jep bij de winkel waar je ook valse vaccinatibewijzen kunt kopenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:01 schreef Starhopper het volgende:
"Ik had alleen mijn veteranenpas bij me"
Zijn die tegenwoordig ook te koop?
en perskaartenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
jep bij de winkel waar je ook valse vaccinatibewijzen kunt kopen
wat denk je zelfquote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef wuuht het volgende:
Denk je echt dat er mensen zijn die zich voor doen als veteraan maar dat gewoon niet zijn? Zal wel weer genuanceerder liggen.
Jaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef wuuht het volgende:
Denk je echt dat er mensen zijn die zich voor doen als veteraan maar dat gewoon niet zijn? Zal wel weer genuanceerder liggen.
Het gros. Het zou me juist verbazen als er een veteraan is die zich hier voor leent.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef wuuht het volgende:
Denk je echt dat er mensen zijn die zich voordoen als veteraan maar dat gewoon niet zijn? Zal wel weer genuanceerder liggen.
Er zitten veteranen tussen dat weet ik maar de meesten zijn oud dienstplichtigen die niet verder dan Sennelager en Vogelsang zijn geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef wuuht het volgende:
Denk je echt dat er mensen zijn die zich voordoen als veteraan maar dat gewoon niet zijn? Zal wel weer genuanceerder liggen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat een echte veteraan hier in uniform naar toe zou gaanquote:Op zondag 2 januari 2022 22:11 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het gros. Het zou me juist verbazen als er een veteraan is die zich hier voor leent.
Volgens mij wordt dat er ook vanaf het begin al ingestampt dat je niet te pas en te onpas overal met je uniform rond gaat lopen als je niet actief bent. Dat is volgens mij gewoon een ongeschreven regel en krijg je het van je (oud)collega's wel te horen als je zomaar gaat paraderen met je uniform in vredestijd.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat een echte veteraan hier in uniform naar toe zou gaan
Hoezo, veteranen zijn echt niet bijzonder verheven mensen die niet naar een wappie demo zouden gaan.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:11 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het gros. Het zou me juist verbazen als er een veteraan is die zich hier voor leent.
Dad's armyquote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef NoCigar het volgende:
Blijft indrukwekkend: https://www.facebook.com/(...)ts/4903690046349086/
Mijn broer is beroepsmilitair, ooit eens toen ik nog puber was zijn epauletten 'geleend' ik vond dat wel cool om met die dingen rond te lopen. Hij was niet amused toen hij erachter kwamquote:Op zondag 2 januari 2022 22:14 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat er ook vanaf het begin al ingestampt dat je niet te pas en te onpas overal met je uniform rond gaat lopen als je niet actief bent. Dat is volgens mij gewoon een ongeschreven regel en krijg je het van je (oud)collega's wel te horen als je zomaar gaat paraderen met je uniform in vredestijd.
Deel dit nu niet! Nou gaan wappies demonstreren bij de opnames van de volgende oorlogsfilm, om de acteurs lastig te vallen met deze motie.quote:
Dan zal het pakje wijn ook wel leeg zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef Starhopper het volgende:
Pizza is op dus Albert gaat naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |