Ideale kans om weer eens met Bergsma te rijden dusquote:Op maandag 3 januari 2022 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is toch heerlijk. Ik vind dat Roest wel een punt heeft overigens, al vind ik het dan weer slap om dan niet op de pursuit te starten eventueel.
Weer een gevalletje slechte communicatie. Wat doet die Coopmans eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2022 13:50 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/s(...)cel-bosker~a12218ed/
Iedereen is weer boos
Ja, maar welke indeling voor individuele afstanden had ie dan voorgesteld? Bosker op de 500 meter? Ik denk dat netto de kans voor Roest op een medaille groter wordt met Bosker & Kramer ipv hemzelf op de 1500 meter.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Coopmans
Voelt als een cadeautje voor Kramer dat ie de massastart mag rijden, waardoor de 1500m de enige afstand is waar Bosker nog kan worden ingezet. Snap die boosheid bij Roest wel.
Dat tussen haakjes was dan toch meest logische geweest?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar welke indeling voor individuele afstanden had ie dan voorgesteld? Bosker op de 500 meter? Ik denk dat netto de kans voor Roest op een medaille groter wordt met Bosker & Kramer ipv hemzelf op de 1500 meter.
(enige wat ik kan verzinnen is Bosker op de mass start)
Maar dat laatste zou toch volkomen logisch zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar welke indeling voor individuele afstanden had ie dan voorgesteld? Bosker op de 500 meter? Ik denk dat netto de kans voor Roest op een medaille groter wordt met Bosker & Kramer ipv hemzelf op de 1500 meter.
(enige wat ik kan verzinnen is Bosker op de mass start)
Dat lijkt mij niet. Naast het feit dat de bondscoach aangaf niet met Bergsma hierover gepraat te hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien wil Bergsma alleen Kramer.
Die werd in de sprint achter Albertus vrij kansloos uit de wielen gereden? De halve finale waar hij derde werd in de eindsprint heb ik niet op beeld gezien. En dat was dan nog op een snelle baan.quote:
Dikke kans dat ie zich gewoon gaat focussen op de 500 en 1000. Hij is nu al zo goed daar dat het zonde zou zijn om z'n focus te verleggen en misschien nooit top te worden op de Mass Start.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die werd in de sprint achter Albertus vrij kansloos uit de wielen gereden? De halve finale waar hij derde werd in de eindsprint heb ik niet op beeld gezien. En dat was dan nog op een snelle baan.
Maar Jordan mag het gaan bewijzen de komende jaren.
Ik had ook wel bedenkingen over de interne verhoudingen bij Jumbo-Visma. De beide afvallers, Snel en N'tab rijden immers ook voor die ploeg, maar daar zag ik weinig lobbywerk voor.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar in welk scenario zou het een slimme opmerking zijn van Roest dat ie twijfelt of ie de TP wel wil rijden dit weekend? Zijn de verhoudingen binnen Jumbo Visma toch niet zo super? Want wie heeft ie er nou uiteindelijk mee als ie niet wil rijden? Coopmans krijgt toch altijd gezeik over zich heen dus dit zal niet de druppel zijn, maar ze lopen wel een kans mis om een serieuze test te doen waar ze staan tov de concurrentie (nou ja, vooral Noorwegen..)
het doet me een beetje denken aan mijn vader die tientallen jaren donor was maar zich uit het register liet schrijven omdat ie het oneens was met D66wetgeving die registratie verplichtte.
Want er is door Jumbo enorm gelobbyd voor Bosker?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had ook wel bedenkingen over de interne verhoudingen bij Jumbo-Visma. De beide afvallers, Snel en N'tab rijden immers ook voor die ploeg, maar daar zag ik weinig lobbywerk voor.
Die zullen toch ook wel weten dat er weinig kansen voor Snel en N'tab zijn?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had ook wel bedenkingen over de interne verhoudingen bij Jumbo-Visma. De beide afvallers, Snel en N'tab rijden immers ook voor die ploeg, maar daar zag ik weinig lobbywerk voor.
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Genant weer. KNSB blinkt weer uit in het niet communiceren met alle schaatsers. Bergsma wist niets van Kramer. Kramer heeft lekker geleurd bij Coopmans, en dan moet Bosker opeens maar 1500 rijden want anders mag hij TP niet rijden.
Dat is toch geweldig. Niet te filmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |