abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203011238
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Tja. Ieder land mag zelf zijn hoepel bepalen waar je als toerist doorheen moet springen om er welkom te zijn. En de VS is niet de makkelijkste. Ook qua ESTA (visum) etc.

Het is wel jammer dat die wereldregering dit niet sneller oppikt.
Goed dat je het zegt van die ESTA niet eens meer aan gedacht joh...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 3 januari 2022 @ 17:23:08 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203011251
quote:
6s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het uiteindelijk een kant op waarbij we objectief en wetenschappelijk onderbouwd naar zulke dingen gaan kijken, zonder meteen voor wappie uitgemaakt te worden als je die troep niet direct wil.
Maar vooralsnog is het nogal steeds veel "neem nou maar gewoon"
Jup, dan kun je weer op vakantie en op reis. De ellende begint al op het vliegveld met je pamper op je gezicht en dan tig uur in het vliegtuig met je lap op je bakkes. Met eten en drinken mag het wel even af want dan is het virus er niet. Al die malloten slikken het 8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203011284
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Jup, dan kun je weer op vakantie en op reis. De ellende begint al op het vliegveld met je pamper op je gezicht en dan tig uur in het vliegtuig met je lap op je bakkes. Met eten en drinken mag het wel even af want dan is het virus er niet. Al die malloten slikken het 8)7
Kvind het hartstikke onacceptabel, maar ga lekker de natuur in en heb de familie van mijn vriendin (2 jaar samen) nog niet ontmoet joh. Tis absurd allemaal. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203011329
https://www.nu.nl/sport-o(...)-buiten-sporten.html

Hij doet maar wat, welk OMT lid durft voor deze nonsense zijn hand in het vuur te steken?
Misschien is Koopmans wel zo snugger. :')
  maandag 3 januari 2022 @ 17:40:59 #255
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203011444
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)-buiten-sporten.html

Hij doet maar wat, welk OMT lid durft voor deze nonsense zijn hand in het vuur te steken?
Misschien is Koopmans wel zo snugger. :')
Komt op mij over dat er eigenlijks niks veranderd, maar goed we zijn zo blij dat jongeren een paar uurtjes langer mogen sporten, ondertussen houdt nauwelijks iemand zich nog aan de regels.
Blijft gewoon een visieloze exercitie
There is only one religion
pi_203011461
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:40 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Komt op mij over dat er eigenlijks niks veranderd, maar goed we zijn zo blij dat jongeren een paar uurtjes langer mogen sporten, ondertussen houdt nauwelijks iemand zich nog aan de regels.
Blijft gewoon een visieloze exercitie
Tis gewoon je bevolking treiteren, met je eigen domheid (Hugo).

Het OMT zou men van domheid moeten behoeden maar het valt echt smerig tegen dat groepje mensen.
  maandag 3 januari 2022 @ 18:39:01 #257
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203012126
wat ik me nu afvraag
jongeren krijgen Pfizer als booster
ouderen Moderna
het merendeel van de ouderen heeft Moderna gehad
hoe combineert dit met elkaar?
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  maandag 3 januari 2022 @ 18:50:16 #258
421867 greysbones
pi_203012257
https://www.bild.de/bild-(...)ionToLogin.bild.html

Die Deutschen misstrauen den amtlichen Corona-Zahlen, ergab eine Umfrage für BILD: 57 Prozent geben nichts mehr auf die Werte des Robert-Koch-Instituts (RKI). Nur jeder Dritte glaubt noch, dass sie stimmen.
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 3 januari 2022 @ 18:50:50 #259
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203012267
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis gewoon je bevolking treiteren, met je eigen domheid (Hugo).

Het OMT zou men van domheid moeten behoeden maar het valt echt smerig tegen dat groepje mensen.
was het maar domheid ...
Huig
  maandag 3 januari 2022 @ 19:00:36 #260
421867 greysbones
pi_203012432
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 3 januari 2022 @ 19:22:25 #261
421867 greysbones
pi_203012788
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203012858
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
Wat bedoel je pcies?
  maandag 3 januari 2022 @ 19:28:25 #263
421867 greysbones
pi_203012902
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat bedoel je pcies?
met de boosters
ik zie dat ik het verkeer heb gepost
veel ouderen hebben Pfizer gehad en krijgen nu een moderna booster
jongeren veel Jansen en krijgen nu Pfizer
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 3 januari 2022 @ 19:38:16 #264
421867 greysbones
pi_203013135
Ik las gisteren nog een verhaal over long Covid
daarbij stelde een dame dat het merendeel van de mensen die long Covid heeft eens getest zou moeten worden op ziekte van Lyme
weet niet meer de exacte reden maar wel dat er bepaalde verhogingen in het bloed waren die ook met lyme aanwezig zijn
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203013144
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
wat ik me nu afvraag
jongeren krijgen Pfizer als booster
ouderen Moderna
Pfizer is allang uit het lichaam...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203013146
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
met de boosters
ik zie dat ik het verkeer heb gepost
veel ouderen hebben Pfizer gehad en krijgen nu een moderna booster
jongeren veel Jansen en krijgen nu Pfizer
Ah, zo,
Isdatzo heeft weleens zitten vertellen hier - en dat klinkt aannemelijk - dat het RNA stukje de cel in moet komen met de instructies aan de cel om een bepaald eiwit te produceren (spike eiwit).

Om de cel in te komen heb je messenger RNA - als ik het goed begrepen heb - bij Pfizer
Bij Janssen en Moderna gaat het via een verzwakt omhulsel van een ander virus... Adeno virus oid dacht ik dat het heette.

Maar het punt is dat het lichaam wss sneller het vaccin omhulsel opruimt en daardoor wordt het vaccin minder effectief qua spike-eiwit productie.... Dus valt er minder op te ruimen voor het lichaam en is de shot eigenlijk te zwak. Dat was een beetje de redenatie erachter geloof ik.

Dus men moet allemaal van Moderna naar Pfizer. :?
Edit:
Lees net dus dat Moderna ook mRNA vaccin is, vector geldt voor Janssen / Astrazenica.

Niet mijn werk, niet mijn expertise.

[ Bericht 3% gewijzigd door ludovico op 03-01-2022 19:49:05 ]
  maandag 3 januari 2022 @ 19:39:53 #267
189978 controlaltdelete
pi_203013185
Covid warning as new variant with '46 mutations' infects 12 in southern France

quote:
Scientists have rung the alarm bells over "the emergence of a new variant" in southern France.

It comes after 12 patients tested positive in the same region, but their tests showed "an atypical combination".

The index case had returned from travelling to Cameroon, suggesting to experts that it may have originated in the African country.

cientists have rung the alarm bells over "the emergence of a new variant" in southern France.

It comes after 12 patients tested positive in the same region, but their tests showed "an atypical combination".

The index case had returned from travelling to Cameroon, suggesting to experts that it may have originated in the African country.

In a preprint paper, that is yet to be peer reviewed, experts from a French government-back programme said they had identified "46 mutations" in the variant.

The variant has been given the name B.1.640.2.

Its presence was first detected by experts at the IHU Mediterranee Infection in Marseille.

They announced on their Twitter earlier this month that they had detected a new variant in Covid-19 patients from Forcalquier, in the Alpes-de-Haute-Provence region.

There are scores of new variants discovered all the time, but it does not necessarily mean they will be more dangerous than Delta or Alpha.

What makes a variant more well-known and dangerous is its ability to multiply because of the number of mutations it has in relation to the original virus.

This is when it becomes a "variant of concern" - like Omicron.

It remains to be seen in which category this new variant will fall.

But in the new paper, dated December 29, scientists said: "SARS-CoV-2 variants have become a major virological, epidemiological and clinical concern, particularly with regard to the risk of escape from vaccine-induced immunity."
Oh Nee He :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 3 januari 2022 @ 19:41:02 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203013219
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
En de 'verdenking' van welke grove misdaad rechtvaardigt het op deze manier aanzetten tot een (digitale) klopjacht? Is dit een voorbode van wat de tribunalen waarover men het in FvD-kringen heeft ons gaat brengen?

Dat gaat toch echt veel te ver, vind je niet?
Huilen dan.
pi_203013361
quote:
13s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En de 'verdenking' van welke grove misdaad rechtvaardigt het op deze manier aanzetten tot een (digitale) klopjacht? Is dit een voorbode van wat de tribunalen waarover men het in FvD-kringen heeft ons gaat brengen?

Dat gaat toch echt veel te ver, vind je niet?
Vind de Twitter naam ook wel bijzonder...

#BlijfContantBetalen - PureBlood - mRNA vrij
  maandag 3 januari 2022 @ 19:47:18 #270
189978 controlaltdelete
pi_203013376
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Hangt een vies luchtje aan deze actie inderdaad.

twitter
  maandag 3 januari 2022 @ 20:03:43 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203013708
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vind de Twitter naam ook wel bijzonder...

#BlijfContantBetalen - PureBlood - mRNA vrij
Ja, en behoorlijk grappig: wanneer je mRNA vrij bent dan ben je dood.
Huilen dan.
pi_203013836
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hangt een vies luchtje aan deze actie inderdaad.

[ twitter ]
Ik zie geen aanslag en de agente maakt gewoon een foto...

Angstzaaierij om niets dus...
  maandag 3 januari 2022 @ 20:31:06 #273
189978 controlaltdelete
pi_203014438
Ik beweer niet dat het een aanslag is, ik denk meer aan opzettelijke vernieling, politie loopt erachter aan, weet goed wat zich afspeelde maar doet totaal geen moeite en dan nog als bonus een fotootje maken? Zegt wel genoeg over deze dienders.
  maandag 3 januari 2022 @ 20:31:23 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203014446
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie geen aanslag en de agente maakt gewoon een foto...

Angstzaaierij om niets dus...
En die foto is hoogstwaarschijnlijk voor het dossier van de vernieling. Al met al behoorlijk schandalig om de beelden van die vrouw dan vergezeld van insinuaties over medeplichtigheid op twitter te gooien.
Huilen dan.
pi_203014634
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En die foto is hoogstwaarschijnlijk voor het dossier van de vernieling. Al met al behoorlijk schandalig om de beelden van die vrouw dan vergezeld van insinuaties over medeplichtigheid op twitter te gooien.
Ja, precies.

Zegt veel over het electoraat van de partij.
  maandag 3 januari 2022 @ 20:39:22 #276
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
  maandag 3 januari 2022 @ 20:39:40 #277
189978 controlaltdelete
pi_203014728
Of voor in de groepsapp

Het zal allemaal wel, de politie is allang niet meer wat het geweest is.

Daar hebben we hem ook nog

De Jonge: 'Zorgen om komende weken door stijging besmettingen'

Met het openen van de scholen neemt het kabinet een risico voor een eventuele verlenging van de lockdown. De besmettingen stijgen weer en daardoor is er een kans dat op 14 januari de lockdown nog niet stopt.

Hugo de Jonge in 2023:
"Verhuizen doe je voor een ander.
Het huis waar jij nu in woont, kunnen 2 gezinnen in wonen.
Verhuisweigeraars zijn er schuldig aan dat anderen geen fatsoenlijke woning kunnen vinden"

Die heb ik gejat :+
pi_203014731
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik beweer niet dat het een aanslag is,
Het forum wel.
Ben je dus niet met ze eens...

quote:
ik denk meer aan opzettelijke vernieling
Wat is er vernield?

quote:
, politie loopt erachter aan, weet goed wat zich afspeelde maar doet totaal geen moeite en dan nog als bonus een fotootje maken? Zegt wel genoeg over deze dienders.
Je had liever een escalatie gezien voor het partijkantoor?

En foto's zijn over het algemeen bewijsmateriaal...
pi_203014791
Hugo de Jonge, wat een lul, lijkt me onwaarschijnlijk dat hij ergens onbewaakt kan wonen.
  maandag 3 januari 2022 @ 20:41:58 #280
189978 controlaltdelete
pi_203014805
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef Orwell het volgende:

[..]
kijk video in deze link en huiver.
Marburg is coming
https://stichtingvaccinvr(...)mie-liggen-al-klaar/
Ja joh ik had al zoiets meegekregen. Ze halen alles uit de kast :O
pi_203014894
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef Orwell het volgende:

[..]
kijk video in deze link en huiver.
Marburg is coming
https://stichtingvaccinvr(...)mie-liggen-al-klaar/
Stichting vaccinvrij....

Toppunt van decadentie..

Anyway, Marburg en Ebola zijn filovirussen, dat type virus is verantwoordelijk voor vele pandemieën uit de oudheid waarbij Covid vergeleken een chihuahua is.

Ik vind het niet raar dat ze daar een vaccin tegen ontwikkelen...

Na HIV is het het dodelijkste type virus dat we kennen...
pi_203014920
quote:
81s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:41 schreef ludovico het volgende:
Hugo de Jonge, wat een lul, lijkt me onwaarschijnlijk dat hij ergens onbewaakt kan wonen.
Jij helpt daarbij een handje?
  maandag 3 januari 2022 @ 20:46:20 #283
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203014954
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ja joh ik had al zoiets meegekregen. Ze halen alles uit de kast :O
ik raad je sterk aan de video te bekijken.
covid19 will look like a picknick.
Huig
  maandag 3 januari 2022 @ 20:46:26 #284
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203014957
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Of voor in de groepsapp

[ afbeelding ]

Het zal allemaal wel, de politie is allang niet meer wat het geweest is.
Heel toevallig exact dezelfde foto als op de FvD-twitter.

twitter

Maar hey, mooi een foto van een agent als profielfoto ingesteld. Nét echt dit :|W .
Huilen dan.
  maandag 3 januari 2022 @ 20:48:29 #285
189978 controlaltdelete
pi_203015040
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het forum wel.
Ben je dus niet met ze eens...
[..]
Wat is er vernield?
[..]
Je had liever een escalatie gezien voor het partijkantoor?

En foto's zijn over het algemeen bewijsmateriaal...
De voordeur is vernield, moet opnieuw geverfd worden lijkt mij opzettelijke vernieling. Maar oké, jij vindt het best als iemand een emmer verf tegen je voordeur aanpleurt. Haal je je schouders op want moet kunnen, niks aan de hand. De politie loopt er achteraan als een stel simpelen. Als ze even in looppas waren gegaan hadden ze de dader in de kraag kunnen vatten. De politie is niet meer wat ze geweest zijn. Inmiddels een beroep waar je je voor moet schamen.
pi_203015295
twitter

Toepasselijk
pi_203015343
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Orwell het volgende:

[..]
Covid is natuurlijk niks maar markie malburg virus dan stem ik ook voor Chinese praktijken in dit land.
pi_203015588
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Stichting vaccinvrij....

Toppunt van decadentie..

Anyway, Marburg en Ebola zijn filovirussen, dat type virus is verantwoordelijk voor vele pandemieën uit de oudheid waarbij Covid vergeleken een chihuahua is.

Ik vind het niet raar dat ze daar een vaccin tegen ontwikkelen...

Na HIV is het het dodelijkste type virus dat we kennen...
Een paar jaar terug stierf er geloof ik één persoon aan Ebola in Nederland. Volgens de Covidwappies zou de kans op sterven dus 1 op de 17 miljoen zijn. Kortom: Ebola is ongevaarlijk.
  maandag 3 januari 2022 @ 21:04:53 #289
189978 controlaltdelete
pi_203015607
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Toepasselijk
twitter
pi_203015642
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Een paar jaar terug stierf er geloof ik één persoon aan Ebola in Nederland. Volgens de Covidwappies zou de kans op sterven dus 1 op de 17 miljoen zijn. Kortom: Ebola is ongevaarlijk.
pi_203015652
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De voordeur is vernield, moet opnieuw geverfd worden lijkt mij opzettelijke vernieling.
Ja, zag het nadat ik had gepost...

quote:
Maar oké, jij vindt het best als iemand een emmer verf tegen je voordeur aanpleurt. Haal je je schouders op want moet kunnen, niks aan de hand.
Ah, nu ga jij voor me invullen wat ik denk...

quote:
De politie loopt er achteraan als een stel simpelen. Als ze even in looppas waren gegaan hadden ze de dader in de kraag kunnen vatten. De politie is niet meer wat ze geweest zijn. Inmiddels een beroep waar je je voor moet schamen.
Wat ik eerder al zei, wil je escalatie voor de deur van het partijkantoor.
Even los van dat de politie enkele berichten terug nog werd afgeschilderd als extreem gewelddadig, en nu te slap...
pi_203016934
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wil je Corona niet vergelijken met ebola of de griep, Corona is veel gevaarlijker. We worden er immers al 2 jaar voor opgesloten
  maandag 3 januari 2022 @ 21:46:40 #293
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203017221
COVID bestaat niet. Als je het gelooft ben je letterlijk een faggot trannie.
*Hosselcopter*
  maandag 3 januari 2022 @ 21:53:39 #294
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203017441
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wil je Corona niet vergelijken met ebola of de griep, Corona is veel gevaarlijker. We worden er immers al 2 jaar voor opgesloten
lol. exact die redeneertrant bezigde laatst in de 2e slaapkamer een of andere deugdoos van het CDA of iets dergelijks:
"Hoe durft u de ernst van cojona zo te onderschatten. Het heeft potverdorie tot LOCKDOWNS geleid!!!"

kneitertje mesjogge.
(of pure evil)
Huig
  maandag 3 januari 2022 @ 22:01:25 #295
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203017731
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:46 schreef Dibble het volgende:
COVID bestaat niet.
Eenvoudig weerlegbare lariekoek:

En mensen worden er (aantoonbaar) ziek van. Dus COVID bestaat.
Huilen dan.
  maandag 3 januari 2022 @ 22:17:10 #296
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203018314
quote:
De Amerikaanse topverzekeraar OneAmerica is met een schokkend bericht naar buiten gekomen: het aantal doden onder mensen behorende tot de beroepsbevolking (18 tot 64 jaar) is met maar liefst 40% gestegen ten opzichte van het normale niveau van voor de pandemie. ‘We zien op dit moment de hoogste sterftecijfers in de geschiedenis van deze bedrijfstak – niet alleen bij OneAmerica,’ zei CEO Scott Davison tijdens een online persconferentie. ‘Bij iedere speler in deze tak zijn de data overeenkomend.’

OneAmerica (jaarlijkse inkomsten $ 118 miljard), met zijn hoofdkwartier in Indianapolis, bestaat sinds 1877 en heeft in de verzekeraarstak de hoogste ratings. CEO Davison benadrukte dat er ‘enorme, enorme aantallen’ mensen sterven, ‘voornamelijk in de beroepsbevolking van 18 tot 64.’ Wanneer begon die gigantische stijging? In het derde kwartaal, toen de meeste Amerikanen net hun Covid shots hadden gehad.

‘Om u een idee te geven hoe erg het is: een drie-sigma (statistische berekening), of een ééns in de 200 jaar catastrofe, zou een 10% toename ten opzichte van pre-pandemische niveaus zijn. Dus 40% is ongehoord.’ De meeste claims die worden ingediend zijn overigens niet voor Covid-19 doden, ook al bedient de Amerikaanse overheid zichzelf van hetzelfde aangetoonde ‘besmettingen’ bedrog als in Nederland om een zo hoog mogelijk aantal Covid slachtoffers te kunnen melden.

Vaxxicide

We hebben vorig jaar zeer uitgebreid bericht over de vele topwetenschappers, artsen en andere experts die waarschuwden voor een enorme golf zieken en doden als gevolg van de Covid genmanipulatie injecties. De grafeenoxide nanodeeltjes en de door deze ‘vaccins’ aangemaakte spike proteïnen gaan naar alle organen en veroorzaken onder meer auto-immuunstoornissen, bloedpropjes, hersenbloedingen, hartaanvallen en andere hartaandoeningen, waar inmiddels vele honderden professionele sporters wereldwijd door getroffen zijn, en waardoor nu ook steeds meer kinderen worden geveld.

Inmiddels is breed wetenschappelijk aangetoond dat de Covid ‘vaccins’ het menselijke immuunsysteem ernstig verzwakken en bij velen permanent beschadigen. ‘Boostershots’, waar minister Hugo de Jonge er nog even snel 6 van aankocht – en die hij het liefste verplicht in ons allemaal wil laten spuiten – , zullen daarom hoogstwaarschijnlijk de genadeklap zijn. Kortom: de vaccinatie-genocide, of vaxxicide zoals we het al geruime tijd noemen, lijkt daadwerkelijk te zijn begonnen.

Deagel: 2/3 bevolking in VS en Europa in 2025 verdwenen

Ik heb me jarenlang afgevraagd waarom de militaire inlichtingensite Deagel – waar we in de loop der jaren enige keren aandacht aan hebben besteed – in zijn analyses zo zeker wist te melden da 1/3 tot soms 2/3 van de bevolking in de VS en Europa in 2025 zal zijn verdwenen. Ook voor Nederland waren de (sinds dit jaar offline gehaalde) prognoses (in 2016) schrikbarend: onze bevolking zou de komende jaren met zo’n 6,4 miljoen mensen dalen

Misschien was het wel helemaal geen prognose, maar een Agenda-2030 / Great Reset ‘target’, dat onze bestuurders nu proberen te halen middels het opleggen en afdwingen van levensgevaarlijke injecties? Het is een complottheorie, dat zeker, maar hoeveel ‘complotten’ zijn er alleen al niet sinds 2020 de waarheid gebleken?

‘Fakkels en hooivorken’

‘Ik pleit voor fakkels en hooivorken in 2022!’ schrijft de Amerikaanse radiohost Hal Turner (1). En dat is volgens een niet bij name genoemde miljardair in Nieuw Zeeland exact wat de bedoeling zou zijn van de hoogste echelons van de globalistische elite, namelijk dat de woedend geworden volken – vaxxers die massaal ziek worden en sterven, samen met non-vaxxers die hun landen opzettelijk kapot zien worden gemaakt – zich eensgezind tegen hun eigen regeringen keren en het afzetten. De totale chaos die daarop volgt zou dan worden gebruikt om een ‘wereldregering’ te presenteren, die de orde herstelt en een einde maakt aan alle ellende.

Het valt nog niet te zeggen of er iets klopt van dit ‘complot’, maar tot nu toe verloopt het wel exact volgens het vermeende scenario. De periode 2022-2025 gaat hoe dan ook ongekend heftig worden, voor iedereen.

Stukje van Xandernieuws. Wederom een scenario die je niet zomaar mag wegwuifen. 1 en al ellende, al lost dat wel het huizenprobleem mooi op.
Heb liever dat alles gewoon normaal wordt en ik weer topomzetten kan draaien.
Mai pben rai~!
  maandag 3 januari 2022 @ 22:17:37 #297
189978 controlaltdelete
pi_203018337
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Orwell het volgende:

[..]
Merci, het was zeker de moeite waard en.. brrr.
  maandag 3 januari 2022 @ 22:28:00 #298
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203018646
Testen niet meer geldig voor pass sanitaire
De Franse regering werkt aan een verdere aanscherping van het beleid, waardoor testen niet meer mogelijk is om aan een pass sanitaire te komen. Dat plan moet nog door het parlement worden geloodst.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1175663448/frankrijk-en-italie-scherpen-regels-aan

Italie en Frankrijk, een mooi vooruitzicht op wat hier ook komen gaat.

quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Merci, het was zeker de moeite waard en.. brrr.
Marburg.. klinkt als een mooie gelegenheid om de pijp uit te gaan ( :') ) Een mooie naam en (bullshit)reden om alle vaccindoden onder te hangen.
Mai pben rai~!
pi_203018719
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef KNAK het volgende:
Testen niet meer geldig voor pass sanitaire
De Franse regering werkt aan een verdere aanscherping van het beleid, waardoor testen niet meer mogelijk is om aan een pass sanitaire te komen. Dat plan moet nog door het parlement worden geloodst.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1175663448/frankrijk-en-italie-scherpen-regels-aan

Italie en Frankrijk, een mooi vooruitzicht op wat hier ook komen gaat.
[..]
Dat werd tijd...
quote:
Marburg.. klinkt als een mooie gelegenheid om de pijp uit te gaan ( :') ) Een mooie naam en (bullshit)reden om alle vaccindoden onder te hangen.
Leuk bedacht...
  maandag 3 januari 2022 @ 22:35:47 #300
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203018919
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat werd tijd...
[..]
Leuk bedacht...