quote:Op zondag 2 januari 2022 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen zijn weer in huis incl. minipozza's.
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker knutselen eendje
ziet er mooi uit
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar ga ik wel vanuit, aangezien eendje van de treintjes is
Die is te krijgen voor bij de treinbaan.quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is te krijgen voor bij de treinbaan.
Dit zou beter zijn:quote:
Leuk gehad bij mutti?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:55 schreef Schakeltopia het volgende:
klein pozza oventje erbij bouwen, voor de mini pozza's
zeeker, alleen bleef ze mij wel steeds uitlachen vanwege mijn vetje. dus vanaf nu eet ik geen pozza meerquote:
Je bent haar straks dankbaar!quote:Op zondag 2 januari 2022 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeeker, alleen bleef ze mij wel steeds uitlachen vanwege mijn vetje. dus vanaf nu eet ik geen pozza meer
rijst met brocolliquote:Op zondag 2 januari 2022 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent haar straks dankbaar!
Wat mag je nog wel eten?
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Doe maar een bord minder Toet ... eh @:ToT .....
ja snap ik. is ook heel niet leuk natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
@:Suzi1 was maar home tuinhuisje alone
jij was stout nieuwjaarsnachtquote:Op zondag 2 januari 2022 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
@:Suzi1 was maar home tuinhuisje alone
Jij ook.quote:
Alsof jij je niet snoeihard misdragen hebtquote:
Absoluut niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij je niet snoeihard misdragen hebt
MrsL.quote:
Fruitje!quote:
op jouw zolder ?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:52 schreef suzi1 het volgende:
ja was heel gezellig een week op mijn zolder
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:52 schreef suzi1 het volgende:
ja was heel gezellig een week op mijn zolder
Lekker sjillen?quote:
Het veelvuldig gedraaide beeldmateriaal laat een heel ander verhaal zienquote:
Dat staat geheel los van FOK!quote:Op zondag 2 januari 2022 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het veelvuldig gedraaide beeldmateriaal laat een heel ander verhaal zien
Danny had de drank en drugs gesponsord.Maar er zou niks uitlekken werd mij verteld.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom hadden @:haags @:dud0r en jij het dan 'De Grote FOK! jaarwisseling Party Extravaganza XXL Feest' genoemd over op het internet?![]()
Denken dat feesten waar haags en dud0r bij zijn niet gepubliceerd wordenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Danny had de drank en drugs gesponsord.Maar er zou niks uitlekken werd mij verteld.
vervelend Woudquote:Op zondag 2 januari 2022 18:45 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn vriendin is ziek geworden, positieve thuistest corona, quarantaine genot
Dat is niet zo mooi, beterschap en sterktequote:Op zondag 2 januari 2022 18:45 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn vriendin is ziek geworden, positieve thuistest corona, quarantaine genot
Klopt kan nu niet meerquote:Op zondag 2 januari 2022 18:46 schreef suzi1 het volgende:
vorig jaar lukte het me om iedere 2 weken een 1 cent account aan te maken bij videoland en nu ineens kennen ze me met wat ik ook doe
hoe zijn ze zo slim geworden? ze hebben je paypaladres door ondanks je er andere mail aanhangt ofzo? want had vpn en alles aanquote:
Vriendin morgen naar de GGD, ik blijf thuistesten doen. verwacht de komende week wel thuis te zitten jaquote:Op zondag 2 januari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend Woud
dus nu 10 dagen betaald thuis zitten?
Dank uquote:Op zondag 2 januari 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi, beterschap en sterkte
Geen idee, heb er verder geen verstand van, op de site staat dat t nog wel kan 1 cent voor 14 dagen..quote:Op zondag 2 januari 2022 18:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hoe zijn ze zo slim geworden? ze hebben je paypaladres door ondanks je er andere mail aanhangt ofzo? want had vpn en alles aan
is ze erg ziek dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vriendin morgen naar de GGD, ik blijf thuistesten doen. verwacht de komende week wel thuis te zitten ja
Koorts en moe. ik voel mij kiplekkerquote:Op zondag 2 januari 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ze erg ziek dan?
mijn moeder en vader hebben het nu beide na elkaar gehad
zitten gezamelijk al 2 weken binnen
heb je nieuwe e mailadressen?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hoe zijn ze zo slim geworden? ze hebben je paypaladres door ondanks je er andere mail aanhangt ofzo? want had vpn en alles aan
dat lukte me vorig jaar door om de 2 weken een andere mail aan mn paypal te hangen dus. nu zegtie yoooo suzi1 wij hebben jou door, jij was al eerder graties lidquote:Op zondag 2 januari 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, heb er verder geen verstand van, op de site staat dat t nog wel kan 1 cent voor 14 dagen..
splinternieuwquote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je nieuwe e mailadressen?
of dezelfde als afgelopen jaar?
koorts en moe is te doen, wel vervelend natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 18:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Koorts en moe. ik voel mij kiplekker
Stom hoor..quote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat lukte me vorig jaar door om de 2 weken een andere mail aan mn paypal te hangen dus. nu zegtie yoooo suzi1 wij hebben jou door, jij was al eerder graties lid
Zou aankomende zondag mijn booster krijgen, morgen ook maar ff afzeggenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
koorts en moe is te doen, wel vervelend natuurlijk
hopelijk heb je genoeg antistoffen en wordt je niet ziek
jepquote:Op zondag 2 januari 2022 18:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou aankomende zondag mijn booster krijgen, morgen ook maar ff afzeggen
ik heb maar 1 paypal adres. maar daar kan ik verschillende emails aan koppelenquote:
misschien om dat hij het paypall account herkent bedoel ikquote:Op zondag 2 januari 2022 18:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb maar 1 paypal adres. maar daar kan ik verschillende emails aan koppelen
maar dat accepteert VL niet meer, of hij ziet de eersthoenoemje het. zeg maar waar alles aanhangt
dat zou het meest logische zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 18:54 schreef suzi1 het volgende:
ja dat denk ik ook, dattie dat nu ineens wel herkent. eerst niet dus. dan ging dat gwn
jij bent daar handiger in dan ikquote:Op zondag 2 januari 2022 18:55 schreef suzi1 het volgende:
primair adres bedoelde ik te zeggen eerder. kijken of die nu aangepast kan worden
heb je het wel mooi rustig zo als je vriendin ziek isquote:
Nu moet ik nóg meer zelf doenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het wel mooi rustig zo als je vriendin ziek is
Nee ik ben altijd wel zorgzaam als een ander ziek is, je moet het toch samen doenquote:
aaaah wat liefquote:Op zondag 2 januari 2022 19:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik ben altijd wel zorgzaam als een ander ziek is, je moet het toch samen doen
Ga ik morgen mee verder, vanavond Diepe Gronden kijkenquote:
potverdorie schakelquote:
Aanraadertje van Miss Meloenthee.quote:
Leuke nieuwe nickname voor 2022quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
potverdorie schakel
![]()
booswoest
we hadden al een amber alert uitegdaan
had het in de gaten inderdaad!quote:
Ik wist dat maar sommigen hadden dikke verdriet en begonnen te huilon en toen moest ik ze weer troosten.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had nog wel gezegd dat ik weg was![]()
maarja blijkbaar niet begrepen ofzo
bedankt voor de goede zorgenquote:Op zondag 2 januari 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist dat maar sommigen hadden dikke verdriet en begonnen te huilon en toen moest ik ze weer troosten.
Heb je nog wel genoeg eten in huis?quote:
Je kunt paypal transacties terug claimenquote:
Wel alleen met goede opgaaf van redenquote:Op zondag 2 januari 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt paypal transacties terug claimen
voedselbankquote:Op zondag 2 januari 2022 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog wel genoeg eten in huis?
2 van de 3 centen kan ze dus terug claimen....alleen die ene waarvoor ze twee weken Videoland krijgt nietquote:Op zondag 2 januari 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel alleen met goede opgaaf van reden
Slimme aanpak wel!quote:Op zondag 2 januari 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
2 van de 3 centen kan ze dus terug claimen....alleen die ene waarvoor ze twee weken Videoland krijgt niet
Vast een centje klaarleggen voor over twee wekenquote:
Ik deel ook met de zussen van Soul.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slimme aanpak wel!
Zo heb ik en nog 3 andere 4 maanden Netflix gehad voor 1 cent per persoon. Eerst heb ik maand 'gratis' afgesloten en net voordat het afliep opgezegd, toen mijn neefje, toen mijn zus en toen mijn nichtje en onder elkaar het w8woord gedeeld![]()
Netflix of Soulquote:Op zondag 2 januari 2022 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deel ook met de zussen van Soul.
Hopelijk snurkt er iemand zo luid dat er nooit meer geslapen wordtquote:
thomas x 10quote:Op zondag 2 januari 2022 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk snurkt er iemand zo luid dat er nooit meer geslapen wordt
Ik kan kiezen uit 3 tuinhuisjes.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan sjillen in het tuinhuis
wat een leef
Deel niet alles hoorquote:
lekker van genieten kerelquote:Op zondag 2 januari 2022 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar even lekker warm douchen, gewoon omdat het kan![]()
Dat was dit topic toch al?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar even lekker warm douchen, gewoon omdat het kan![]()
leuk manquote:Op zondag 2 januari 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit 3 tuinhuisjes.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was dit topic toch al?
Oh nee, dit was een warm bad.
Jammerquote:
Mij deel je idd niet.quote:
Genoteerd.quote:
Deel wel snoepjesquote:
Nee jij deelt jezelf wel uitquote:
Yessquote:
Maar dat is fictief.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat jij deelt jezelf wel uit
Wow, dat zijn heel veel zegquote:
Doe ik je niet naquote:
Vind het echt knap. Maar loop je dan hele lange stukken of twee keerquote:Op zondag 2 januari 2022 19:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Haha ik heb de laatste dagen steeds rond de 28.000 dus vandaag is wel mijn record
Loop meestal 2 keer een heel groot stuk en nog 3 keer een klein stukjequote:Op zondag 2 januari 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het echt knap. Maar loop je dan hele lange stukken of twee keer
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb leuke straatnaambordjes gevonden voor op mijn treinbaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk zegquote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je geen vijver?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt nog deze heb ik wel:
[ afbeelding ]
Heb je ook een miniatuur hema waar mensen worst halen?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauwwwquote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel moeten idd.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook een miniatuur hema waar mensen worst halen?
SBE is meer van het badderenquote:Op zondag 2 januari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was dit topic toch al?
Oh nee, dit was een warm bad.
Netflix,Ziggo go en Videoland.quote:
De Hemarookworstshop, voor al uw worsten en staven!quote:Op zondag 2 januari 2022 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook een miniatuur hema waar mensen worst halen?
Hmmmquote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan er nog leuke dingen op Videoland?quote:
Daar krijg je gezeik meequote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom ik op terug.Ik kijk best te veel.Weet soms niet wat waar staat.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staan er nog leuke dingen op Videoland?
Ik heb nog wel een paar bonnen liggen voor losse films van Pathé thuis, maar nooit echt heen gekeken wat ze voor films hebben.
Toen ik met het idee voor een treinbaan begon kreeg ik wel het idee om dingen als straten enzo naar voor mij bekende Fokkers te noemen. Kwam eigenlijk voort als een eerbetoon van de paar die overleden waren.quote:
Leuke cave heeft hij ook.quote:
De laatste is vrij simpel.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik met het idee voor een treinbaan begon kreeg ik wel het idee om dingen als straten enzo naar voor mij bekende Fokkers te noemen. Kwam eigenlijk voort als een eerbetoon van de paar die overleden waren.
quote:
Euh?quote:
Straatverlichting.quote:
Alleen het kasteel is een dingetje, er is een mooie maar die kost 600 euro.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Chateau Lapin vond ik ook een mooie
Crowdfundje doen? ik geef 20 euro.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen het kasteel is een dingetje, er is een mooie maar die kost 600 euro.
Idd, hem kende ik wel wat minder. Ik doelde meer op Disana, Ampf en Momuffin.quote:
Oef, dat is wel prijzigquote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen het kasteel is een dingetje, er is een mooie maar die kost 600 euro.
BarneyGod ook. Paar duizend ofzoquote:
Da fuk hee.Sommige zijn echt heel duur.quote:
Die poppetjes.quote:
1500 stuks dusquote:Op zondag 2 januari 2022 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Da fuk hee.Sommige zijn echt heel duur.
Steve aoki en Carl Cox zou ik wel willen.
Ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor iets op de baan, maar hij is wel verdomde gaaf.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Crowdfundje doen? ik geef 20 euro.
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft er een kasteel nodig als je een tuinhuisje heb?!
Wat zonde om ze te verkopen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
1500 stuks dusIk had er nog nooit van gehoord tot ik dat over Barney las.
https://dartsnieuws.com/p(...)-in-huis?comment=335
Die is nice! Alleen die afbrokkelingen op de buitenmuren vind ik iets minder realistisch uitzien, maar dat kan ook door de foto vertekend worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor iets op de baan, maar hij is wel verdomde gaaf.
[ afbeelding ]
DerRabbitquote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft er een kasteel nodig als je een tuinhuisje heb?!
Dan niet joh hee.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor iets op de baan, maar hij is wel verdomde gaaf.
[ afbeelding ]
En wat gebeurd er dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
Soul heeft een Google hub waar ze de hele dag English tegen loopt te praten.
Scheiden en een jong bloempje is duurquote:Op zondag 2 januari 2022 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zonde om ze te verkopen.
Of had hij geld nodig?
hey google turn on the lightsquote:
Dan gaat dat ding muziek opzetten en haar zus bellen,het weer voorspellen.Verder geen idee.quote:
daar hebben wij gewoon engine voorquote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat dat ding muziek opzetten en haar zus bellen,het weer voorspellen.Verder geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat dus,en nu moet ik zo`n ding volgens haar.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey google turn on the lights
hey google turn off the lights
hey google where is freshfruit
HEEEY GOOGLE
Ja, FF legt 20 euro in, nu de overige 490 nog.quote:
hoe bevalt de wasdroger?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,en nu moet ik zo`n ding volgens haar.
Hey Engine,doe een stream.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar hebben wij gewoon engine voor
Volgende keer als ze daarover begint zeggen: "Hey google, tell that takkewijf that she has to shut her tyfusbek up"quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
480.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, FF legt 20 euro in, nu de overige 490 nog.
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar hebben wij gewoon engine voor
Ik hou van kastelenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, FF legt 20 euro in, nu de overige 490 nog.
Ik neem aan dat het ook in jou huis staat.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer als ze daarover begint zeggen: "Hey google, tell that takkewijf that she has to shut her tyfusbek up"
¤ 511,57 is die.quote:
Voor een playmobiel draakquote:
De beste wensen nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het ook in jou huis staat.
Inderdaad, ieder zichzelf respecterend kasteel heeft een huisdraak nodigquote:
Google zegt ¨ Mmmmm we zien wel "quote:
To burn it all downquote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, ieder zichzelf respecterend kasteel heeft een huisdraak nodig
Bij deze gif hoor ik altijd in mijn hoofd Seven Nation Army spelenquote:
Klinkt alsof er een ervaringsdeskundige hier spreektquote:
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt alsof er een ervaringsdeskundige hier spreekt
Traintrack?quote:
Of zoals @Haags zou zeggen: Als een dikke roggel het niet oplost moet je niet zo zeiken!quote:Op zondag 2 januari 2022 20:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.
Ik zit nog steeds moeilijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zoals @:haags zou zeggen: Als een dikke roggel het niet oplost moet je niet zo zeiken!
Ieder uur beetje vaseline smeren, dan ben je er binnen 3 werkdagen vanafquote:
Zegt de ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder uur beetje vaseline smeren, dan ben je er binnen 3 werkdagen vanaf
Doe een kussentje onder je billenquote:
Het voelt echt als Siswet.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder uur beetje vaseline smeren, dan ben je er binnen 3 werkdagen vanaf
Dat zijn flinke jongens.quote:
De Meilandjes hebben er eentje te koop staan.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:53 schreef drakin het volgende:
Lekker, doe maar een kasteel of een draak
Daar zou ik spontaan smetvrees van krijgenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Meilandjes hebben er eentje te koop staan.
totdat iemand jou een draak van een vrouw noemtquote:
Draak, heks, takkewijf, kom eens met wat origineels?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
totdat iemand jou een draak van een vrouw noemt
Wyfke.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Draak, heks, takkewijf, kom eens met wat origineels?
Dat ziet er wel leuk uitquote:
Je bent zelf leuk.quote:
Maar dat is weer mooiquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoevaak in @:dud0r zijn achterste heb mogen behandelen het afgelopen jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |