SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Ik vind Theo Maassen wel leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kan mij werkelijk geen enkele cabaretier bedenken waar ik om kan lachen.. Hooguit een glimlach soms bij Hans Teeuwen.
Theo is echt een koning. Snowflakes vinden hem niet leuk genot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Theo Maassen wel leuk.
En Lebbis als hij boos wordt.
En tegenwoordig soms zelfs Hans Teeuwen weer.
Ronald Goedemondt. Hans is ook niet meer leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kan mij werkelijk geen enkele cabaretier bedenken waar ik om kan lachen.. Hooguit een glimlach soms bij Hans Teeuwen.
Vroeger vond ik hem wel leuk ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Najib is niet meer leuk geweest sinds z'n verslavingen allen
Claudia de Breij is wel grappig toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Die show waarin hij in het publiek vraagt hoe iemand beftquote:
Goedemondt is de beste cabaretier in Nederland ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt. Hans is ook niet meer leuk.
Bij lange na niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goedemondt is de beste cabaretier in Nederland ja.
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Claudia de Breij is wel grappig toch?
Vrouwen zijn niet grappig.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lebbisquote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Theo Maassen wel leuk.
En Lebbis als hij boos wordt.
En tegenwoordig soms zelfs Hans Teeuwen weer.
Adamsappel en Adamskostuum?quote:
Jij welquote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet meer. Ook steeds meer van hetzelfde.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goedemondt is de beste cabaretier in Nederland ja.
Dat dan weer wel was echt genot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:44 schreef Wertha het volgende:
Hans Teeuwen![]()
Jammer dat zijn humor niet meer kan. Mes met een briefje, RIP.
Hans Teeuwen z'n absurdisme vind ik leuk, Daniel Arends is gevat (alleen te veel pies, plas en seks) en Herman Finkers is de man van de woordspelingen en het verhaalquote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn humor kan nog steeds allen. Schijt aan die snowflakes. Theo Maassen godquote:Op zondag 2 januari 2022 23:44 schreef Wertha het volgende:
Hans Teeuwen![]()
Jammer dat zijn humor niet meer kan. Mes met een briefje, RIP.
BACKEDquote:
Z'n laatste show vond ik ook niet zo idd.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet meer. Ook steeds meer van hetzelfde.
Dat absurdisme heeft Theo Maassen ook wel vind ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hans Teeuwen z'n absurdisme vind ik leuk, Daniel Arends is gevat (alleen te veel pies, plas en seks) en Herman Finkers is de man van de woordspelingen en het verhaal
JR93 ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland is groot fan van de lama's trouwens.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
Dan nemen we @Caland vanaf nu niet meer serieus.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
Uiteindelijk heeft elke cabaretier dat wel natuurlijk met zijn eigen stijl.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet meer. Ook steeds meer van hetzelfde.
Ehhh??quote:
Bert is een legende. Educatief honingslingeren.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
Beste comedian:
Jochem Myjer en vroeger Bert Visscher (nu teveel hetzelfde)
Henry van Loon ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat absurdisme heeft Theo Maassen ook wel vind ik.
Ah, dat deed je dus welquote:Op zondag 2 januari 2022 23:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan nemen we @:caland vanaf nu niet meer serieus.
Die kan geen fatsoenlijk Nederlands lol.quote:
Dat is ook kut zeg de lama'squote:Op zondag 2 januari 2022 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
Omdat hij niet meer actief is als cabaretier.quote:
Hans z'n YouTube-kanaal is genotquote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt. Hans is ook niet meer leuk.
Jochem met die stemmetjes en imitaties is wel echt genot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bert is een legende. Educatief honingslingeren.![]()
Jochem Myjer trek ik dan weer slecht. Net iets te druk.
Toon HermansGOD.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:47 schreef Doevelaer het volgende:
D
[..]
Die was al genoemd, dus een like was genoeg. Verder FINKERSGOD
Dat boek is fantastisch. Regelmatig even opendoen op een willekeurige plekquote:Op zondag 2 januari 2022 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer actief is als cabaretier.
Wel een god ja, dat boek van hem is ook fantastisch.
Hansgodquote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die show waarin hij in het publiek vraagt hoe iemand beftDie vent in het publiek schrok zich de tering
![]()
Welk boek? Hij heeft er meerdere.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer actief is als cabaretier.
Wel een god ja, dat boek van hem is ook fantastisch.
Ik weet dat heel veel mensen hem niet zo leuk vinden maar ik ga altijd helemaal stuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben nu in het boekje van Bert Visser bezig, gelokt door één hele leuke anekdote in de krant. Best leuk, hoe hij begonnen is in kutzaaltjes enzo.
Ook gelezen. Bert is ook belachelijk sympathiek trouwens, idem voor Jochem Myjer. Beide naar alle shows geweest. Bert is wel teveel herhaling nu, jammer.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben nu in het boekje van Bert Visser bezig, gelokt door één hele leuke anekdote in de krant. Best leuk, hoe hij begonnen is in kutzaaltjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |