Ze pareren alles met "OMT" en dat doet landsadvocaat ook bij de rechtbank.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Zeg meneer Rutte, meneer De Jonge, waarom zitten wij in lockdown en de rest van Europa niet?”
Die vraag heb ik eigenlijk nergens gesteld zien worden. Meer een hoop gelatenheid en stukken met de strekking “het is weer zover”.
De meeste mannen mogen hun spuitje minder vaak leegspuiten in de moeders de vrouw dan Pfizer en Moderna.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef mir1986 het volgende:
De 60+ krijgt al een vierde prik binnen een jaar. Dat spuitje werkt goed.
Stel dat ze de lockdown (inclusief scholen) doortrekken naar 28 januari om wat meer te boosteren, zouden ze dan echt denken dat het verschil uitmaakt? Of is het gewoon uitstellen van het onvermijdelijke?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:53 schreef galantis het volgende:
[..]
Wat ik aan antwoorden voorbij heb zien komen is toch wel een beetje pijnlijk voor het beleid. Zo noemt men dat er meer geboosterd is in het buitenland. Oftewel we zijn te laat begonnen. En dat er elders meer zorgcapaciteit is. Blijkbaar maakt het aantal bedden opeens wél verschil
Als de scholen normaal opengaan op 9 jan kan ik nog wel leven met 2 weken langer lockdown als ruilmiddel. Maar verder moet de lockdown gewoon voor eeuwig zo snel mogelijk verwoest worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:04 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Stel dat ze de lockdown (inclusief scholen) doortrekken naar 28 januari om wat meer te boosteren, zouden ze dan echt denken dat het verschil uitmaakt? Of is het gewoon uitstellen van het onvermijdelijke?
Mondkappen op de wc, dat soort symboolpolitiek.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zie ze inderdaad ook niet helemaal opengaan, wellicht alleen primair onderwijs. En de VO en de rest gaat natuurlijk vol met beperkingen zijn. Gewoon voor de zekerheid.
Is al het geval, formeel gezien.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mondkappen op de wc, dat soort symboolpolitiek.
Doen we toch ook met vrachtwagenchaufeurs of in de kassen, selectieve verontwaardiging muchquote:Op zondag 2 januari 2022 21:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, dus gewoon andere landen leegtrekken om hier het probleem dat niemand voor een hongerloon in de zorg wil werken op te lossen...
Helemaal mee eens, ik ben ook erg benieuwd naar de ontwikkelingen, wat durven ze aan.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als de scholen normaal opengaan op 9 jan kan ik nog wel leven met 2 weken langer lockdown als ruilmiddel. Maar verder moet de lockdown gewoon voor eeuwig zo snel mogelijk verwoest worden.
Aan de andere kant, het percentage besmettingen onder de jongste groep was voor de scholensluiting al aan het afnemen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik ben ook erg benieuwd naar de ontwikkelingen, wat durven ze aan.
Het stijgt nu al dus met scholen open wordt het smullen van de besmettingen. Basisscholen gaan wel open vermoed ik dus welcome infection paradise...
En anders x weken later want de basisscholen blijven niet dicht tot mei...
Dat was hier inderdaad ook het geval, laatste 2-3 weken voor de verlengde vakantie ging het prima, ze waren hier op school allemaal wel aan de beurt geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het percentage besmettingen onder de jongste groep was voor de scholensluiting al aan het afnemen.
Gooi gooi gooi je hond, fijn in iemands armmmmm.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://video.twimg.com/e(...)_lFvVnQfM.mp4?tag=12
Die agent "gooit" de hond op die gast die gebeten werd door die hond.
Rond 1:30 zie je het gebeuren.
Ja, als je 10.000 zweepslagen uitdeelt en er zijn 10 incidenten op film die over de scheef gaan dan is het merendeel van wat je ziet nog wel rechtmatig ja, maar er zit wel een steekje los hoor bij die gasten, ik zie ze liever in de gevangenis dan in politieuniform.quote:Rechtmatig politie-optreden
Het door de politie gebruikte geweld is volgens het OM voor het overgrote deel rechtmatig geweest. De politie heeft de taak demonstraties te begeleiden, maar mag en moet optreden wanneer haar bevelen niet worden opgevolgd. Daarbij mag de politie ook proportioneel geweld inzetten.
Die 70% ongevaccineerden op de IC zouden die een booster hebben genomen denk je?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bedankt Hugo!
Het blijft ongelofelijk. Mark kan meer vertellen, door traagheid van De Jonge zitten we gewoon in een lockdown. Verwijtbaar noemen we dat.
10k dan... Nog steeds een ontzettend kleine onbeduidende minderheidquote:Op zondag 2 januari 2022 22:11 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
2500 demonstranten zei je, @:devilnmr, zijn er toch wat meer hoor.
Hoeveel gevaccineerd vs ongevaccineerd liggen er per 100k in het ziekenhuis?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef mir1986 het volgende:
De 60+ krijgt al een vierde prik binnen een jaar. Dat spuitje werkt goed.
Nee. Maar dat is allemaal delta, de wereld ziet er met Omikron weer anders uit.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Die 70% ongevaccineerden op de IC zouden die een booster hebben genomen denk je?
Dus we zitten in lockdown omdat mensen geen vaccinaties wilden en zwaar oververtegenwoordigd zijn in de ziekenhuizen, maar als we eerder waren gaan boosteren (wat de ongevaccineerden niet zouden doen) zouden we niet in lockdown zitten en dat is allemaal de schuld van Hugo.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is allemaal delta, de wereld ziet er met Omikron weer anders uit.
In de 2e kamer krijgen ze die cijfers niet maar jij hebt wel ergens vandaan geplukt?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:37 schreef _serial_ het volgende:
Zo te zien zijn de cijfers in de ziekenhuizen in December niet erg veranderd tov gevaccineerd, ongevaccineerd
Wel had er wat winst behaald kunnen worden door wat eerder te boosteren
[ afbeelding ]
Euhm de lockdown is wegens omikron. Je argumentatie loopt in de eerste zin al uit de rails.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus we zitten in lockdown omdat mensen geen vaccinaties wilden en zwaar oververtegenwoordigd zijn in de ziekenhuizen, maar als we eerder waren gaan boosteren (wat de ongevaccineerden niet zouden doen) zouden we niet in lockdown zitten en dat is allemaal de schuld van Hugo.
Oke dan
Staan gewoon openbaar op de site van de RIVM.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
In de 2e kamer krijgen ze die cijfers niet maar jij hebt wel ergens vandaan geplukt?
Te kort door de bocht.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm de lockdown is wegens omikron. Je argumentatie loopt in de eerste zin al uit de rails.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |