Omdat er publiek in de stadions zit? Rare conclusie.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hence zowatipv op de man te spelen kan je beter boos zijn op de belachelijke situatie waarin we ons bevinden, zeker tov andere landen waar het relatief beter geregeld is.
Regels zijn regels zelfs als ze nergens op slaan.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je je de waarschuwing (die je niet zomaar voor met meer dan twee op straat lopen krijgt) van de BOA negeert kun je een boete krijgen, inderdaad.
Ik denk dat er ingeschat wordt wat het risico is op het overbelasten van de zorg en aan de hand daarvan gekeken wordt of dat wel of niet gebeurt.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jij denkt dat er 16 januari weer mensen het stadion in mogen?
Wat een schitterend antwoord.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk dat er ingeschat wordt wat het risico is op het overbelasten van de zorg en aan de hand daarvan gekeken wordt of dat wel of niet gebeurt.
Ik denk dat er ongeacht wat het risico is op overbelasting van de zorg de politiek niet nog eens dezelfde fout gaat maken door te snel te versoepelen. Ik denk dat het vrij naief is om te denken dat de voetbal stadions 16 januari in Nederland weer gevuld zullen zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk dat er ingeschat wordt wat het risico is op het overbelasten van de zorg en aan de hand daarvan gekeken wordt of dat wel of niet gebeurt.
Niet alleen vanwege het publiek natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat er publiek in de stadions zit? Rare conclusie.
Dank je!quote:Op zondag 2 januari 2022 20:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat een schitterend antwoord.
9/10.
België gidslandquote:Op zondag 2 januari 2022 20:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege het publiek natuurlijk.
Zelfs in België is het veel normaler dan hier.
Niet voor niks dat half Nederland er zat natuurlijk.
Enige land in lockdown en het is raar dat mensen er boos om zijn.
We zullen zien welk konijn er morgen weer uit de hoed getoverd wordt om de maatregelen te verlengen.
Oh, is Belgie gidsland van de week? Wat leuk voor ze!quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
België gidsland.
Het land waar je een boete kunt krijgen als je water drinkt achter het stuur.
Erg normaal.
nederlandje.. alle vijf beschikbare IC bedjes volquote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef DonDruiper het volgende:
Spanje.. volle stadions.
Engeland.. volle stadions.
5 maanden. Het valt inmiddels al weer wat mee. Maar voelt toch alsof je aan jezelf een tik uitdeelt ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:47 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je hebt er veel last van? Hoelang geleden had je je tweede prik?
RIVM model says no...quote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gelukkig dat het inmiddels alweer wat meevalt, ik verwacht bij mijn booster ook wel een reactie van mijn lichaam... Ik krijg mijn booster 5 januari en dan zit ik op bijna 4 maanden na mijn tweede prik.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
5 maanden. Het valt inmiddels al weer wat mee. Maar voelt toch alsof je aan jezelf een tik uitdeelt ofzo.
Hadden we maar wat goedkope arbeidskrachten uit andere landen op de IC. Bijvoorbeeld uit de Filipijnen, Zuid Afrika, Indonesië etcquote:Op zondag 2 januari 2022 20:58 schreef Djeez het volgende:
De scholen gaan volgende week echt nog niet open. En waarom ook
De VVD is er absoluut niet bij gebaat, goed onderwijs. Want hoe meer achterstand, des te groter de groep goedkope arbeidskrachten in de nabije toekomst. Ideaal voor de elite die de achterban van de VVD is
Want daar is een overschot aan verpleegkundigen?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hadden we maar wat goedkope arbeidskrachten uit andere landen op de IC. Bijvoorbeeld uit de Filipijnen, Zuid Afrika, Indonesië etc
Dan waren de stadions nooit dicht geweest aangezien ze zeker op lage capaciteit geen rol spelen in het aantal besmettingen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ondanks dat we hier geen overschot hebben aan personeel is er ook genoeg personeel vertrokken naar andere werkgevers/banen binnen de zorg? Dus waarom zou iemand uit een ander land hier niet aan de slag kunnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want daar is een overschot aan verpleegkundigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |