Klopt. Alleen De Jager die je noemt was niks en Wiebes was nog minder dan niks.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gedeeltelijk economie gestudeerd? Wat houdt dat in?
Die stevige man die bij KPN CFO ging spelen en is afgevallen was ook niks op financiën, verder hebben we allemaal hele capabele mensen daar gehad in mijn leven..
Zalm... Bos, Dijsselbloem... Is het nu Hoekstra?
Die ook niet inderdaad.schandalig dat ie weer op een kieslijst ging staan alsof er niets aan de hand wasquote:
Ook al geen fan van de Jager?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen De Jager die je noemt was niks en Wiebes was nog minder dan niks.
Brrrr... de enige die ik nog erger vond de afgelopen jaren was Wiebes (was staatssecretaris). Wat een drol is dat.quote:
Mooie cijfers voor een zondag.quote:
Wiebes was een poppetje volgens mij, die deed gewoon wat Rutte hem opdroeg.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Brrrr... de enige die ik nog erger vond de afgelopen jaren was Wiebes (was staatssecretaris). Wat een drol is dat.
Maar ik zie nu dat Marnix van Rij nu staatssecretaris wordt. Dan is er nog wel hoop. Goede gast. Vroeger nog een collega geweest.
Het zijn allemaal engnekken.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Brrrr... de enige die ik nog erger vond de afgelopen jaren was Wiebes (was staatssecretaris). Wat een drol is dat.
Maar ik zie nu dat Marnix van Rij nu staatssecretaris wordt. Dan is er nog wel hoop. Goede gast. Vroeger nog een collega geweest.
Zeker weten ja. Terwijl de instroom tijden niet zo laag is geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooie cijfers voor een zondag.
NOS gaat de context missen en we zullen de komende uren op het journaal op tv en radio als eerste bericht horen DAT HET AANTAL ZIEKENHUISOPNAMES ZIJN GESTEGEN
In Leeuwarden kun je 2 dagen later terecht.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Als ik een booster zou willen, dan kan ik nu al in leiden niet meer voor de 25e terecht. Dat zal in de grotere steden vast niet veel beter zijn.
Denken ze nog steeds klaar te zijn voor eind januari?
Ik krijg altijd een mega statisch gevoel bij partners, altijd tijd gebrek, wel mega veel kennis natuurlijk. Ambitieuze kerel... Ja lijkt me een goede.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Net gekeken, kan in Nijmegen a.s. zaterdag terecht en in Rotterdam a.s. woensdag.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Als ik een booster zou willen, dan kan ik nu al in leiden niet meer voor de 25e terecht. Dat zal in de grotere steden vast niet veel beter zijn.
Vandaag een afspraak gemaakt, kan dinsdag terecht, Noord Nederland. Lijkt een regionaal probleem?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Als ik op Leeuwarden zoek, dan word ik naar Zwolle gestuurdquote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
In Leeuwarden kun je 2 dagen later terecht.
Artsen in Roffa gingen 2 dagen free for all prikken paar dagen terug.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg de kriebels van Kaag. Arrogant en afstandelijk, zit er voor zichzelf. pro Brussel/globalisering, pro migratie.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kaag is wel van Buitenlandse Handel geweest en ze heeft gedeeltelijk Economie gestudeerd. Dus helemaal onbekend terrein is het ook niet.
Kanttekening hierbij is dat de lockdown een week vóór de Kerstvakantie is ingegaan en niet vanaf de Kerstvakantie (waar de blauwe lijn rekening mee houdt).quote:
Ik kon binnen twee dagen terecht in één van de grote steden. Dus t kan primaquote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Jaap gaat weer een model tekenen waaruit honderdmiljoenmiljard opnames blijken en dan moeten we nog een maand langer in lockdown.quote:
Er kunnen 5 vrachtwagens verstopt worden in zijn marges.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jaap gaat weer een model tekenen waaruit honderdmiljoenmiljard opnames blijken en dan moeten we nog een maand langer in lockdown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |