paar dagen terug voor een bloeddrukcheck en in de tussentijd goed opletten of ik geen symptomen van zwangerschapsvergiftiging ontwikkel.

Keep calm and carry on dus maar weer *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203015683
quote:
17s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Aan covid is er nog niet zo heel veel bekend met betrekking tot antistoffen, maar ik heb mij wel ingelezen in kinkhoest omdat voor Anna de 22weken vaccinatie dus niet geldig is :P Daar stuitte ik op een hele onderbouwing, maar let wel op dat dit voor kinkhoest geld. Maar wellicht klopt daar ook wat mee voor covid?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx :)

Ik vroeg het vandaag aan de gyn, die kon er niet heel veel zinnigs over zeggen behalve dat ik er al het mogelijke aan gedaan heb om baby voldoende afweer mee te geven ( vaccinatie en booster) en dat de combinatie daarvan en borstvoeding de baby een goede veilige basis kan geven.
pi_203015710
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Bedankt! Wij vieren het klein omdat het vanwege corona ook sowieso niet anders kan. De bedoeling is dat we in de zomer een wat groter feestje gaan geven. De termijn was nog wel spannend ja :') maar de notaris schoot niet op en die hadden we wel nodig aangezien wij onder huwelijkse voorwaarden trouwen :P.
Wat leuk O+ mooie dag gewenst! Hebben de kleintjes ook nog een rol in het geheel?
pi_203015934
Fijn dat de uitslagen vanavond oké waren LittleDrummerGirl :*
  maandag 3 januari 2022 @ 21:52:45 #37
208890 June.
Seriously?
pi_203017412
Even zonder bijlees, maar ik hoor ook nog in de op ;) Eind mei uitgerekend en vrijdag de 20 weken echo O+
Shine bright like a diamond.
pi_203029887
Meld met verse baby! Alles gaat goed, KS is voorspoedig verlopen. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203029912
*O* Van Harte gefeliciteerd Eponine! Wat een prachtig gewicht en mooie naam O+ Ik wens je een mooie, fijne kraamtijd toe. En ben heel benieuwd naar je bevalverhaal mocht je dat willen delen!
pi_203029976
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef eponine het volgende:

SPOILER
Wat een goed nieuws O+ gefeliciteerd met de kleine meid!!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:09:07 #41
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203030108
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd!! O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_203030606
Gefeliciteerd! En mooie naam (kreeg hier een veto) :)
pi_203032014
Gefeliciteerd!!
Ik vind de naam ook heel mooi O+
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:35:42 #44
403520 Sway-
La vie est belle
pi_203032843
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd, leuke naam ook O+
pi_203033923
Gefeliciteerd eponine!
pi_203034517
We zijn vandaag weer helemaal goedgekeurd bij de VK. Mooi lage bloeddruk, baby heeft nog alle ruimte en de suikertest was negatief. Nog even bloedgeprikt voor Rhesus dus volgende keer zal ik wel een anti-D prik krijgen
pi_203037244
Gefeliciteerd eponine! Veel knuffelen met je vogeltje O+
pi_203040471
Gefeliciteerd! Mooie naam inderdaad O+
pi_203040488
Dank jullie wel allemaal O+

Tot nu toe gaat het super goed met haar. We waren wel erg verrast door haar gewicht, de hele zwangerschap kregen we te horen dat ze waarschijnlijk, net als grote broer, een grote baby zou zijn. Maar ze is juist super gemiddeld en fijntjes. Gelukkig past ze de kleertjes (maat 56) die ik heb meegenomen, want we hebben dus vrijwel niks in maat 50 :D

Ik ben gisteren erg misselijk geweest, heb daar uiteindelijk iets tegen gekregen en voel me sindsdien een stuk beter. De oorzaak was denk ik een combinatie van spanning, vermoeidheid en het morfinepompje |:). Verder vooral opgelucht dat het achter de rug is!
  FOK!fossiel woensdag 5 januari 2022 @ 06:15:08 #50
1455 Keroppi
kool kikker
pi_203040524
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 05:47 schreef eponine het volgende:
Dank jullie wel allemaal O+

Tot nu toe gaat het super goed met haar. We waren wel erg verrast door haar gewicht, de hele zwangerschap kregen we te horen dat ze waarschijnlijk, net als grote broer, een grote baby zou zijn. Maar ze is juist super gemiddeld en fijntjes. Gelukkig past ze de kleertjes (maat 56) die ik heb meegenomen, want we hebben dus vrijwel niks in maat 50 :D

Ik ben gisteren erg misselijk geweest, heb daar uiteindelijk iets tegen gekregen en voel me sindsdien een stuk beter. De oorzaak was denk ik een combinatie van spanning, vermoeidheid en het morfinepompje |:). Verder vooral opgelucht dat het achter de rug is!
Fijn dat het allemaal goed verlopen is. Bij de eerste dachten we ook dat het een grote baby zou worden en die woog nog minder dan jouw dochter.

In alle haast nog extra spullen in maat 50 gekocht :D

SPOILER
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')