SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet het centraal in Europa gelegen Madagaskar??quote:
Dquote:Op zondag 2 januari 2022 10:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stel je bent op vakantie in een Europees land , maar je weet niet meer precies welk. Ineens zie je de Eiffeltoren. In welk land ben je?
A. Frankrijk
B. België
C. Rusland
D. Madagaskar
Aldus mijn scheurkalender..![]()
Hmm, goed punt. Wellicht heb je gelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet het centraal in Europa gelegen Madagaskar??
Ben ook wel benieuwd nuquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LTVDK gaat Italiaans leren en vermoord een stel nutteloze bejaarden voor je.
Ik ga zo ook de keuken poetsen. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zondag 2 januari 2022 10:54 schreef Goitske het volgende:
Ik ben maar eens de keuken aan het poetsen, ergens deze week de kerstboom het huis uit dus voorjaarsschoonmaak in januari?
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga zo ook de keuken poetsen. Komt wel heel dichtbij zo
Is besmettelijk kijk maar uitquote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.
Iemand moet het doen 🤷🏼♂️quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.
quote:
Ik ga zo afwassen en het oud glas wegbrengen. Tweede machine was draait al. Daarna bed verschonen en parkeerplaats bladblazeren. Vanmiddag pirk halen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al stof gezogenquote:
Daar heb ik een robot stofzuiger voorquote:Op zondag 2 januari 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al stof gezogen
En die is nu z'n moeder op werk aan het lastig vallen en "helpen".
Maar jij hebt zelfs twee kinderen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Daar heb ik een robot stofzuiger voor
jij bent over 2 jaar voor een periode van 4 jaar permanent zwanger om huishoudhulpjes te kwekenquote:Op zondag 2 januari 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel vier extra handjes in huis om te helpen. 😎
Zou wel enige goede reden zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent over 2 jaar voor een periode van 4 jaar permanent zwanger om huishoudhulpjes te kweken?
Ja die zijn hem al weer gesmeerd. Die weten zodra Herman automatisch aan gaat dat de vloer compleet opgeruimd moet zijn dus checken ze gelijkquote:
Hahahaquote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja die zijn hem al weer gesmeerd. Die weten zodra Herman automatisch aan gaat dat de vloer compleet opgeruimd moet zijn dus checken ze gelijk
Per saldo heb je nog steeds meer werk denk ikquote:Op zondag 2 januari 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel vier extra handjes in huis om te helpen. 😎
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja die zijn hem al weer gesmeerd. Die weten zodra Herman automatisch aan gaat dat de vloer compleet opgeruimd moet zijn dus checken ze gelijk
in België is dat beter geregeld..quote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Per saldo heb je nog steeds meer werk denk ik
Detailsquote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komt er ergens dit jaar ook wel hier. Eentje die ook kan dweilen het liefst.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Daar heb ik een robot stofzuiger voor
Zeker weten. Mijn ouders hebben gewoon 7 kinderen genomen was makkelijk vooral de meisjes die moesten schoonmaken, boodschappen halen, was op hangen en koken.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kent ijs hem welquote:Op zondag 2 januari 2022 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wow hij komt gewoon bij @:ijsdraakje vandaan
Je moet alleen altijd zorgen dat je vloer vrij is want hij vreet het anders op en loopt ie vastquote:Op zondag 2 januari 2022 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die komt er ergens dit jaar ook wel hier. Eentje die ook kan dweilen het liefst.
De foto's van je baksels zien er altijd heerlijk uitquote:Op zondag 2 januari 2022 11:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zeker weten. Mijn ouders hebben gewoon 7 kinderen genomen was makkelijk vooral de meisjes die moesten schoonmaken, boodschappen halen, was op hangen en koken.
Nou moet ik zeggen dat ik beter kan koken dan m'n moeder dus dat scheelt weer
Stikt die in een LEGO poppetjequote:Op zondag 2 januari 2022 11:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je moet alleen altijd zorgen dat je vloer vrij is want hij vreet het anders op en loopt ie vast
Ja dus daar zijn regels voor hier thuis. Lego ligt op de eethoek als je aan het bouwen bent. Spelen mag prima op de grond maar je ruimt het wel op want anders ben je het kwijtquote:
Anders ruimt Herman de lego op?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
quote:
Hier moet het s avonds van de vloer zijn. Dan vind ik het wel primaquote:Op zondag 2 januari 2022 11:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja dus daar zijn regels voor hier thuis. Lego ligt op de eethoek als je aan het bouwen bent. Spelen mag prima op de grond maar je ruimt het wel op want anders ben je het kwijt
En elk jaar komt er mee bijquote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef Goitske het volgende:
[..]![]()
Dat vertellen ze je van te voren niet als je denkt ik wil kinderen... Ook niet hoeveel uur slaap je mist door kinderen trouwens
Hier als ze klaar zijn. Te vaak op een Lego blokje al gestaanquote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier moet het s avonds van de vloer zijn. Dan vind ik het wel prima
Auwquote:Op zondag 2 januari 2022 11:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hier als ze klaar zijn. Te vaak op een Lego blokje al gestaan
Had het laatst met Gergi over kinderen. Het is wel duidelijk dat hij de jongste is thuis en niet veel bij huishoudens met kleine kinderen is geweest.. die denkt echt dat er bijna niks in je leven verandertquote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef Goitske het volgende:
[..]![]()
Dat vertellen ze je van te voren niet als je denkt ik wil kinderen... Ook niet hoeveel uur slaap je mist door kinderen trouwens
Auwwwwquote:Op zondag 2 januari 2022 11:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hier als ze klaar zijn. Te vaak op een Lego blokje al gestaan
m'n moeder was vroegah oppasmoeder totdat ik naar de basisschool ging geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het laatst met Gergi over kinderen. Het is wel duidelijk dat hij de jongste is thuis en niet veel bij huishoudens met kleine kinderen is geweest.. die denkt echt dat er bijna niks in je leven verandert![]()
![]()
Wij hadden vroeger elke week een oppaskindje in huis die al kwam vanaf een paar maanden. Dat was wel leerzaam wat dat betreft
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n moeder was vroegah oppasmoeder totdat ik naar de basisschool ging geloof ik.
Toen waren er doordeweeks 10+ kinderen in huis.
En hoeveel geld.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef Goitske het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was 't zelfs tot ik een jaar of 10 was..quote:Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]Leuk om mee te spelen? Of was dat juist niet leuk?
Alles went maar het is niet alleen huishouden, je krijgt ook meer spullen in huis die bij de leeftijd hoort. Maar moet zeggen het is wel bijzonder om kinderen te hebben en alle ontwikkelingen zo mee te maken. De knuffel die ze komen brengen etc maar er komt ook werk en zorgen bij kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het laatst met Gergi over kinderen. Het is wel duidelijk dat hij de jongste is thuis en niet veel bij huishoudens met kleine kinderen is geweest.. die denkt echt dat er bijna niks in je leven verandert![]()
![]()
Wij hadden vroeger elke week een oppaskindje in huis die al kwam vanaf een paar maanden. Dat was wel leerzaam wat dat betreft
Nee kostende kattenquote:Op zondag 2 januari 2022 11:46 schreef Puala het volgende:
Gewoon geen kinderen. Geen gebrek aan slaap. Geen bende in mn huis.
T is minder gedoe dan kinderen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee kostende kattenmet name de buurt kat
Ja dat las ik ook wel eens.. maar dat kan toch niet, want veel ouders verdienen helemaal geen 2 ton netto in 18 jaar bijvoorbeeld. Laat staan dat ze dat dan compleet aan een kind uitgeven als ze het wel zouden hebben.quote:
Ja als ik nu een kind zou krijgen heb ik de komende jaren ook geen twee ton hoor.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook wel eens.. maar dat kan toch niet, want veel ouders verdienen helemaal geen 2 ton netto in 18 jaar bijvoorbeeld. Laat staan dat ze dat dan compleet aan een kind uitgeven als ze het wel zouden hebben.
Het is ook net hoe je het zelf doet het.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook wel eens.. maar dat kan toch niet, want veel ouders verdienen helemaal geen 2 ton netto in 18 jaar bijvoorbeeld. Laat staan dat ze dat dan compleet aan een kind uitgeven als ze het wel zouden hebben.
Geen idee waar t op gebaseerd isquote:Op zondag 2 januari 2022 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en als ze wat ouder zijn noem je dat prostitutiequote:
Dat is enige wat ik soms mis aan mijn vorige "huis". Het was er stervenskoud in de winter maar in de woonkamer hadden we een houtkachel. ❤️quote:
Gekkie, het is haast zomerquote:
wat heb je voor kleren aan?quote:
Joggingbroek, tshirt, vest en mn sloffenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je voor kleren aan?
(inb4: huehue)
Leugens!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:01 schreef gianni61 het volgende:
Go for a run they said
It will be fun they siad
Mwah. Prima temperatuur voor binnen.quote:
zou genoeg moeten zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Joggingbroek, tshirt, vest en mn sloffen
Dat is mij ook veel te koudquote:Op zondag 2 januari 2022 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leugens!
[..]
Mwah. Prima temperatuur voor binnen.
Jezus. Dan loop ik half naakt rond als het zo warm in huis isquote:Op zondag 2 januari 2022 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is mij ook veel te koudBen meer van de 22 graden.
Misschien heb je ook wat meer isolatiemateriaal dan ikquote:Op zondag 2 januari 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus. Dan loop ik half naakt rond als het zo warm in huis is
247 kilo aan isolatiequote:Op zondag 2 januari 2022 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wat meer isolatiemateriaal dan ik
Ja 21 ofzo is beter. Maar daar ben ik naar onderwegquote:Op zondag 2 januari 2022 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is mij ook veel te koudBen meer van de 22 graden.
Hier is het altijd 19.5 en als ik het koud heb trek ik maar een dikke trui aanquote:Op zondag 2 januari 2022 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is bij ons de hele dag 21,5-22C niet dat het van mij hoeft maar vrouwen in huis.
hier nu 17,5 geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja 21 ofzo is beter. Maar daar ben ik naar onderweg
Het ruikt altijd zo lekker een houtkachelquote:Op zondag 2 januari 2022 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nu 17,5 geloof ik.
Misschien als ik een houtkachel had dan zou ik ook wat meer stoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |