SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet het centraal in Europa gelegen Madagaskar??quote:
Dquote:Op zondag 2 januari 2022 10:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stel je bent op vakantie in een Europees land , maar je weet niet meer precies welk. Ineens zie je de Eiffeltoren. In welk land ben je?
A. Frankrijk
B. België
C. Rusland
D. Madagaskar
Aldus mijn scheurkalender..![]()
Hmm, goed punt. Wellicht heb je gelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet het centraal in Europa gelegen Madagaskar??
Ben ook wel benieuwd nuquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LTVDK gaat Italiaans leren en vermoord een stel nutteloze bejaarden voor je.
Ik ga zo ook de keuken poetsen. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zondag 2 januari 2022 10:54 schreef Goitske het volgende:
Ik ben maar eens de keuken aan het poetsen, ergens deze week de kerstboom het huis uit dus voorjaarsschoonmaak in januari?
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga zo ook de keuken poetsen. Komt wel heel dichtbij zo
Is besmettelijk kijk maar uitquote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.
Iemand moet het doen 🤷🏼♂️quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha zie hier het vrouwtje in huis.
quote:
Ik ga zo afwassen en het oud glas wegbrengen. Tweede machine was draait al. Daarna bed verschonen en parkeerplaats bladblazeren. Vanmiddag pirk halen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al stof gezogenquote:
Daar heb ik een robot stofzuiger voorquote:Op zondag 2 januari 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al stof gezogen
En die is nu z'n moeder op werk aan het lastig vallen en "helpen".
Maar jij hebt zelfs twee kinderen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Daar heb ik een robot stofzuiger voor
jij bent over 2 jaar voor een periode van 4 jaar permanent zwanger om huishoudhulpjes te kwekenquote:Op zondag 2 januari 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel vier extra handjes in huis om te helpen. 😎
Zou wel enige goede reden zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent over 2 jaar voor een periode van 4 jaar permanent zwanger om huishoudhulpjes te kweken?
Ja die zijn hem al weer gesmeerd. Die weten zodra Herman automatisch aan gaat dat de vloer compleet opgeruimd moet zijn dus checken ze gelijkquote:
Hahahaquote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja die zijn hem al weer gesmeerd. Die weten zodra Herman automatisch aan gaat dat de vloer compleet opgeruimd moet zijn dus checken ze gelijk
Per saldo heb je nog steeds meer werk denk ikquote:Op zondag 2 januari 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel vier extra handjes in huis om te helpen. 😎
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja die zijn hem al weer gesmeerd. Die weten zodra Herman automatisch aan gaat dat de vloer compleet opgeruimd moet zijn dus checken ze gelijk
in België is dat beter geregeld..quote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Per saldo heb je nog steeds meer werk denk ik
Detailsquote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komt er ergens dit jaar ook wel hier. Eentje die ook kan dweilen het liefst.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Daar heb ik een robot stofzuiger voor
Zeker weten. Mijn ouders hebben gewoon 7 kinderen genomen was makkelijk vooral de meisjes die moesten schoonmaken, boodschappen halen, was op hangen en koken.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kent ijs hem welquote:Op zondag 2 januari 2022 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wow hij komt gewoon bij @:ijsdraakje vandaan
Je moet alleen altijd zorgen dat je vloer vrij is want hij vreet het anders op en loopt ie vastquote:Op zondag 2 januari 2022 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die komt er ergens dit jaar ook wel hier. Eentje die ook kan dweilen het liefst.
De foto's van je baksels zien er altijd heerlijk uitquote:Op zondag 2 januari 2022 11:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zeker weten. Mijn ouders hebben gewoon 7 kinderen genomen was makkelijk vooral de meisjes die moesten schoonmaken, boodschappen halen, was op hangen en koken.
Nou moet ik zeggen dat ik beter kan koken dan m'n moeder dus dat scheelt weer
Stikt die in een LEGO poppetjequote:Op zondag 2 januari 2022 11:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je moet alleen altijd zorgen dat je vloer vrij is want hij vreet het anders op en loopt ie vast
Ja dus daar zijn regels voor hier thuis. Lego ligt op de eethoek als je aan het bouwen bent. Spelen mag prima op de grond maar je ruimt het wel op want anders ben je het kwijtquote:
Anders ruimt Herman de lego op?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
quote:
Hier moet het s avonds van de vloer zijn. Dan vind ik het wel primaquote:Op zondag 2 januari 2022 11:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja dus daar zijn regels voor hier thuis. Lego ligt op de eethoek als je aan het bouwen bent. Spelen mag prima op de grond maar je ruimt het wel op want anders ben je het kwijt
En elk jaar komt er mee bijquote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef Goitske het volgende:
[..]![]()
Dat vertellen ze je van te voren niet als je denkt ik wil kinderen... Ook niet hoeveel uur slaap je mist door kinderen trouwens
Hier als ze klaar zijn. Te vaak op een Lego blokje al gestaanquote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier moet het s avonds van de vloer zijn. Dan vind ik het wel prima
Auwquote:Op zondag 2 januari 2022 11:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hier als ze klaar zijn. Te vaak op een Lego blokje al gestaan
Had het laatst met Gergi over kinderen. Het is wel duidelijk dat hij de jongste is thuis en niet veel bij huishoudens met kleine kinderen is geweest.. die denkt echt dat er bijna niks in je leven verandertquote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef Goitske het volgende:
[..]![]()
Dat vertellen ze je van te voren niet als je denkt ik wil kinderen... Ook niet hoeveel uur slaap je mist door kinderen trouwens
Auwwwwquote:Op zondag 2 januari 2022 11:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hier als ze klaar zijn. Te vaak op een Lego blokje al gestaan
m'n moeder was vroegah oppasmoeder totdat ik naar de basisschool ging geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het laatst met Gergi over kinderen. Het is wel duidelijk dat hij de jongste is thuis en niet veel bij huishoudens met kleine kinderen is geweest.. die denkt echt dat er bijna niks in je leven verandert![]()
![]()
Wij hadden vroeger elke week een oppaskindje in huis die al kwam vanaf een paar maanden. Dat was wel leerzaam wat dat betreft
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n moeder was vroegah oppasmoeder totdat ik naar de basisschool ging geloof ik.
Toen waren er doordeweeks 10+ kinderen in huis.
En hoeveel geld.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef Goitske het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was 't zelfs tot ik een jaar of 10 was..quote:Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]Leuk om mee te spelen? Of was dat juist niet leuk?
Alles went maar het is niet alleen huishouden, je krijgt ook meer spullen in huis die bij de leeftijd hoort. Maar moet zeggen het is wel bijzonder om kinderen te hebben en alle ontwikkelingen zo mee te maken. De knuffel die ze komen brengen etc maar er komt ook werk en zorgen bij kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het laatst met Gergi over kinderen. Het is wel duidelijk dat hij de jongste is thuis en niet veel bij huishoudens met kleine kinderen is geweest.. die denkt echt dat er bijna niks in je leven verandert![]()
![]()
Wij hadden vroeger elke week een oppaskindje in huis die al kwam vanaf een paar maanden. Dat was wel leerzaam wat dat betreft
Nee kostende kattenquote:Op zondag 2 januari 2022 11:46 schreef Puala het volgende:
Gewoon geen kinderen. Geen gebrek aan slaap. Geen bende in mn huis.
T is minder gedoe dan kinderen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee kostende kattenmet name de buurt kat
Ja dat las ik ook wel eens.. maar dat kan toch niet, want veel ouders verdienen helemaal geen 2 ton netto in 18 jaar bijvoorbeeld. Laat staan dat ze dat dan compleet aan een kind uitgeven als ze het wel zouden hebben.quote:
Ja als ik nu een kind zou krijgen heb ik de komende jaren ook geen twee ton hoor.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook wel eens.. maar dat kan toch niet, want veel ouders verdienen helemaal geen 2 ton netto in 18 jaar bijvoorbeeld. Laat staan dat ze dat dan compleet aan een kind uitgeven als ze het wel zouden hebben.
Het is ook net hoe je het zelf doet het.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook wel eens.. maar dat kan toch niet, want veel ouders verdienen helemaal geen 2 ton netto in 18 jaar bijvoorbeeld. Laat staan dat ze dat dan compleet aan een kind uitgeven als ze het wel zouden hebben.
Geen idee waar t op gebaseerd isquote:Op zondag 2 januari 2022 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en als ze wat ouder zijn noem je dat prostitutiequote:
Dat is enige wat ik soms mis aan mijn vorige "huis". Het was er stervenskoud in de winter maar in de woonkamer hadden we een houtkachel. ❤️quote:
Gekkie, het is haast zomerquote:
wat heb je voor kleren aan?quote:
Joggingbroek, tshirt, vest en mn sloffenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je voor kleren aan?
(inb4: huehue)
Leugens!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:01 schreef gianni61 het volgende:
Go for a run they said
It will be fun they siad
Mwah. Prima temperatuur voor binnen.quote:
zou genoeg moeten zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Joggingbroek, tshirt, vest en mn sloffen
Dat is mij ook veel te koudquote:Op zondag 2 januari 2022 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leugens!
[..]
Mwah. Prima temperatuur voor binnen.
Jezus. Dan loop ik half naakt rond als het zo warm in huis isquote:Op zondag 2 januari 2022 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is mij ook veel te koudBen meer van de 22 graden.
Misschien heb je ook wat meer isolatiemateriaal dan ikquote:Op zondag 2 januari 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus. Dan loop ik half naakt rond als het zo warm in huis is
247 kilo aan isolatiequote:Op zondag 2 januari 2022 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wat meer isolatiemateriaal dan ik
Ja 21 ofzo is beter. Maar daar ben ik naar onderwegquote:Op zondag 2 januari 2022 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is mij ook veel te koudBen meer van de 22 graden.
Hier is het altijd 19.5 en als ik het koud heb trek ik maar een dikke trui aanquote:Op zondag 2 januari 2022 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is bij ons de hele dag 21,5-22C niet dat het van mij hoeft maar vrouwen in huis.
hier nu 17,5 geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja 21 ofzo is beter. Maar daar ben ik naar onderweg
Het ruikt altijd zo lekker een houtkachelquote:Op zondag 2 januari 2022 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nu 17,5 geloof ik.
Misschien als ik een houtkachel had dan zou ik ook wat meer stoken
Een beetje houthakken krijg je het ook al warm van, hoef je nog niet eens de kachel aan te makenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:46 schreef Goitske het volgende:
Nou zo'n houtkachel stookt het wel heel erg lekker warm ook anders dan. Gewone verwarming vind ik altijd
Daar zou ik dan wel personeel voor willenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een beetje houthakken krijg je het ook al warm van, hoef je nog niet eens de kachel aan te maken
Komt goed. Ga je echt niet dood aanquote:Op zondag 2 januari 2022 12:51 schreef gianni61 het volgende:
heb zalm in de diepvries gevonden die tot 6-2021 goed zou zijn.
Ben benieuwd
Kan je man doen. Of je kinderen. Vinden ze leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Daar zou ik dan wel personeel voor willen
ik heb niet zoveel spullenquote:Op zondag 2 januari 2022 13:30 schreef Goitske het volgende:
Nadeel van grote schoonmaak starten is dat je halverwege altijd denkt gatver ben het zat maar de zooi is nu nog erger dan er voor omdat je van alles van z'n plek haalt er voor
Ja en dan stop ik soms omdat ik geen zin meer heb en zit ik in de zooi.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:30 schreef Goitske het volgende:
Nadeel van grote schoonmaak starten is dat je halverwege altijd denkt gatver ben het zat maar de zooi is nu nog erger dan er voor omdat je van alles van z'n plek haalt er voor
Check..quote:Op zondag 2 januari 2022 13:30 schreef Goitske het volgende:
Ik zit er ook even middenin.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:30 schreef Goitske het volgende:
heb je nog wat vuurwerk om er tussen te gooien?quote:
+ livestream?quote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nog wat vuurwerk om er tussen te gooien?
nee doet het nietquote:Op zondag 2 januari 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.amazon.nl%2FLast-House-Needless-Street-Bestselling%2Fdp%2F1788166167&psig=AOvVaw3swS8fgTGOQDI8fbFUjtS0&ust=1641214285251000&source=images&cd=vfe&ved=0CAsQjRxqFwoTCJDC7OWNk_UCFQAAAAAdAAAAABAD]afbeelding[/url] ]
Nou dat ja en dan kijk je er tegen aan en denk je na een tijdje moet toch maar weer....quote:Op zondag 2 januari 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan stop ik soms omdat ik geen zin meer heb en zit ik in de zooi.
gewoon uitzetten en laten hangenquote:Op zondag 2 januari 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb al wat kerstdingetjes weer weggehaald. Wanneer zal ik de buitenverlichting weghalen? Kan het ook laten hangen voor de zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die gooi ik altijd het huis uit... Vind dat zo viesquote:Op zondag 2 januari 2022 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk, wat ruik ik toch? Maar dat zijn de hyacinten.
Ik heb witte, die ruiken minder heftig dan de donkere. Heb ook 1 bolletje in een hyacintvaasje zitten, die doet er langer over maar je ziet wel helemaal de wortels groeien.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh die gooi ik altijd het huis uit... Vind dat zo vies
Ik heb de lunch ook al achter de rug. Nu eens kijken hoeveel voorraad douche gel ik nog heb.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wordt er niet beter van hè als je er naar kijkt... Ik zit even wat te eten ga zo weer verder
Racistquote:Op zondag 2 januari 2022 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb witte, die ruiken minder heftig dan de donkere
Ik vind dat juist heerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh die gooi ik altijd het huis uit... Vind dat zo vies
Moet ik ook tzt nog doen maar dat is vooral halve flesjes enzo die rond slingeren enzoquote:Op zondag 2 januari 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de lunch ook al achter de rug. Nu eens kijken hoeveel voorraad douche gel ik nog heb.
Oh ja de badkamer moet ik ook nog doenquote:Op zondag 2 januari 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voelde me net helemaal Buda in de badkamer [ afbeelding ]
Vorige week nog twee flessen weggegooid. Van dat schuimspul a la Rituals, maar dan eigen merk Etos. Rook heel chemisch naar piepschuim en niet naar lavendel of eucalyptus.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de lunch ook al achter de rug. Nu eens kijken hoeveel voorraad douche gel ik nog heb.
Ik doe het gewoon met alles reinigerquote:Op zondag 2 januari 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n chloor is op. Godzijdank. Goede smoes.
#beingbuda is trendingquote:Op zondag 2 januari 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voelde me net helemaal Buda in de badkamer [ afbeelding ]
Altijd een pijnlijk momentquote:
Ik ook maar morgen is weer een dag moet 2 badkamers doenquote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja de badkamer moet ik ook nog doen
Ik moet nog steeds alle tegeltjes schrobben in de badkamer.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja de badkamer moet ik ook nog doen
Morgen weer keihard aan de arbeid dus heb het nu maar gedaan.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:51 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ook maar morgen is weer een dag moet 2 badkamers doen
Gewoon nu doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds alle tegeltjes schrobben in de badkamer.Morgen maar denk ik.
Dat doe ik echt nooit.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds alle tegeltjes schrobben in de badkamer.Morgen maar denk ik.
Gaat lastig als mijn huis 120 km verderop staat.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen weer keihard aan de arbeid dus heb het nu maar gedaan.
[..]
Gewoon nu doen.
Nee ik ook niet maar steeds als ik goed kijk zie ik weer smerigheid. Maar heb er geen zin in.quote:
Ik app haar meteen.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat het je moeder maar niet horen; die komt morgenvroeg bij je schrobben.
Dan doe je het lekker bij duotovskiquote:Op zondag 2 januari 2022 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat lastig als mijn huis 120 km verderop staat.
Definieer "deze keer"quote:Op zondag 2 januari 2022 15:23 schreef Recce het volgende:
Ede maar +62. Ze lopen daar echt achter deze keer.
er wel aan beginnen zodat hij het af moet makenquote:Op zondag 2 januari 2022 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ook niet want ik ga zo naar het station.
Ja ik ook. Over een half uurtje de bus naar de pirktentquote:Op zondag 2 januari 2022 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ook niet want ik ga zo naar het station.
Gezelligquote:Op zondag 2 januari 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Over een half uurtje de bus naar de pirktent
Wat denk je van nee.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
er wel aan beginnen zodat hij het af moet maken
is toch leukquote:
Dus als je weer een relatie hebt ga je daar ook de tegeltjes schrobben enz?quote:
natuurlijk. en dan half gedaan achter laten zodat ze aan me kunnen denken als ze het zienquote:Op zondag 2 januari 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus als je weer een relatie hebt ga je daar ook de tegeltjes schrobben enz?
op de nos wel wat beelden dat er klappen zijn gevallenquote:Op zondag 2 januari 2022 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij saai allemaal, maar ik heb het niet echt gevolgd.
ja je hebt alles gemist, waterkanon, paarden charges, vuurwerk en traangas, uiteindelijk won de popoquote:
daar was ik al bang voorquote:Op zondag 2 januari 2022 15:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je hebt alles gemist, waterkanon, paarden charges, vuurwerk en traangas, uiteindelijk won de popo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de nos wel wat beelden dat er klappen zijn gevallen
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je hebt alles gemist, waterkanon, paarden charges, vuurwerk en traangas, uiteindelijk won de popo
https://nos.nl/artikel/24(...)monstratie-amsterdamquote:Op zondag 2 januari 2022 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]Echt? Toen was ik een booster aan het halen, denk ik.
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:49 schreef Karzai het volgende:
Fotootje voor jullie, ja mag komen eten, er is genoeg, bak er nog patat bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks! Het was behoorlijk druk, zo te zien.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)monstratie-amsterdam
moest je lang wachten voor je booster?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks! Het was behoorlijk druk, zo te zien.
Ja, vond ik wel. Een half uur of zo. Er stond een best lange rij. Toen ik klaar was, zag ik dat er helemaal geen rij meer stond, dus kennelijk was er iets niet helemaal lekker gegaan met de planning.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest je lang wachten voor je booster?
had je de vorige last van de vaccinatie?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. Een half uur of zo. Er stond een best lange rij. Toen ik klaar was, zag ik dat er helemaal geen rij meer stond, dus kennelijk was er iets niet helemaal lekker gegaan met de planning.
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:49 schreef Karzai het volgende:
Fotootje voor jullie, ja mag komen eten, er is genoeg, bak er nog patat bijZou bijna andere trein nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De eerste keer wel behoorlijk, maar toen was het ook 34 graden of zo. Toen heb ik een nachtje flink liggen zweten. Van de tweede keer kan ik me niet zoveel meer herinneren, dus toen zal ik er niet zoveel last van gehad hebben. Nu heb ik een heel klein beetje een zere arm.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je de vorige last van de vaccinatie?
Oke. ja ik heb er wel flink last van gehadquote:Op zondag 2 januari 2022 15:58 schreef Recce het volgende:
[..]
De eerste keer wel behoorlijk, maar toen was het ook 34 graden of zo. Toen heb ik een nachtje flink liggen zweten. Van de tweede keer kan ik me niet zoveel meer herinneren, dus toen zal ik er niet zoveel last van gehad hebben. Nu heb ik een heel klein beetje een zere arm.
Kinderachtigquote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef bitterbal het volgende:
kwam net een tram langs. Gingen ze een schaap na doen omdat de mensen een mondkapje op hadden
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef bitterbal het volgende:
kwam net een tram langs. Gingen ze een schaap na doen omdat de mensen een mondkapje op hadden
Liever een schaap dan dood.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben benieuwd wat ik er verder van merk. M'n ouders hadden alleen een zere arm van de booster, maar dat was een halve dosis moderna. Wij krijgen een gewone dosis Pfizer.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. ja ik heb er wel flink last van gehad
waarom kregen je ouders dat dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik er verder van merk. M'n ouders hadden alleen een zere arm van de booster, maar dat was een halve dosis moderna. Wij krijgen een gewone dosis Pfizer.
Ben je in Amsterdam aan het relballen?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik geloof dat 45+ Moderna krijgt en de rest Pfizer. Moderna heeft wat zeldzame bijwerkingen bij vooral jonge mannen, dus die geven ze aan ouderen.quote:
nee kijk een streamquote:Op zondag 2 januari 2022 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je in Amsterdam aan het relballen?
Ja maar je zegt ook halve dosis?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat 45+ Moderna krijgt en de rest Pfizer. Moderna heeft wat zeldzame bijwerkingen bij vooral jonge mannen, dus die geven ze aan ouderen.
water drinkenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Popcorn toast met zalm en cola er bij?
huehuehuequote:Op zondag 2 januari 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de vorige keren alleen last van een stijve en pijnlijke arm, vooral na de tweede. Hopelijk blijft het daar nu ook bij.
ah okequote:Op zondag 2 januari 2022 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de Moderna-booster is de dosis verlaagd.
Ja, kennelijk werkt dat even goed. Bij Moderna hebben ze dat ook zo onderzocht en is het goedgekeurd, bij Pfizer niet. Daar hebben ze alleen de volledige dosis als booster onderzocht.quote:
Je zit weer te genieten he?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
in de chat:
Als wij stoppen met belasting betalen, komt er geen geld binnen Weg kabinet
Maar wie gaat de uitkeringen van de wappies dan betalen? Of gaat dat dan via Tikkies?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:15 schreef bitterbal het volgende:
in de chat:
Als wij stoppen met belasting betalen, komt er geen geld binnen Weg kabinet
liever nog in zon waterkanonquote:Op zondag 2 januari 2022 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je het heel tof zou vinden om eens mee te rijden in zo’n ME-busje
ja geloof dat ze daar niet over hebben nagedachtquote:Op zondag 2 januari 2022 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie gaat de uitkeringen van de wappies dan betalen? Of gaat dat dan via Tikkies?
Dat is maar een detail natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat ze daar niet over hebben nagedacht
Een niet witte demonstrante:quote:Op zondag 2 januari 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Het is wel echt een blank feestje die demonstraties
valt mij elke keer weer op
oh echt? Wat heb je allemaal gezien?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer een avondje met de politie op pad geweest. Was echt heel tof
ja maar ze zijn echt op 1 hand te tellenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Een niet witte demonstrante:
[ afbeelding ]
Gewoon de standaarddingen waar agenten op een avond tegenaan lopen. Huiselijk geweld, overlast van dronken jongeren, een kop-staartbotsing. Dat soort werk. Maar met zwaailichten aan door Dordrecht crossen was heel tofquote:Op zondag 2 januari 2022 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt? Wat heb je allemaal gezien?
ja dat kan ik mij wel voorstellenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de standaarddingen waar agenten op een avond tegenaan lopen. Huiselijk geweld, overlast van dronken jongeren, een kop-staartbotsing. Dat soort werk. Maar met zwaailichten aan door Dordrecht crossen was heel tof
Mooie luchten boven het Rijksmuseum.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:27 schreef bitterbal het volgende:
deze is veel chiller
https://www.facebook.com/(...)s/?ref=page_internal
hij is ook waterkannon fanquote:Op zondag 2 januari 2022 16:29 schreef Recce het volgende:
Twee waterkanonnen. Sven denkt dat ze nog gaan vegen.
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer een avondje met de politie op pad geweest. Was echt heel tof
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Zo, naar de fitness en sauna geweest, en nu weer lekker op de bank
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuuuuu2.5 kilo sinaasappels met de hand geperst, schiet me die pers uit m'n hand zo de gootsteen in en alle sap weg
Fuuuuuuuu2.5 kilo sinaasappels met de hand geperst, schiet me die pers uit m'n hand zo de gootsteen in en alle sap weg
Argh! Dat is irritant. Gelukkig ligt het niet door de hele keuken, moet je maar denken.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef kwiwi het volgende:
Als je snel de zwanenhals losdraait zit er nog wat inquote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat was ook m'n 2e gedachtequote:Op zondag 2 januari 2022 16:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Argh! Dat is irritant. Gelukkig ligt het niet door de hele keuken, moet je maar denken.
Iewquote:Op zondag 2 januari 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je snel de zwanenhals losdraait zit er nog wat in
ik heb nu een maatje kleiner en draait nog op win97.ooit eens tweede hands gekochtquote:Op zondag 2 januari 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er uit als een prima dingetje
das wel erg oud of niet?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nu een maatje kleiner en draait nog op win97.ooit eens tweede hands gekocht
Win97?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nu een maatje kleiner en draait nog op win97.ooit eens tweede hands gekocht
Goede vraag. Misschien wat voor TTK?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik zit met een prangende vraag.
Hoe komt het dat we in enkelvoudige woorden een meervoudsvorm stoppen, bijvoorbeeld bij saucijzenbroodje, worstenbroodje etc. En voor andere dingen dan wel gewoon de enkelvoudsvorm, appelflap, gehaktbalbroodje, etc.
En natuurlijk ook niet alleen maar bij snacks, bij bijvoorbeeld konijnenvoer, kattenbrokken is het meervoud maar bij caviavoer, vogelzaad weer enkelvoud.
Gebruik je ook nog diskettes?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou gewoon daaromquote:Op zondag 2 januari 2022 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Hoe komt het dat we in enkelvoudige woorden een meervoudsvorm stoppen, bijvoorbeeld bij saucijzenbroodje, worstenbroodje etc. En voor andere dingen dan wel gewoon de enkelvoudsvorm, appelflap, gehaktbalbroodje, etc.
En natuurlijk ook niet alleen maar bij snacks, bij bijvoorbeeld konijnenvoer, kattenbrokken is het meervoud maar bij caviavoer, vogelzaad weer enkelvoud.
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:44 schreef LTVDK het volgende:
wanneer krijg je je nieuwe?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja mijn internet is nu ook erg traagmisschien dat het daaraan ligt
Goed ideequote:
Zet je nieuwsgierige zelf eens aan johquote:
Doe evenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar hier ben ik nou weer niet nieuwsgierig naarquote:Op zondag 2 januari 2022 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet je nieuwsgierige zelf eens aan joh
Een deel van de verklaring is volgens mij dat woorden die in meervoud op -en eindigen, die -en in de samenstelling krijgen en andere woorden niet. Maar dat is niet de hele verklaring, want dan zou het ook gehaktballenbroodje moeten zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Leukquote:Op zondag 2 januari 2022 16:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
morgen bij de blauwe voor 1700 besteld
Ja en een frikandellenbroodje en frikandelbroodje zijn allebei geaccepteerd (al geeft die bij de enkelvoudige vorm wel een rood lijntje)quote:Op zondag 2 januari 2022 16:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Een deel van de verklaring is volgens mij dat woorden die in meervoud op -en eindigen, die -en in de samenstelling krijgen en andere woorden niet. Maar dat is niet de hele verklaring, want dan zou het ook gehaktballenbroodje moeten zijn.
Mijn verklaring is dat Nederlands door iemand zonder taalgevoel is uitgevondenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Een deel van de verklaring is volgens mij dat woorden die in meervoud op -en eindigen, die -en in de samenstelling krijgen en andere woorden niet. Maar dat is niet de hele verklaring, want dan zou het ook gehaktballenbroodje moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |