abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2022 @ 16:23:45 #226
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203010651
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nu.nl, staat in de link.
Klopt maar post ook een bron met bijwerkingen voor deze leeftijdsgroep. Of post gewoon dat je een hekel hebt aan de wetenschap en aan de makers van vaccins dan zijn we er wel uit? En ook nu.nl is niet altijd betrouwbaar. Wel een dappere poging van je moet ik toegeven. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 03-01-2022 16:29:46 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 16:33:21 #227
236264 crew  capricia
pi_203010767
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:11 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)rprik-inplannen.html

Hoera, nog een een prik voor een groep die geen risico liep van het virus maar wel van het vaccin.
Hoeveel prikken moet jij inhalen voor je Amerika-trip?
Lijkt me nog een heel gereken. Ook met die intervallen er tussen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203010816
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:23 schreef Megumi het volgende:

[..]
Klopt maar post ook een bron met bijwerkingen voor deze leeftijdsgroep. Of post gewoon dat je een hekel hebt aan de wetenschap en aan de makers van vaccins dan zijn we er wel uit? En ook nu.nl is niet altijd betrouwbaar. Wel een dappere poging van je moet ik toegeven. :)
Wetenschap is goud, slechte wetenschap / matige politieke interpretatie is een propaganda tool.

quote:
Subgroup analyses by age showed the increased risk of myocarditis associated with the two mRNA vaccines was present only in those younger than 40.

Main
https://www.nature.com/ar(...)utm_content=deeplink
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203010828
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:33 schreef capricia het volgende:

[..]
_O- het gaat voor zover ik weet om de laatste prik dat die niet ouder is dan 6 maanden en dat je er minimaal 2 hebt gehad voor Canada, denk eigenlijk dat Amerika al een stuk minder moeilijk doet om die prikken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 3 januari 2022 @ 16:37:33 #230
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203010838
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb voor mijn buurman de prik geregeld die hij moet hebben voor zijn spotschool straks. + 70. En ben blij dat ik hem kon helpen. Maar in de geest van de grondwet had ik daar best wel moeite mee. Want van dwang is er best sprake.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megumi op 03-01-2022 16:42:38 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 16:39:10 #231
236264 crew  capricia
pi_203010858
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- het gaat voor zover ik weet om de laatste prik dat die niet ouder is dan 6 maanden en dat je er minimaal 2 hebt gehad voor Canada, denk eigenlijk dat Amerika al een stuk minder moeilijk doet om die prikken.
Dus je moet twee prikken. Nog geen booster vereist.
Maar je weet niet welke je krijgt. En wat het interval tussen die twee is. Of is dat inmiddels hetzelfde?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 3 januari 2022 @ 16:39:23 #232
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203010862
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wetenschap is goud, slechte wetenschap / matige politieke interpretatie is een propaganda tool.
Ik kom door deze post niet meer bij van de lach. _O- Maar het is ook verdrietig ergens. Dat de wetenschap dit soort onzin posten mogelijk gemaakt heeft.
pi_203010891
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar je weet niet welke je krijgt. En wat het interval tussen die twee is. Of is dat inmiddels hetzelfde?
De definitie van booster is volgens mij - en in wetenschappelijke zin qua effectiviteit - sowieso meer gerelateerd aan de tijdsperiode na de laatste prik van "volledige vaccinatie".
pi_203010907
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:39 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik kom door deze post niet meer bij van de lach. _O- Maar het is ook verdrietig ergens. Dat de wetenschap dit soort onzin posten mogelijk gemaakt heeft.
Het staat misschien wat strak omschreven maar het is gewoon feitelijk dat matige wetenschap danwel matige interpretaties van de onderliggende wetenschap gebruikt kunnen worden voor propaganda.

Goede wetenschap ook wel, maar met de juiste interpretaties daarbij wordt dat in ieder geval op feitelijkheden gebaseerd en openlijk over gecommuniceerd.

Ik zeg hier helemaal niks geks in. Maar okay.
  maandag 3 januari 2022 @ 16:43:14 #235
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203010911
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
De definitie van booster is volgens mij - en in wetenschappelijke zin qua effectiviteit - sowieso meer gerelateerd aan de tijdsperiode na de laatste prik van "volledige vaccinatie".
Bron? :')
pi_203010937
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:43 schreef Megumi het volgende:

[..]
Bron? :')
https://nltimes.nl/2021/1(...)hs-last-vaccine-dose

Bron? Sorry hoor, maar de booster campagne is omdat de efficacy van de vaccins afneemt na X tijdsperiode, dat is algemene kennis en dé reden voor die hele booster campagne. Dus daar ga ik niet eens op in.

En dat van die tijdsperiode is ook algemene kennis me dunkt, maar alsjeblieft, artikel waarin de EU spreekt over 6 maanden + 3 maanden grace period.
  maandag 3 januari 2022 @ 16:50:03 #237
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203010962
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://nltimes.nl/2021/1(...)hs-last-vaccine-dose

Bron? Sorry hoor, maar de booster campagne is omdat de efficacy van de vaccins afneemt na X tijdsperiode, dat is algemene kennis en dé reden voor die hele booster campagne. Dus daar ga ik niet eens op in.

En dat van die tijdsperiode is ook algemene kennis me dunkt, maar alsjeblieft, artikel waarin de EU spreekt over 6 maanden + 3 maanden grace period.
Ik ga dit afsluiten winnen en gelijk hebben is namelijk niet belangrijk maar geef je het advies je bij te lezen over logica en methodologie. Wijsheden uit de klassieke oudheid die relevant blijven tot op de dag vandaag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 03-01-2022 16:56:29 ]
pi_203010979
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zoek dat later uit, 2e prik is volgens mij ergens tussen 14-28 dagen voor zover ik weet?
Ik kijk wel even naar hoe dat met die Novovax gaat ook.... Of dat het tegen die tijd complete anarchie is geworden en de prik nutteloos is geworden.
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 16:54:11 #239
236264 crew  capricia
pi_203011001
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik zoek dat later uit, 2e prik is volgens mij ergens tussen 14-28 dagen voor zover ik weet?
Ik kijk wel even naar hoe dat met die Novovax gaat ook.... Of dat het tegen die tijd complete anarchie is geworden en de prik nutteloos is geworden.
Novovax is niet erkend. Vooralsnog. In de VS.

Ik weet niet wanneer je precies van plan bent om te gaan, maar lijkt me dat je in februari moet gaan beginnen met je eerste prik of zo. Als je deze zomer wil.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203011012
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:50 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik ga dit afsluiten winnen en gelijk hebben is namelijk niet belangrijk maar geef je het advies je bij te lezen over logica en methodologie.
:')
En wat doe jij voor werk en op welke universiteit heb jij wat gestudeerd ook alweer?
pi_203011020
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik weet niet wanneer je precies van plan bent om te gaan, maar lijkt me dat je in februari moet gaan beginnen met je eerste prik of zo. Als je deze zomer wil.
Lijkt me niet toch? 2 weken tussen de prikken, 2 weken na de laatste prik is die geldig? Maandje moet toch te doen zijn?
  maandag 3 januari 2022 @ 16:59:28 #242
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203011037
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
:')
En wat doe jij voor werk en op welke universiteit heb jij wat gestudeerd ook alweer?
En wie poste er wat eerder over het posten van privé gegevens. _O- Gaat je niks aan. En voel me ook niet geroepen te posten hoeveel boeken ik heb. Jij wil dat ik iets doe wat je zelf niet durft en wil. :P Wat verder best te begrijpen is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 03-01-2022 17:07:19 ]
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 17:05:56 #243
236264 crew  capricia
pi_203011082
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lijkt me niet toch? 2 weken tussen de prikken, 2 weken na de laatste prik is die geldig? Maandje moet toch te doen zijn?
Ik adviseer je het nog allemaal even goed na te lezen en uit te rekenen.

Pfizer:
quote:
2e prik na 28 dagen
De 2e prik krijgt u 28 dagen na de 1e prik. Dit geldt vanaf 2 augustus 2021. Voor 2 augustus was de periode tussen de 1e en 2e prik 6 weken.
Rijksoverheid

En zaken kunnen tussenijds wijzigen. Straks is er wel een booster noodzakelijk voor reizen naar de VS. En zit jij net aan je tweede prik. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 3 januari 2022 @ 17:08:30 #244
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203011103
quote:

[..]

De waanzin en de leugen regeert. Van den zotte om zoveel troep in korte tijd in je lijf te laten spuiten omdat je ergens naartoe wil. Ik ben benieuwd over een jaartje of 10.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203011107
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik adviseer je het nog allemaal even goed na te lezen en uit te rekenen.

Pfizer:
[..]
Rijksoverheid

En zaken kunnen tussenijds wijzigen. Straks is er wel een booster noodzakelijk voor reizen naar de VS. En zit jij net aan je tweede prik. :D
Boosters worden gedefinieerd als tijdsduur na de laatste prik voor volledige vaccinatie.... Dat gaat niet veranderen dat moet zelfs kortsluiting geven in het koppie van Koopmans.

Naja misschien heb je gelijk ook, die gasten zijn helemaal van het padje. :')
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 17:13:31 #246
236264 crew  capricia
pi_203011143
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De waanzin en de leugen regeert. Van den zotte om zoveel troep in korte tijd in je lijf te laten spuiten omdat je ergens naartoe wil. Ik ben benieuwd over een jaartje of 10.
Tja. Ieder land mag zelf zijn hoepel bepalen waar je als toerist doorheen moet springen om er welkom te zijn. En de VS is niet de makkelijkste. Ook qua ESTA (visum) etc.

Het is wel jammer dat die wereldregering dit niet sneller oppikt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 3 januari 2022 @ 17:13:49 #247
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203011152
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het uiteindelijk een kant op waarbij we objectief en wetenschappelijk onderbouwd naar zulke dingen gaan kijken, zonder meteen voor wappie uitgemaakt te worden als je die troep niet direct wil.
Maar vooralsnog is het nogal steeds veel "neem nou maar gewoon"
pi_203011157
quote:

[..]

https://www.cdc.gov/coron(...).html#covid-vaccines

"accepted vaccines"
pi_203011171
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:13 schreef capricia het volgende:
Je moet eerst slopen voordat je build kan back betteren.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:18:20 #250
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203011206
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Tja. Ieder land mag zelf zijn hoepel bepalen waar je als toerist doorheen moet springen om er welkom te zijn. En de VS is niet de makkelijkste. Ook qua ESTA (visum) etc.

Dat zeg je goed, door een hoepel springen als een getraind dier, covid is per slotte een wereldwijd circus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')