Denk dat hij niet vaker naar streams heeft gekekenquote:Op zondag 2 januari 2022 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou als dit al flinke chaos moet voorstellen
idd. Bij uitwedstrijden wordt je zo standaard het vak ingeslagen in Europaquote:Op zondag 2 januari 2022 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou als dit al flinke chaos moet voorstellen
Dan is ie snel vol hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 13:32 schreef Tourniquet het volgende:
Ik schakel Albert in en het eerste wat ik hoor is "Dat vind ik en dat is mijn mening".
Staat die ook op de bingokaart?
wordt jequote:Op zondag 2 januari 2022 13:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd. Bij uitwedstrijden wordt je zo standaard het vak ingeslagen in Europa
Net ook al wat figuren gezien... FF na de live kijken of ik die terug kan vinden. Had eentje volgens mij een baretembleem van Chassé ... Dat regiment is slechts 27 jaar geleden opgeheven...quote:
nee, die is te makkelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:32 schreef Tourniquet het volgende:
Ik schakel Albert in en het eerste wat ik hoor is "Dat vind ik en dat is mijn mening".
Staat die ook op de bingokaart?
Dat is alleen zo als dat ze zo uitkomt, als ze meedoen vinden ze het alleen maar mooiquote:Op zondag 2 januari 2022 13:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch heb ik zo'n vermoeden dat veel van deze lui nogal anti-immigrant zijn. Maar kan ernaast zitten. Terwijl daar juist veel mensen zitten die ook tegen vaccinaties zijn.
Ik hoop het. Lekker die troep van de FvD kapot spuiten met het waterkanonquote:Op zondag 2 januari 2022 13:32 schreef Stepperoller het volgende:
Gaan ze nu naar het Westerpark trouwens?
1 of andere achterlijke opname wat wordt afgespeeld.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:33 schreef Stepperoller het volgende:
'Koning wij weten dat u daar niet uw handtekening onder heeft gezet. Maar de criminelen in Den Haag.' oid
Wat is dat nou weer voor complot?
Toch zou dat 'omvolken' wat je dan vaak hoort toch in hun voordeel moeten werken toch? Alleen maar meer mensen die zich niet vaccineren.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is alleen zo als dat ze zo uitkomt, als ze meedoen vinden ze het alleen maar mooi
Ik denk dat Willem zich zit op te vreten thuis en een Videla vluchtje wil maken.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:33 schreef Stepperoller het volgende:
'Koning wij weten dat u daar niet uw handtekening onder heeft gezet. Maar de criminelen in Den Haag.' oid
Wat is dat nou weer voor complot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |