Omicron is het vaccin.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Over die omicron gesproken, weten we al meer over het nieuwe vaccin?
Zou mijn zaak toch een stuk makkelijker maken.
Dat is de logica binnen wappiefuiken nu?quote:Op zondag 2 januari 2022 10:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omicron is het vaccin.
Immers een verzwakte versie van het virus dat toegediend wordt aan de bevolking om weerstand op te bouwen. Gr
Ik denk dat ik het nieuws maar een tijdje niet ga volgen.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahh, de volgende doomsday waar we ons op mogen verheugen.
2022 start in ieder geval weer mooi hoopvol
Mwoah. Als Omicron allemaal meevalt zou ik ook niet weten waarom jij daar als gezonde 20-er wel een booster voor zou moeten halen. Behalve voor het onvermijdelijke QR-vinkje.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de logica binnen wappiefuiken nu?
Gaat verder alles wel goed met jequote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef quirina het volgende:
Omikron is dus gewoon een verkoudheid. Niks prik abonnementen , geen 2g regels gewoon weer je leven leiden als normaal.
Steeds meer tekens wijzen er op dat we worden belazerd met testen.
Thuistesten ben je niet positief op, maar bij de GGD wel? KLOPT NIET!
We worden gewoon belazerd.
Sounds legit; "het dagelijkse beest".quote:Op zondag 2 januari 2022 10:55 schreef crystal_meth het volgende:
Massive New Bird Flu Outbreak Could Be 2022’s Deadly Pandemic
Mijn ouders zijn daar half december of zo ook mee begonnen. Nieuws apps van telefoon gegooid, even geen journaal meer. Geeft zoveel rust zeggen ze.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nieuws maar een tijdje niet ga volgen.
Dat is al sinds vorig voorjaar compleet verdwenen, iedereen die wil gevaccineerd, nog steeds one size fits all maatregelen die vooral de niet risico groep treffen.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:34 schreef halfway het volgende:
Ik merk dat het draagvlak hier ook aan het afzwakken is.
Mense wort wakker!quote:Op zondag 2 januari 2022 11:05 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja de waarheid komt steeds duidelijker binnen!
Of akkoord gaan dat er wellicht straks meer kan. Als de G2 er gaat komen. Want wie onderdrukt wie precies nu?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef quirina het volgende:
Qrcode is gewoon akkoord gaan met onderdrukking.
Je kan nog steeds genoeg zonder een “vinkje” als je maar wil.
Prima idd. Al die hel en verdoemenis overal man man.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn daar half december of zo ook mee begonnen. Nieuws apps van telefoon gegooid, even geen journaal meer. Geeft zoveel rust zeggen ze.
Ik kan helemaal niets zonder vinkje. Met trouwens ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:04 schreef quirina het volgende:
Qrcode is gewoon akkoord gaan met onderdrukking.
Je kan nog steeds genoeg zonder een “vinkje” als je maar wil.
Dat kan diep in mijn onderbewuste misschien ook wel motivatie zijn om helemaal schijt te hebben aan die boosters. Al die antivaxxers die onze zorg overspoelen moeten en zullen hetzelfde behandeld worden als de rest, 2G is het grote kwaad ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is al sinds vorig voorjaar compleet verdwenen, iedereen die wil gevaccineerd, nog steeds one size fits all maatregelen die vooral de niet risico groep treffen.
Lach er maar om, als we de Delta en alpha variant hadden overgeslagen hadden we misschien wel nooit wat gemerkt.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de logica binnen wappiefuiken nu?
Tsja, je kan wel je ogen sluiten en vingers in je oren doen, maar dat wil niet zeggen dat alle hel en verdoemenis opeens ophoudt. Het zorgt er hooguit voor dat je wat rustiger en minder gestresst wordt. Wat opzich ook helemaal prima is natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima idd. Al die hel en verdoemenis overal man man.
Discriminatie is niet zo netjes.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of akkoord gaan dat er wellicht straks meer kan. Als de G2 er gaat komen. Want wie onderdrukt wie precies nu?
Thierry zal je met open armen ontvangen bij zijn sektequote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef quirina het volgende:
Omikron is dus gewoon een verkoudheid. Niks prik abonnementen , geen 2g regels gewoon weer je leven leiden als normaal.
Steeds meer tekens wijzen er op dat we worden belazerd met testen.
Thuistesten ben je niet positief op, maar bij de GGD wel? KLOPT NIET!
We worden gewoon belazerd.
Zelfde in Italië, alleen bij de McDonalds controleren ze de QR code.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:15 schreef dick_laurent het volgende:
Hier in Spanje is overigens het gedrag rond de QR check ook to-taal random.
In de Mcdonalds waar ik alleen een ijsje wilde afhalen moest ik direct bij binnenkomst mijn QR tonen én ID bewijs. Ik bedoel, ik was hooguit 2 minuten binnen daar voordat ik met mn ijsje weer naar buiten liep, het QR gedoe duurde langer dan mijn fucking bestelling
Vervolgens een dag later gingen we uit eten bij tapas restaurant, gewoon binnen.
Werd niks gevraagd.
🤷🏻
Blablabla ik ben al maanden in Spanje blablabla ik kijk neer op jullie lutsers in Nederlandquote:Op zondag 2 januari 2022 11:15 schreef dick_laurent het volgende:
Hier in Spanje is overigens het gedrag rond de QR check ook to-taal random.
In de Mcdonalds waar ik alleen een ijsje wilde afhalen moest ik direct bij binnenkomst mijn QR tonen én ID bewijs. Ik bedoel, ik was hooguit 2 minuten binnen daar voordat ik met mn ijsje weer naar buiten liep, het QR gedoe duurde langer dan mijn fucking bestelling
Vervolgens een dag later gingen we uit eten bij tapas restaurant, gewoon binnen.
Werd niks gevraagd.
🤷🏻
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |