abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203000582
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:36 schreef _serial_ het volgende:
Je vriend is niet geappt door je kapper voor een thuisbezoek? *)
Is zeker het overwegen waar maar mijn zijn overburen gaan mogelijk bellen en dan is het kassa:
"Kappers kunnen een boete van 4000 euro krijgen als ze zich niet aan de regels houden. Maar het is niet alleen de kapper die bij een illegale knipbeurt risico loopt. De klant riskeert een boete van een tiende van dat bedrag: 400 euro. Die boetes worden ook regelmatig uitgedeeld, ziet kappersorganisatie Anko."
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_203000630
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef nostra het volgende:

[..]
Benieuwd naar de doorrekening?
Nee, niet echt. Jij wel?
pi_203000678
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Toch is dat juist wel de game changer + een uitgebreid testprogramma
Het zal ongetwijfeld aardig helpen. Maar het is daarnaast prima mogelijk dat hier overtrokken gereageerd wordt (of daar wellicht juist te laat). Ik snap niet zo goed dat alle verklaringen voor de toch wel behoorlijke verschillen zo naarstig buiten subjectieve beleidskeuzes moeten worden gezocht.
I'll give you something to do
pi_203000701
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee, niet echt. Jij wel?
Ja, aangezien je zo stellig weet dat dat de game changer is, ga ik er vanuit dat je dat op meer baseert dan "parameter X is daar hoger". Ik denk persoonlijk dat dat wel een beperkt-mitigerende factor is, maar dat het voornamelijk een kwestie van risk appetite is waar de beleidskeuzes op zijn gebaseerd.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_203000730
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef galantis het volgende:

[..]
Het zal ongetwijfeld aardig helpen. Maar het is daarnaast prima mogelijk dat hier overtrokken gereageerd wordt (of daar wellicht juist te laat). Ik snap niet zo goed dat alle verklaringen voor de toch wel behoorlijke verschillen zo naarstig buiten subjectieve beleidskeuzes moeten worden gezocht.
Je kan lang en breed lullen maar uiteindelijk zijn wij het enige Europese land in lockdown, en over dat gegeven worden bijzonder weinig kritische vragen gesteld imo.
pi_203000737
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En nogmaals, het VK heeft een grote toename in nieuwe gevallen en nieuwe ziekenhuis opnames gezien in de afgelopen week, niet echt wat Nederland nu nodig heeft na net op het randje van een code zwart te hebben gezeten, denk ik.
Het VK heeft vorig jaar dan ook de zorg uitgebreid, iets dat volgens Hugo de Jonge niet leidt tot het verminderen van lockdowns. Helaas worden we elke dag geconfronteerd met het tegendeel.
- verwijderd door admin -
pi_203000751
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:41 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, aangezien je zo stellig weet dat dat de game changer is, ga ik er vanuit dat je dat op meer baseert dan "parameter X is daar hoger". Ik denk persoonlijk dat dat wel een beperkt-mitigerende factor is, maar dat het voornamelijk een kwestie van risk appetite is waar de beleidskeuzes op zijn gebaseerd.
Dan reken je het toch door
pi_203000754
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:58 schreef Djeez het volgende:
De scholen gaan volgende week echt nog niet open. En waarom ook
De VVD is er absoluut niet bij gebaat, goed onderwijs. Want hoe meer achterstand, des te groter de groep goedkope arbeidskrachten in de nabije toekomst. Ideaal voor de elite die de achterban van de VVD is
Ik waardeer je cynisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203000777
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:42 schreef groenen het volgende:

[..]
Het VK heeft vorig jaar dan ook de zorg uitgebreid, iets dat volgens Hugo de Jonge niet leidt tot het verminderen van lockdowns. Helaas worden we elke dag geconfronteerd met het tegendeel.
UK is ook een stuk verder op de acceptatieladder.
pi_203000785
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
Is zeker het overwegen waar maar mijn zijn overburen gaan mogelijk bellen en dan is het kassa:
"Kappers kunnen een boete van 4000 euro krijgen als ze zich niet aan de regels houden. Maar het is niet alleen de kapper die bij een illegale knipbeurt risico loopt. De klant riskeert een boete van een tiende van dat bedrag: 400 euro. Die boetes worden ook regelmatig uitgedeeld, ziet kappersorganisatie Anko."
:') :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203000800
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:58 schreef Djeez het volgende:
De scholen gaan volgende week echt nog niet open. En waarom ook
De VVD is er absoluut niet bij gebaat, goed onderwijs. Want hoe meer achterstand, des te groter de groep goedkope arbeidskrachten in de nabije toekomst. Ideaal voor de elite die de achterban van de VVD is
Ik zie ze inderdaad ook niet helemaal opengaan, wellicht alleen primair onderwijs. En de VO en de rest gaat natuurlijk vol met beperkingen zijn. Gewoon voor de zekerheid.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203000804
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:42 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je kan lang en breed lullen maar uiteindelijk zijn wij het enige Europese land in lockdown, en over dat gegeven worden bijzonder weinig kritische vragen gesteld imo.
Denk dat het niet eens aan de vragen ligt maar gewoon aan het gebrek aan antwoorden.
pi_203000812
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dan reken je het toch door
Ja, het is goed, jij stelt hè.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_203000825
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
UK is ook een stuk verder op de acceptatieladder.
Inderdaad, wij staan (weer) ongeveer op dezelfde plek als vorig jaar januari.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203000847
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:32 schreef ThierryPicking het volgende:
Ik heb zelf geen idee wat de laatste modellen zeggen hierover.
Het enige model dat ik vertrouw is Doutzen Kroes.
pi_203000865
quote:
81s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:45 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, het is goed, jij stelt hè.
Jij vraagt of ik benieuwd ben naar een doorrekening
pi_203000866
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Denk dat het niet eens aan de vragen ligt maar gewoon aan het gebrek aan antwoorden.
“Zeg meneer Rutte, meneer De Jonge, waarom zitten wij in lockdown en de rest van Europa niet?”

Die vraag heb ik eigenlijk nergens gesteld zien worden. Meer een hoop gelatenheid en stukken met de strekking “het is weer zover”.
pi_203000884
De 60+ krijgt al een vierde prik binnen een jaar. Dat spuitje werkt goed.
pi_203000885
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
“Zeg meneer Rutte, meneer De Jonge, waarom zitten wij in lockdown en de rest van Europa niet?”

Die vraag heb ik eigenlijk nergens gesteld zien worden. Meer een hoop gelatenheid en stukken met de strekking “het is weer zover”.
"We hebben het vorig jaar ook zo gedaan."
pi_203000886
Dat wordt een tetanusprikje.

Do I wanna know?
pi_203000912
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef mir1986 het volgende:
De 60+ krijgt al een vierde prik binnen een jaar. Dat spuitje werkt goed.
12+ dubbel boosteren rond oktober.
pi_203000987
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Check de boosters eens
Bedankt Hugo!

Het blijft ongelofelijk. Mark kan meer vertellen, door traagheid van De Jonge zitten we gewoon in een lockdown. Verwijtbaar noemen we dat.
zie email 27 oktober
pi_203000988
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat ik aan antwoorden voorbij heb zien komen is toch wel een beetje pijnlijk voor het beleid. Zo noemt men dat er meer geboosterd is in het buitenland. Oftewel we zijn te laat begonnen. En dat er elders meer zorgcapaciteit is. Blijkbaar maakt het aantal bedden opeens wél verschil _O-
I'll give you something to do
pi_203001026
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
Zijn die boetes voor particulieren niet verlaagd na de bruiloft?
zie email 27 oktober
pi_203001037
Ik ga met goede hoop mijn bed in dat morgen iig de school opening wordt aangekondigd.

De afgelopen 1,5 week heb ik daadwerkelijk niemand (van enige invloed) horen zeggen dat het een goed idee is om ze nog dicht te houden terwijl er verschillende oproepen zijn geweest om het juist weer open te gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')