Leuke cave heeft hij ook.quote:
De laatste is vrij simpel.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik met het idee voor een treinbaan begon kreeg ik wel het idee om dingen als straten enzo naar voor mij bekende Fokkers te noemen. Kwam eigenlijk voort als een eerbetoon van de paar die overleden waren.
quote:
Euh?quote:
Straatverlichting.quote:
Alleen het kasteel is een dingetje, er is een mooie maar die kost 600 euro.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Chateau Lapin vond ik ook een mooie
Crowdfundje doen? ik geef 20 euro.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen het kasteel is een dingetje, er is een mooie maar die kost 600 euro.
Idd, hem kende ik wel wat minder. Ik doelde meer op Disana, Ampf en Momuffin.quote:
Oef, dat is wel prijzigquote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen het kasteel is een dingetje, er is een mooie maar die kost 600 euro.
BarneyGod ook. Paar duizend ofzoquote:
Da fuk hee.Sommige zijn echt heel duur.quote:
Die poppetjes.quote:
1500 stuks dusquote:Op zondag 2 januari 2022 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Da fuk hee.Sommige zijn echt heel duur.
Steve aoki en Carl Cox zou ik wel willen.
Ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor iets op de baan, maar hij is wel verdomde gaaf.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Crowdfundje doen? ik geef 20 euro.
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft er een kasteel nodig als je een tuinhuisje heb?!
Wat zonde om ze te verkopen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
1500 stuks dusIk had er nog nooit van gehoord tot ik dat over Barney las.
https://dartsnieuws.com/p(...)-in-huis?comment=335
Die is nice! Alleen die afbrokkelingen op de buitenmuren vind ik iets minder realistisch uitzien, maar dat kan ook door de foto vertekend worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor iets op de baan, maar hij is wel verdomde gaaf.
[ afbeelding ]
DerRabbitquote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft er een kasteel nodig als je een tuinhuisje heb?!
Dan niet joh hee.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor iets op de baan, maar hij is wel verdomde gaaf.
[ afbeelding ]
En wat gebeurd er dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
Soul heeft een Google hub waar ze de hele dag English tegen loopt te praten.
Scheiden en een jong bloempje is duurquote:Op zondag 2 januari 2022 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zonde om ze te verkopen.
Of had hij geld nodig?
hey google turn on the lightsquote:
Dan gaat dat ding muziek opzetten en haar zus bellen,het weer voorspellen.Verder geen idee.quote:
daar hebben wij gewoon engine voorquote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat dat ding muziek opzetten en haar zus bellen,het weer voorspellen.Verder geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat dus,en nu moet ik zo`n ding volgens haar.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey google turn on the lights
hey google turn off the lights
hey google where is freshfruit
HEEEY GOOGLE
Ja, FF legt 20 euro in, nu de overige 490 nog.quote:
hoe bevalt de wasdroger?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,en nu moet ik zo`n ding volgens haar.
Hey Engine,doe een stream.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar hebben wij gewoon engine voor
Volgende keer als ze daarover begint zeggen: "Hey google, tell that takkewijf that she has to shut her tyfusbek up"quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
480.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, FF legt 20 euro in, nu de overige 490 nog.
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar hebben wij gewoon engine voor
Ik hou van kastelenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, FF legt 20 euro in, nu de overige 490 nog.
Ik neem aan dat het ook in jou huis staat.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer als ze daarover begint zeggen: "Hey google, tell that takkewijf that she has to shut her tyfusbek up"
¤ 511,57 is die.quote:
Voor een playmobiel draakquote:
De beste wensen nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het ook in jou huis staat.
Inderdaad, ieder zichzelf respecterend kasteel heeft een huisdraak nodigquote:
Google zegt ¨ Mmmmm we zien wel "quote:
To burn it all downquote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, ieder zichzelf respecterend kasteel heeft een huisdraak nodig
Bij deze gif hoor ik altijd in mijn hoofd Seven Nation Army spelenquote:
Klinkt alsof er een ervaringsdeskundige hier spreektquote:
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt alsof er een ervaringsdeskundige hier spreekt
Traintrack?quote:
Of zoals @Haags zou zeggen: Als een dikke roggel het niet oplost moet je niet zo zeiken!quote:Op zondag 2 januari 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.
Ik zit nog steeds moeilijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zoals @:haags zou zeggen: Als een dikke roggel het niet oplost moet je niet zo zeiken!
Ieder uur beetje vaseline smeren, dan ben je er binnen 3 werkdagen vanafquote:
Zegt de ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder uur beetje vaseline smeren, dan ben je er binnen 3 werkdagen vanaf
Doe een kussentje onder je billenquote:
Het voelt echt als Siswet.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder uur beetje vaseline smeren, dan ben je er binnen 3 werkdagen vanaf
Dat zijn flinke jongens.quote:
De Meilandjes hebben er eentje te koop staan.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:53 schreef drakin het volgende:
Lekker, doe maar een kasteel of een draak
Daar zou ik spontaan smetvrees van krijgenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Meilandjes hebben er eentje te koop staan.
totdat iemand jou een draak van een vrouw noemtquote:
Draak, heks, takkewijf, kom eens met wat origineels?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
totdat iemand jou een draak van een vrouw noemt
Wyfke.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Draak, heks, takkewijf, kom eens met wat origineels?
Dat ziet er wel leuk uitquote:
Je bent zelf leuk.quote:
Maar dat is weer mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |