Is zeker het overwegen waar maar mijn zijn overburen gaan mogelijk bellen en dan is het kassa:quote:Op zondag 2 januari 2022 21:36 schreef _serial_ het volgende:
Je vriend is niet geappt door je kapper voor een thuisbezoek?
Het zal ongetwijfeld aardig helpen. Maar het is daarnaast prima mogelijk dat hier overtrokken gereageerd wordt (of daar wellicht juist te laat). Ik snap niet zo goed dat alle verklaringen voor de toch wel behoorlijke verschillen zo naarstig buiten subjectieve beleidskeuzes moeten worden gezocht.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Toch is dat juist wel de game changer + een uitgebreid testprogramma
Ja, aangezien je zo stellig weet dat dat de game changer is, ga ik er vanuit dat je dat op meer baseert dan "parameter X is daar hoger". Ik denk persoonlijk dat dat wel een beperkt-mitigerende factor is, maar dat het voornamelijk een kwestie van risk appetite is waar de beleidskeuzes op zijn gebaseerd.quote:
Je kan lang en breed lullen maar uiteindelijk zijn wij het enige Europese land in lockdown, en over dat gegeven worden bijzonder weinig kritische vragen gesteld imo.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld aardig helpen. Maar het is daarnaast prima mogelijk dat hier overtrokken gereageerd wordt (of daar wellicht juist te laat). Ik snap niet zo goed dat alle verklaringen voor de toch wel behoorlijke verschillen zo naarstig buiten subjectieve beleidskeuzes moeten worden gezocht.
Het VK heeft vorig jaar dan ook de zorg uitgebreid, iets dat volgens Hugo de Jonge niet leidt tot het verminderen van lockdowns. Helaas worden we elke dag geconfronteerd met het tegendeel.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En nogmaals, het VK heeft een grote toename in nieuwe gevallen en nieuwe ziekenhuis opnames gezien in de afgelopen week, niet echt wat Nederland nu nodig heeft na net op het randje van een code zwart te hebben gezeten, denk ik.
Dan reken je het toch doorquote:Op zondag 2 januari 2022 21:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, aangezien je zo stellig weet dat dat de game changer is, ga ik er vanuit dat je dat op meer baseert dan "parameter X is daar hoger". Ik denk persoonlijk dat dat wel een beperkt-mitigerende factor is, maar dat het voornamelijk een kwestie van risk appetite is waar de beleidskeuzes op zijn gebaseerd.
Ik waardeer je cynisme.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:58 schreef Djeez het volgende:
De scholen gaan volgende week echt nog niet open. En waarom ook
De VVD is er absoluut niet bij gebaat, goed onderwijs. Want hoe meer achterstand, des te groter de groep goedkope arbeidskrachten in de nabije toekomst. Ideaal voor de elite die de achterban van de VVD is
UK is ook een stuk verder op de acceptatieladder.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:42 schreef groenen het volgende:
[..]
Het VK heeft vorig jaar dan ook de zorg uitgebreid, iets dat volgens Hugo de Jonge niet leidt tot het verminderen van lockdowns. Helaas worden we elke dag geconfronteerd met het tegendeel.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Is zeker het overwegen waar maar mijn zijn overburen gaan mogelijk bellen en dan is het kassa:
"Kappers kunnen een boete van 4000 euro krijgen als ze zich niet aan de regels houden. Maar het is niet alleen de kapper die bij een illegale knipbeurt risico loopt. De klant riskeert een boete van een tiende van dat bedrag: 400 euro. Die boetes worden ook regelmatig uitgedeeld, ziet kappersorganisatie Anko."
Ik zie ze inderdaad ook niet helemaal opengaan, wellicht alleen primair onderwijs. En de VO en de rest gaat natuurlijk vol met beperkingen zijn. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:58 schreef Djeez het volgende:
De scholen gaan volgende week echt nog niet open. En waarom ook
De VVD is er absoluut niet bij gebaat, goed onderwijs. Want hoe meer achterstand, des te groter de groep goedkope arbeidskrachten in de nabije toekomst. Ideaal voor de elite die de achterban van de VVD is
Denk dat het niet eens aan de vragen ligt maar gewoon aan het gebrek aan antwoorden.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je kan lang en breed lullen maar uiteindelijk zijn wij het enige Europese land in lockdown, en over dat gegeven worden bijzonder weinig kritische vragen gesteld imo.
Ja, het is goed, jij stelt hè.quote:
Inderdaad, wij staan (weer) ongeveer op dezelfde plek als vorig jaar januari.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
UK is ook een stuk verder op de acceptatieladder.
Het enige model dat ik vertrouw is Doutzen Kroes.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:32 schreef ThierryPicking het volgende:
Ik heb zelf geen idee wat de laatste modellen zeggen hierover.
“Zeg meneer Rutte, meneer De Jonge, waarom zitten wij in lockdown en de rest van Europa niet?”quote:Op zondag 2 januari 2022 21:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat het niet eens aan de vragen ligt maar gewoon aan het gebrek aan antwoorden.
"We hebben het vorig jaar ook zo gedaan."quote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Zeg meneer Rutte, meneer De Jonge, waarom zitten wij in lockdown en de rest van Europa niet?”
Die vraag heb ik eigenlijk nergens gesteld zien worden. Meer een hoop gelatenheid en stukken met de strekking “het is weer zover”.
12+ dubbel boosteren rond oktober.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef mir1986 het volgende:
De 60+ krijgt al een vierde prik binnen een jaar. Dat spuitje werkt goed.
Bedankt Hugo!quote:
Wat ik aan antwoorden voorbij heb zien komen is toch wel een beetje pijnlijk voor het beleid. Zo noemt men dat er meer geboosterd is in het buitenland. Oftewel we zijn te laat begonnen. En dat er elders meer zorgcapaciteit is. Blijkbaar maakt het aantal bedden opeens wél verschilquote:Op zondag 2 januari 2022 21:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat het niet eens aan de vragen ligt maar gewoon aan het gebrek aan antwoorden.
Zijn die boetes voor particulieren niet verlaagd na de bruiloft?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Is zeker het overwegen waar maar mijn zijn overburen gaan mogelijk bellen en dan is het kassa:
"Kappers kunnen een boete van 4000 euro krijgen als ze zich niet aan de regels houden. Maar het is niet alleen de kapper die bij een illegale knipbeurt risico loopt. De klant riskeert een boete van een tiende van dat bedrag: 400 euro. Die boetes worden ook regelmatig uitgedeeld, ziet kappersorganisatie Anko."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |