SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Ik vind Theo Maassen wel leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kan mij werkelijk geen enkele cabaretier bedenken waar ik om kan lachen.. Hooguit een glimlach soms bij Hans Teeuwen.
Theo is echt een koning. Snowflakes vinden hem niet leuk genot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Theo Maassen wel leuk.
En Lebbis als hij boos wordt.
En tegenwoordig soms zelfs Hans Teeuwen weer.
Ronald Goedemondt. Hans is ook niet meer leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kan mij werkelijk geen enkele cabaretier bedenken waar ik om kan lachen.. Hooguit een glimlach soms bij Hans Teeuwen.
Vroeger vond ik hem wel leuk ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Najib is niet meer leuk geweest sinds z'n verslavingen allen
Claudia de Breij is wel grappig toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Die show waarin hij in het publiek vraagt hoe iemand beftquote:
Goedemondt is de beste cabaretier in Nederland ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt. Hans is ook niet meer leuk.
Bij lange na niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goedemondt is de beste cabaretier in Nederland ja.
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Claudia de Breij is wel grappig toch?
Vrouwen zijn niet grappig.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Claudia de Breij is wel grappig toch?
Lebbisquote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Theo Maassen wel leuk.
En Lebbis als hij boos wordt.
En tegenwoordig soms zelfs Hans Teeuwen weer.
Adamsappel en Adamskostuum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |