Waar? Ik zie op de stream van Sven niet echt iets bijzonders.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:47 schreef Starhopper het volgende:
Ze vallen de politiewagen aan. Nou. Direct de wapenstok er overheen
Sven zei dat ze op de bus liepen en er tegenaan sloegenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waar? Ik zie op de stream van Sven niet echt iets bijzonders.
Davilex A2 racer! Cult!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:47 schreef Starhopper het volgende:
Dat weet ik nog wel uit A2 Racer II jaOnder het rijksmuseum door kachelen met een trabant
700quote:Op zondag 2 januari 2022 12:51 schreef vipergts het volgende:
12.000 kijkers voor Sven hoeveel heeft Eline er?
Misschien vertrappen er een aantal elkaar.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:52 schreef raptorix het volgende:
Dit gaat gezeik opleveren, die straat waar ze in gaan is redelijk smal.
En dat is precies de reden voor de "belachelijke" politie inzet....quote:Op zondag 2 januari 2022 12:52 schreef raptorix het volgende:
Nog steeds beste game ooit. Jammer dat er nooit iets van opvolger is gekomen met moderne graphsquote:
Ik snap dat nooit van de politie, laat ze gewoon op een centraal plein demonstreren in plaats van door de hele stad.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:52 schreef raptorix het volgende:
Alsof de politie het besluit neemt om "te gaan lopen" Als ze gewoon op het MP waren gebleven was er niets aan de hand...quote:Op zondag 2 januari 2022 12:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit van de politie, laat ze gewoon op een centraal plein demonstreren in plaats van door de hele stad.
Politie dreigde het museumplein toch leeg te vegenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Alsof de politie het besluit neemt om "te gaan lopen" Als ze gewoon op het MP waren gebleven was er niets aan de hand...
Joh. Het gemiddelde IQ bij deze massa ligt rond de 64.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:56 schreef RipCity het volgende:
Wel slecht georganiseerde relschoppers. Als je voor die wagens gaat staan kunnen ze r niet door maar ze maken vrij baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |