Doe er eens een schepje vanille-ijs bij en je gaat smullen!quote:Op zondag 2 januari 2022 10:51 schreef pieterdegallier het volgende:
Prik is wel wat weg maar dan moet je na afloop nog scheutje spa rood bij doen. Best lekker
Of zuurkool.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:21 schreef Ynnad_Er het volgende:
Waarom voeg je het koolzuur niet later toe ?
quote:
Dat denk ik ook niet. Kaneelstokje in je koffie is wel een lekkere smaak. Helemaal met zo'n sigaartje erbij die je laatst had.quote:
Maar te veel spa rood (en spa groen) is ook niet goed. Krijg je een opgeblazen buik van.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:03 schreef qajariaq het volgende:
Spa rood in de mokapot. Krijg je echt vieze, koude koffie van.
Neem dan gewoon een Stout, of een Porter.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:53 schreef Ynnad_Er het volgende:
Knal 's een espressootje door je bier Piet.
Mij te duurquote:Op zondag 2 januari 2022 13:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een Stout, of een Porter.
After 8 is wel echt zo ontiegelijk smerig heequote:Op zondag 2 januari 2022 12:32 schreef laforest het volgende:
Mentos erin. Geeft een Aftereight gevoel.
Akkoord met deze klacht. Inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
After 8 is wel echt zo ontiegelijk smerig hee![]()
Net zo smerig als die Pims choco-sinaasappel koek, beide misselijkmakend smerig
Hoeveel CO2 (prik) denk je dat er in dat water blijft zitten als je het gaat verwarmen?quote:Op zondag 2 januari 2022 12:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar te veel spa rood (en spa groen) is ook niet goed. Krijg je een opgeblazen buik van.
ga toch weg met je googel taal. Belangrijkste is dat je na t zetten spa rood bij moet doenquote:Op zondag 2 januari 2022 14:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Hoeveel CO2 (prik) denk je dat er in dat water blijft zitten als je het gaat verwarmen?
Daarom gaat een mokapot en spa rood ook niet, tijdens het verwarmen gaat je water al snel door je koffie omhoog. Dus krijg je slappe koude koffie.
Gewoon koken kan prima met spa rood, de prik is er heel snel uit dan en hou je gewoon water over.
Waarom geen Rivella ?quote:Op zondag 2 januari 2022 14:44 schreef pieterdegallier het volgende:
Ben nu chocolademelk maken met spa rood
Aftereight is ook voor mensen met smaak.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
After 8 is wel echt zo ontiegelijk smerig hee![]()
Net zo smerig als die Pims choco-sinaasappel koek, beide misselijkmakend smerig
Aangebrand? Wordt je niet lekkerder van, net zoals je koffie.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:03 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
ga toch weg met je googel taal. Belangrijkste is dat je na t zetten spa rood bij moet doen
Ja lekker man tandpasta op je chocola lekker vinden dan heb je echt smaak iddquote:Op zondag 2 januari 2022 16:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Aftereight is ook voor mensen met smaak.
Aftrr eight is gewoon heel lekkerquote:Op zondag 2 januari 2022 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja lekker man tandpasta op je chocola lekker vinden dan heb echt smaak idd
Ja, als je zo'n tokkie bent die een heel pak ineens opeet, dan snap ik je comment deels. Echter, 1 Aftereight bij een kopje Japanse groene thee is voldoende. En, als je tandpasta naar Aftereight smaakt dan moet je een betere tandpasta kopen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja lekker man tandpasta op je chocola lekker vinden dan heb je echt smaak idd
ik wil wel weten wat voor tandpasta die heeft. Dan wil ik die kopenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, als je zo'n tokkie bent die een heel pak ineens opeet, dan snap ik je comment deels. Echter, 1 Aftereight bij een kopje Japanse groene thee is voldoende. En, als je tandpasta naar Aftereight smaakt dan moet je een betere tandpasta kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |