Jupquote:Op zondag 2 januari 2022 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze is wel live volgens mij, staat onderin en het schemert al daar.
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
Waterkanonnen gaan weg en worden uitgezwaaid.
Gewoon een feestje vieren daar...quote:Op zondag 2 januari 2022 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
Waterkanonnen gaan weg en worden uitgezwaaid.
Ik weet er niks van hoor, maar als die agent 'los'roept zou dat beest dat toch ook moeten doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die man moet zich overgeven. Dat heeft de hond geleerd. Politieman moet zich maar daar aan houden.
Yes live met Tikkie Tinusquote:
Denk het ook niet, waterkanonnen ook weg nu.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Maar denk niet dat er nog veel gebeurd. Is niet zoveel volk meer. Of de politie moet dat plein schoon gaan vegen.
Als ze die pizza nou ook filmenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het ook niet, waterkanonnen ook weg nu.Alleen nog feestje voor de echte die hards die lekker zitten te knagen met elkaar nu.
quote:
Nee, dan wil ik het ook weer.quote:
Zeven kinderen heeft hij. Allen uit huis geplaatstquote:Op zondag 2 januari 2022 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik het ook weer.![]()
Hoor nu een harry die strijd voor kinderen die uit huis zijn geplaatst. Denk dat ik maar eens wat anders ga doen.
Ouderverstoting, artikel 300, dit dat alles...quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Zeven kinderen heeft hij. Allen uit huis geplaatst
Hoorde het ja, waarom dan denk ik, want dat zal ie niet zeggen. En 7 kinderen, wtf zeg.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Zeven kinderen heeft hij. Allen uit huis geplaatst
Is dat niet Harry de uitvinder van de FOK!stok? @harrie1quote:Op zondag 2 januari 2022 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoor nu een harry die strijd voor kinderen die uit huis zijn geplaatst. Denk dat ik maar eens wat anders ga doen.
Misschien wel verstandig jaquote:Op zondag 2 januari 2022 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vooral 2de slide is leuk om te zien.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik weet er niks van hoor, maar als die agent 'los'roept zou dat beest dat toch ook moeten doen.
OMG zou het. Daar zeg je wat ja, heb ik wel eens iets over gelezen. Goffer, wie zou dat kunnen weten, ik iig niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is dat niet Harry de uitvinder van de FOK!stok?
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is dat niet Harry de uitvinder van de FOK!stok? @:harrie1
@DJMOquote:Op zondag 2 januari 2022 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG zou het. Daar zeg je wat ja, heb ik wel eens iets over gelezen. Goffer, wie zou dat kunnen weten, ik iig niet.
quote:Op woensdag 21 april 2021 17:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nou dat niet alleen, maar vooral dat verhaal van 7 kinderen die uit huis zijn geplaatst door jeugdzorg blablablabla en dat dat natuurlijk totaal onterecht is en dat hij dan via Facebook ook nog geld vraagt
Lol en zou wat zijn als hij dat inderdaad is, wel een gezicht erbij eindelijk.quote:
Ja, in een rustige situatie.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik weet er niks van hoor, maar als die agent 'los'roept zou dat beest dat toch ook moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |