Goed dat je het zegt van die ESTA niet eens meer aan gedacht joh...quote:Op maandag 3 januari 2022 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Ieder land mag zelf zijn hoepel bepalen waar je als toerist doorheen moet springen om er welkom te zijn. En de VS is niet de makkelijkste. Ook qua ESTA (visum) etc.
Het is wel jammer dat die wereldregering dit niet sneller oppikt.
Jup, dan kun je weer op vakantie en op reis. De ellende begint al op het vliegveld met je pamper op je gezicht en dan tig uur in het vliegtuig met je lap op je bakkes. Met eten en drinken mag het wel even af want dan is het virus er niet. Al die malloten slikken hetquote:Op maandag 3 januari 2022 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het uiteindelijk een kant op waarbij we objectief en wetenschappelijk onderbouwd naar zulke dingen gaan kijken, zonder meteen voor wappie uitgemaakt te worden als je die troep niet direct wil.
Maar vooralsnog is het nogal steeds veel "neem nou maar gewoon"
Kvind het hartstikke onacceptabel, maar ga lekker de natuur in en heb de familie van mijn vriendin (2 jaar samen) nog niet ontmoet joh. Tis absurd allemaal.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, dan kun je weer op vakantie en op reis. De ellende begint al op het vliegveld met je pamper op je gezicht en dan tig uur in het vliegtuig met je lap op je bakkes. Met eten en drinken mag het wel even af want dan is het virus er niet. Al die malloten slikken het
Komt op mij over dat er eigenlijks niks veranderd, maar goed we zijn zo blij dat jongeren een paar uurtjes langer mogen sporten, ondertussen houdt nauwelijks iemand zich nog aan de regels.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)-buiten-sporten.html
Hij doet maar wat, welk OMT lid durft voor deze nonsense zijn hand in het vuur te steken?
Misschien is Koopmans wel zo snugger.![]()
Tis gewoon je bevolking treiteren, met je eigen domheid (Hugo).quote:Op maandag 3 januari 2022 17:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Komt op mij over dat er eigenlijks niks veranderd, maar goed we zijn zo blij dat jongeren een paar uurtjes langer mogen sporten, ondertussen houdt nauwelijks iemand zich nog aan de regels.
Blijft gewoon een visieloze exercitie
was het maar domheid ...quote:Op maandag 3 januari 2022 17:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis gewoon je bevolking treiteren, met je eigen domheid (Hugo).
Het OMT zou men van domheid moeten behoeden maar het valt echt smerig tegen dat groepje mensen.
Wat bedoel je pcies?quote:Op maandag 3 januari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
het merendeel van de ouderen heeft Moderna gehad
hoe combineert dit met elkaar?
met de boostersquote:
Pfizer is allang uit het lichaam...quote:Op maandag 3 januari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
wat ik me nu afvraag
jongeren krijgen Pfizer als booster
ouderen Moderna
het merendeel van de ouderen heeft Moderna gehad
hoe combineert dit met elkaar?
Ah, zo,quote:Op maandag 3 januari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de boosters
ik zie dat ik het verkeer heb gepost
veel ouderen hebben Pfizer gehad en krijgen nu een moderna booster
jongeren veel Jansen en krijgen nu Pfizer
Oh Nee Hequote:Scientists have rung the alarm bells over "the emergence of a new variant" in southern France.
It comes after 12 patients tested positive in the same region, but their tests showed "an atypical combination".
The index case had returned from travelling to Cameroon, suggesting to experts that it may have originated in the African country.
cientists have rung the alarm bells over "the emergence of a new variant" in southern France.
It comes after 12 patients tested positive in the same region, but their tests showed "an atypical combination".
The index case had returned from travelling to Cameroon, suggesting to experts that it may have originated in the African country.
In a preprint paper, that is yet to be peer reviewed, experts from a French government-back programme said they had identified "46 mutations" in the variant.
The variant has been given the name B.1.640.2.
Its presence was first detected by experts at the IHU Mediterranee Infection in Marseille.
They announced on their Twitter earlier this month that they had detected a new variant in Covid-19 patients from Forcalquier, in the Alpes-de-Haute-Provence region.
There are scores of new variants discovered all the time, but it does not necessarily mean they will be more dangerous than Delta or Alpha.
What makes a variant more well-known and dangerous is its ability to multiply because of the number of mutations it has in relation to the original virus.
This is when it becomes a "variant of concern" - like Omicron.
It remains to be seen in which category this new variant will fall.
But in the new paper, dated December 29, scientists said: "SARS-CoV-2 variants have become a major virological, epidemiological and clinical concern, particularly with regard to the risk of escape from vaccine-induced immunity."
En de 'verdenking' van welke grove misdaad rechtvaardigt het op deze manier aanzetten tot een (digitale) klopjacht? Is dit een voorbode van wat de tribunalen waarover men het in FvD-kringen heeft ons gaat brengen?quote:
Vind de Twitter naam ook wel bijzonder...quote:Op maandag 3 januari 2022 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En de 'verdenking' van welke grove misdaad rechtvaardigt het op deze manier aanzetten tot een (digitale) klopjacht? Is dit een voorbode van wat de tribunalen waarover men het in FvD-kringen heeft ons gaat brengen?
Dat gaat toch echt veel te ver, vind je niet?
Hangt een vies luchtje aan deze actie inderdaad.quote:
Ja, en behoorlijk grappig: wanneer je mRNA vrij bent dan ben je dood.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vind de Twitter naam ook wel bijzonder...
#BlijfContantBetalen - PureBlood - mRNA vrij
Ik zie geen aanslag en de agente maakt gewoon een foto...quote:Op maandag 3 januari 2022 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hangt een vies luchtje aan deze actie inderdaad.
[ twitter ]
En die foto is hoogstwaarschijnlijk voor het dossier van de vernieling. Al met al behoorlijk schandalig om de beelden van die vrouw dan vergezeld van insinuaties over medeplichtigheid op twitter te gooien.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie geen aanslag en de agente maakt gewoon een foto...
Angstzaaierij om niets dus...
Ja, precies.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En die foto is hoogstwaarschijnlijk voor het dossier van de vernieling. Al met al behoorlijk schandalig om de beelden van die vrouw dan vergezeld van insinuaties over medeplichtigheid op twitter te gooien.
kijk video in deze link en huiver.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Covid warning as new variant with '46 mutations' infects 12 in southern France
[..]
Oh Nee He
Het forum wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik beweer niet dat het een aanslag is,
Wat is er vernield?quote:ik denk meer aan opzettelijke vernieling
Je had liever een escalatie gezien voor het partijkantoor?quote:, politie loopt erachter aan, weet goed wat zich afspeelde maar doet totaal geen moeite en dan nog als bonus een fotootje maken? Zegt wel genoeg over deze dienders.
Ja joh ik had al zoiets meegekregen. Ze halen alles uit de kastquote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef Orwell het volgende:
[..]
kijk video in deze link en huiver.
Marburg is coming
https://stichtingvaccinvr(...)mie-liggen-al-klaar/
Stichting vaccinvrij....quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef Orwell het volgende:
[..]
kijk video in deze link en huiver.
Marburg is coming
https://stichtingvaccinvr(...)mie-liggen-al-klaar/
Jij helpt daarbij een handje?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:41 schreef ludovico het volgende:
Hugo de Jonge, wat een lul, lijkt me onwaarschijnlijk dat hij ergens onbewaakt kan wonen.
ik raad je sterk aan de video te bekijken.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh ik had al zoiets meegekregen. Ze halen alles uit de kast
Heel toevallig exact dezelfde foto als op de FvD-twitter.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Of voor in de groepsapp
[ afbeelding ]
Het zal allemaal wel, de politie is allang niet meer wat het geweest is.
De voordeur is vernield, moet opnieuw geverfd worden lijkt mij opzettelijke vernieling. Maar oké, jij vindt het best als iemand een emmer verf tegen je voordeur aanpleurt. Haal je je schouders op want moet kunnen, niks aan de hand. De politie loopt er achteraan als een stel simpelen. Als ze even in looppas waren gegaan hadden ze de dader in de kraag kunnen vatten. De politie is niet meer wat ze geweest zijn. Inmiddels een beroep waar je je voor moet schamen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het forum wel.
Ben je dus niet met ze eens...
[..]
Wat is er vernield?
[..]
Je had liever een escalatie gezien voor het partijkantoor?
En foto's zijn over het algemeen bewijsmateriaal...
Covid is natuurlijk niks maar markie malburg virus dan stem ik ook voor Chinese praktijken in dit land.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik raad je sterk aan de video te bekijken.
covid19 will look like a picknick.
Een paar jaar terug stierf er geloof ik één persoon aan Ebola in Nederland. Volgens de Covidwappies zou de kans op sterven dus 1 op de 17 miljoen zijn. Kortom: Ebola is ongevaarlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stichting vaccinvrij....
Toppunt van decadentie..
Anyway, Marburg en Ebola zijn filovirussen, dat type virus is verantwoordelijk voor vele pandemieën uit de oudheid waarbij Covid vergeleken een chihuahua is.
Ik vind het niet raar dat ze daar een vaccin tegen ontwikkelen...
Na HIV is het het dodelijkste type virus dat we kennen...
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een paar jaar terug stierf er geloof ik één persoon aan Ebola in Nederland. Volgens de Covidwappies zou de kans op sterven dus 1 op de 17 miljoen zijn. Kortom: Ebola is ongevaarlijk.
Ja, zag het nadat ik had gepost...quote:Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De voordeur is vernield, moet opnieuw geverfd worden lijkt mij opzettelijke vernieling.
Ah, nu ga jij voor me invullen wat ik denk...quote:Maar oké, jij vindt het best als iemand een emmer verf tegen je voordeur aanpleurt. Haal je je schouders op want moet kunnen, niks aan de hand.
Wat ik eerder al zei, wil je escalatie voor de deur van het partijkantoor.quote:De politie loopt er achteraan als een stel simpelen. Als ze even in looppas waren gegaan hadden ze de dader in de kraag kunnen vatten. De politie is niet meer wat ze geweest zijn. Inmiddels een beroep waar je je voor moet schamen.
Wil je Corona niet vergelijken met ebola of de griep, Corona is veel gevaarlijker. We worden er immers al 2 jaar voor opgeslotenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een paar jaar terug stierf er geloof ik één persoon aan Ebola in Nederland. Volgens de Covidwappies zou de kans op sterven dus 1 op de 17 miljoen zijn. Kortom: Ebola is ongevaarlijk.
lol. exact die redeneertrant bezigde laatst in de 2e slaapkamer een of andere deugdoos van het CDA of iets dergelijks:quote:Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wil je Corona niet vergelijken met ebola of de griep, Corona is veel gevaarlijker. We worden er immers al 2 jaar voor opgesloten
Eenvoudig weerlegbare lariekoek:quote:
Stukje van Xandernieuws. Wederom een scenario die je niet zomaar mag wegwuifen. 1 en al ellende, al lost dat wel het huizenprobleem mooi op.quote:De Amerikaanse topverzekeraar OneAmerica is met een schokkend bericht naar buiten gekomen: het aantal doden onder mensen behorende tot de beroepsbevolking (18 tot 64 jaar) is met maar liefst 40% gestegen ten opzichte van het normale niveau van voor de pandemie. ‘We zien op dit moment de hoogste sterftecijfers in de geschiedenis van deze bedrijfstak – niet alleen bij OneAmerica,’ zei CEO Scott Davison tijdens een online persconferentie. ‘Bij iedere speler in deze tak zijn de data overeenkomend.’
OneAmerica (jaarlijkse inkomsten $ 118 miljard), met zijn hoofdkwartier in Indianapolis, bestaat sinds 1877 en heeft in de verzekeraarstak de hoogste ratings. CEO Davison benadrukte dat er ‘enorme, enorme aantallen’ mensen sterven, ‘voornamelijk in de beroepsbevolking van 18 tot 64.’ Wanneer begon die gigantische stijging? In het derde kwartaal, toen de meeste Amerikanen net hun Covid shots hadden gehad.
‘Om u een idee te geven hoe erg het is: een drie-sigma (statistische berekening), of een ééns in de 200 jaar catastrofe, zou een 10% toename ten opzichte van pre-pandemische niveaus zijn. Dus 40% is ongehoord.’ De meeste claims die worden ingediend zijn overigens niet voor Covid-19 doden, ook al bedient de Amerikaanse overheid zichzelf van hetzelfde aangetoonde ‘besmettingen’ bedrog als in Nederland om een zo hoog mogelijk aantal Covid slachtoffers te kunnen melden.
Vaxxicide
We hebben vorig jaar zeer uitgebreid bericht over de vele topwetenschappers, artsen en andere experts die waarschuwden voor een enorme golf zieken en doden als gevolg van de Covid genmanipulatie injecties. De grafeenoxide nanodeeltjes en de door deze ‘vaccins’ aangemaakte spike proteïnen gaan naar alle organen en veroorzaken onder meer auto-immuunstoornissen, bloedpropjes, hersenbloedingen, hartaanvallen en andere hartaandoeningen, waar inmiddels vele honderden professionele sporters wereldwijd door getroffen zijn, en waardoor nu ook steeds meer kinderen worden geveld.
Inmiddels is breed wetenschappelijk aangetoond dat de Covid ‘vaccins’ het menselijke immuunsysteem ernstig verzwakken en bij velen permanent beschadigen. ‘Boostershots’, waar minister Hugo de Jonge er nog even snel 6 van aankocht – en die hij het liefste verplicht in ons allemaal wil laten spuiten – , zullen daarom hoogstwaarschijnlijk de genadeklap zijn. Kortom: de vaccinatie-genocide, of vaxxicide zoals we het al geruime tijd noemen, lijkt daadwerkelijk te zijn begonnen.
Deagel: 2/3 bevolking in VS en Europa in 2025 verdwenen
Ik heb me jarenlang afgevraagd waarom de militaire inlichtingensite Deagel – waar we in de loop der jaren enige keren aandacht aan hebben besteed – in zijn analyses zo zeker wist te melden da 1/3 tot soms 2/3 van de bevolking in de VS en Europa in 2025 zal zijn verdwenen. Ook voor Nederland waren de (sinds dit jaar offline gehaalde) prognoses (in 2016) schrikbarend: onze bevolking zou de komende jaren met zo’n 6,4 miljoen mensen dalen
Misschien was het wel helemaal geen prognose, maar een Agenda-2030 / Great Reset ‘target’, dat onze bestuurders nu proberen te halen middels het opleggen en afdwingen van levensgevaarlijke injecties? Het is een complottheorie, dat zeker, maar hoeveel ‘complotten’ zijn er alleen al niet sinds 2020 de waarheid gebleken?
‘Fakkels en hooivorken’
‘Ik pleit voor fakkels en hooivorken in 2022!’ schrijft de Amerikaanse radiohost Hal Turner (1). En dat is volgens een niet bij name genoemde miljardair in Nieuw Zeeland exact wat de bedoeling zou zijn van de hoogste echelons van de globalistische elite, namelijk dat de woedend geworden volken – vaxxers die massaal ziek worden en sterven, samen met non-vaxxers die hun landen opzettelijk kapot zien worden gemaakt – zich eensgezind tegen hun eigen regeringen keren en het afzetten. De totale chaos die daarop volgt zou dan worden gebruikt om een ‘wereldregering’ te presenteren, die de orde herstelt en een einde maakt aan alle ellende.
Het valt nog niet te zeggen of er iets klopt van dit ‘complot’, maar tot nu toe verloopt het wel exact volgens het vermeende scenario. De periode 2022-2025 gaat hoe dan ook ongekend heftig worden, voor iedereen.
Merci, het was zeker de moeite waard en.. brrr.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik raad je sterk aan de video te bekijken.
covid19 will look like a picknick.
Marburg.. klinkt als een mooie gelegenheid om de pijp uit te gaan (quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Merci, het was zeker de moeite waard en.. brrr.
Dat werd tijd...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef KNAK het volgende:
Testen niet meer geldig voor pass sanitaire
De Franse regering werkt aan een verdere aanscherping van het beleid, waardoor testen niet meer mogelijk is om aan een pass sanitaire te komen. Dat plan moet nog door het parlement worden geloodst.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1175663448/frankrijk-en-italie-scherpen-regels-aan
Italie en Frankrijk, een mooi vooruitzicht op wat hier ook komen gaat.
[..]
Leuk bedacht...quote:Marburg.. klinkt als een mooie gelegenheid om de pijp uit te gaan () Een mooie naam en (bullshit)reden om alle vaccindoden onder te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |