SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet het centraal in Europa gelegen Madagaskar??quote:
Dquote:Op zondag 2 januari 2022 10:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stel je bent op vakantie in een Europees land , maar je weet niet meer precies welk. Ineens zie je de Eiffeltoren. In welk land ben je?
A. Frankrijk
B. België
C. Rusland
D. Madagaskar
Aldus mijn scheurkalender..![]()
Hmm, goed punt. Wellicht heb je gelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet het centraal in Europa gelegen Madagaskar??
Ben ook wel benieuwd nuquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LTVDK gaat Italiaans leren en vermoord een stel nutteloze bejaarden voor je.
Ik ga zo ook de keuken poetsen. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zondag 2 januari 2022 10:54 schreef Goitske het volgende:
Ik ben maar eens de keuken aan het poetsen, ergens deze week de kerstboom het huis uit dus voorjaarsschoonmaak in januari?
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga zo ook de keuken poetsen. Komt wel heel dichtbij zo
Is besmettelijk kijk maar uitquote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.
Iemand moet het doen 🤷🏼♂️quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.
quote:
Ik ga zo afwassen en het oud glas wegbrengen. Tweede machine was draait al. Daarna bed verschonen en parkeerplaats bladblazeren. Vanmiddag pirk halen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al stof gezogenquote:
Daar heb ik een robot stofzuiger voorquote:Op zondag 2 januari 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al stof gezogen
En die is nu z'n moeder op werk aan het lastig vallen en "helpen".
Maar jij hebt zelfs twee kinderen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Daar heb ik een robot stofzuiger voor
jij bent over 2 jaar voor een periode van 4 jaar permanent zwanger om huishoudhulpjes te kwekenquote:Op zondag 2 januari 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel vier extra handjes in huis om te helpen. 😎
Zou wel enige goede reden zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent over 2 jaar voor een periode van 4 jaar permanent zwanger om huishoudhulpjes te kweken?
Ja die zijn hem al weer gesmeerd. Die weten zodra Herman automatisch aan gaat dat de vloer compleet opgeruimd moet zijn dus checken ze gelijkquote:
Hahahaquote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja die zijn hem al weer gesmeerd. Die weten zodra Herman automatisch aan gaat dat de vloer compleet opgeruimd moet zijn dus checken ze gelijk
Per saldo heb je nog steeds meer werk denk ikquote:Op zondag 2 januari 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel vier extra handjes in huis om te helpen. 😎
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja die zijn hem al weer gesmeerd. Die weten zodra Herman automatisch aan gaat dat de vloer compleet opgeruimd moet zijn dus checken ze gelijk
in België is dat beter geregeld..quote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Per saldo heb je nog steeds meer werk denk ik
Detailsquote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komt er ergens dit jaar ook wel hier. Eentje die ook kan dweilen het liefst.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Daar heb ik een robot stofzuiger voor
Zeker weten. Mijn ouders hebben gewoon 7 kinderen genomen was makkelijk vooral de meisjes die moesten schoonmaken, boodschappen halen, was op hangen en koken.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kent ijs hem welquote:Op zondag 2 januari 2022 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wow hij komt gewoon bij @:ijsdraakje vandaan
Je moet alleen altijd zorgen dat je vloer vrij is want hij vreet het anders op en loopt ie vastquote:Op zondag 2 januari 2022 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die komt er ergens dit jaar ook wel hier. Eentje die ook kan dweilen het liefst.
De foto's van je baksels zien er altijd heerlijk uitquote:Op zondag 2 januari 2022 11:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zeker weten. Mijn ouders hebben gewoon 7 kinderen genomen was makkelijk vooral de meisjes die moesten schoonmaken, boodschappen halen, was op hangen en koken.
Nou moet ik zeggen dat ik beter kan koken dan m'n moeder dus dat scheelt weer
Stikt die in een LEGO poppetjequote:Op zondag 2 januari 2022 11:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je moet alleen altijd zorgen dat je vloer vrij is want hij vreet het anders op en loopt ie vast
Ja dus daar zijn regels voor hier thuis. Lego ligt op de eethoek als je aan het bouwen bent. Spelen mag prima op de grond maar je ruimt het wel op want anders ben je het kwijtquote:
Anders ruimt Herman de lego op?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |