Het was inderdaad veel interessanter geweest als Nuis 3e en Snel 2e was gewordenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van schaatsers die erbuiten zijn gevallen, bedoel je?
Alle betrokkenen rijden bij Jumbo, dus denk dat die helemaal geen zin hebben in onderling gedoe
hoe meer duidelijkheid er van te voren is hoe minder gezeik er na afloop is. Behalve dan door Roest, maar die snapte de regeltjes niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, maar ze hadden deze situatie dan weer kunnen voorkomen door de selectieprocedure niet zo enorm dicht te timmeren en iets meer vrijheid te laten waar de sporter terecht komt in de matrix
Mja, ik kan me voorstellen dat Roest niet de selectieprocedure van A tot Z kent en dus niet wist dat ze Bosker niet konden aanwijzen voor de massastart. En dat had de KNSB ook gewoon tegen Roest kunnen zeggen (zowel bij de bekendmaking van de plekken als toen hij kritiek had), maar dat hij nog steeds niks gehoord had en Kramer degene is die het uit moet leggen op tv, zegt ook wel wat..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:33 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
hoe meer duidelijkheid er van te voren is hoe minder gezeik er na afloop is. Behalve dan door Roest, maar die snapte de regeltjes niet zo goed.
Wat heeft die Remy ‘ik heb iedereen gebeld’ De Wit dan gezegd? Amateurs.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, ik kan me voorstellen dat Roest niet de selectieprocedure van A tot Z kent en dus niet wist dat ze Bosker niet konden aanwijzen voor de massastart. En dat had de KNSB ook gewoon tegen Roest kunnen zeggen (zowel bij de bekendmaking van de plekken als toen hij kritiek had), maar dat hij nog steeds niks gehoord had en Kramer degene is die het uit moet leggen op tv, zegt ook wel wat..
huh, ik las eerst dat Roest niet gebeld was, die hoorde het pas laterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat heeft die Remy ‘ik heb iedereen gebeld’ De Wit dan gezegd? Amateurs.
Die De Wit zei bij de NOS dat hij iedereen voor wie positief of negatief iets veranderde gebeld had.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
huh, ik las eerst dat Roest niet gebeld was, die hoorde het pas later
Technisch gezien veranderde er niets voor Roest omdat ie helemaal geen top 3 reed op de 1500m. Maar in dit specifieke geval hadden ze hem wel even mogen bellen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die De Wit zei bij de NOS dat hij iedereen voor wie positief of negatief iets veranderde gebeld had.
Opening van 9,8. Matig.quote:
Dat denk ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De Amerikanen pieken vast weer te vroeg.
Al besproken (en de NOS slaat de plank redelijk mis).quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:18 schreef superniger het volgende:
Dit is gunstig voor TeamNL.
https://nos.nl/artikel/24(...)ket-winterspelen-mis
Dus als Jutta en Femke slim zijn rijden ze zometeen beiden buiten de top-8.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:
Jackson schuift waarschijnlijk alsnog door als de Noorse sprintdames geen top 8 rijden dit EK op de 500m. Noorwegen heeft 2 startplekken op die afstand, maar vrij strenge eigen eisen.
Gewoon afmelden vanwege 'sprintspieren'... Jutta doet niet mee met 500m overigens.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus als Jutta en Femke slim zijn rijden ze zometeen beiden buiten de top-8.
Jutta deed al niet mee en toch werden de Noorsen 10 en 13quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus als Jutta en Femke slim zijn rijden ze zometeen beiden buiten de top-8.
Lijkt me bij de dames Wijfje en wellicht Ter Mors. Bij de mannen Dai Dai en Snel.quote:
Of Conijn? Zat er twee keer vlakbij.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt me bij de dames Wijfje en wellicht Ter Mors. Bij de mannen Dai Dai en Snel.
Snel en Snellink denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt me bij de dames Wijfje en wellicht Ter Mors. Bij de mannen Dai Dai en Snel.
Das ook een goede optie inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2022 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of Conijn? Zat er twee keer vlakbij.
Ik denk dat Snel hier ook naast de pot gaat pissen, je moet iemand hebben voor de lange afstanden. Snellink geef ik meer kans.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |