SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet het centraal in Europa gelegen Madagaskar??quote:
Dquote:Op zondag 2 januari 2022 10:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stel je bent op vakantie in een Europees land , maar je weet niet meer precies welk. Ineens zie je de Eiffeltoren. In welk land ben je?
A. Frankrijk
B. België
C. Rusland
D. Madagaskar
Aldus mijn scheurkalender..![]()
Hmm, goed punt. Wellicht heb je gelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet het centraal in Europa gelegen Madagaskar??
Ben ook wel benieuwd nuquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LTVDK gaat Italiaans leren en vermoord een stel nutteloze bejaarden voor je.
Ik ga zo ook de keuken poetsen. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zondag 2 januari 2022 10:54 schreef Goitske het volgende:
Ik ben maar eens de keuken aan het poetsen, ergens deze week de kerstboom het huis uit dus voorjaarsschoonmaak in januari?
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga zo ook de keuken poetsen. Komt wel heel dichtbij zo
Is besmettelijk kijk maar uitquote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.
Iemand moet het doen 🤷🏼♂️quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.
quote:
Ik ga zo afwassen en het oud glas wegbrengen. Tweede machine was draait al. Daarna bed verschonen en parkeerplaats bladblazeren. Vanmiddag pirk halen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al stof gezogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |