Nee, plicht zie ik nooit gebeuren. 2G is het hoogst haalbare.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En denk jij dat men daar wel de handen voor op elkaar krijgt. Een vaccinatieplicht?
Klopt, de opnames lopen zo'n 2 weken achter op de besmettingen.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Even afwachten nog, de komende 2 weken worden cruciaal.
Gr. Mark
quote:
https://www.reuters.com/b(...)is-shows-2021-12-31/quote:The risk of hospitalisation with the Omicron variant of coronavirus is about one-third that of the Delta variant, according to British analysis of more than a million cases of both types in recent weeks.
NWS / Demonstraties tegen coronamaatregelen #137 Razziaquote:Op zondag 2 januari 2022 10:20 schreef Caland het volgende:
Hoelaat gaan de wappies vandaag livestreamen
Ik heb al chips klaarstaan
Deze discussie is eigenlijk niet meer relevant omdat bijna niemand met omicron op de ic belandt.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
En als je ziet wat de uitkomst is van IC opnames bij corona dan zou het heel heel verstandig zijn goed datagedreven te kijken naar wat markers zijn voor goed herstel en slecht en die laatste groep andere zorg dan IC zorg of zelfs ziekenhuiszorg te geven
En dan komen ongevaccineerden er ook zeker weten slechter uit en die neem je minder snel op voor volledige behandeling, dat is dan een faire afweging op uitkomst van zorg
Lijkt me prima te verantwoorden. En er is inmiddels vast al zat data bekend om dit soort modellen te kunnen maken en gebruiken
Hoor daar net nog even te weinig over want gevoelig onderwerp gok ik
Oversterfte is alleen erg wanneer het door corona veroorzaakt wordt, hart- en kankerpatienten moeten nog maar even volhouden en gewoon solidair zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich als mensen doodgaan door een gebrek aan zorg kan je die gewoon weg boeken in de oversterfte. En daar kraait geen haan naar.
Volgens mij is dat al minimaal een aantal maanden gaande hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 10:34 schreef halfway het volgende:
Ik merk dat het draagvlak hier ook aan het afzwakken is.
Waarom 2 weken? De Omikron heeft toch een veel korte incubatietijd?quote:Op zondag 2 januari 2022 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, de opnames lopen zo'n 2 weken achter op de besmettingen.
Dus de recordpiek in België geeft pas over 2 weken een piek, of niet.
RIVM model says no.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom 2 weken? De Omikron heeft toch een veel korte incubatietijd?
Ik wacht ook nog even, niet dat ik hem niet wil maar heb liever die booster specifiek gemaakt op omikron.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, ik ben aan het beurt met die booster.
Daar gaan we dan, het pad der wappie op
Goed argument, die krijgt iedereen gewoon uiteindelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even, niet dat ik hem niet wil maar heb liever die booster specifiek gemaakt op omikron.
Same. Daarnaast ben ik ook van mening dat die booster voor mij, een gezonde twintiger, 2 maanden eerder dan de fabrikant voorschrijft voor de kwetsbaren, echt nergens op slaat.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even, niet dat ik hem niet wil maar heb liever die booster specifiek gemaakt op omikron.
Jaap werkt hard aan een nieuwe diavoorstelling.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:44 schreef Caland het volgende:
Vanaf vandaag zouden we zo ongeveer een stijging in ALLES moeten zien toch? Die pieken waren toch al ruim twee weken geleden
Wow goede bronquote:Op zondag 2 januari 2022 10:52 schreef quirina het volgende:
https://twitter.com/ElHan(...)c%2F2632703%2F7%2F30
Het gaat niet om incubatietijdquote:Op zondag 2 januari 2022 10:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom 2 weken? De Omikron heeft toch een veel korte incubatietijd?
Volgens mij moet de Omikron piek nog komen...quote:Op zondag 2 januari 2022 10:44 schreef Caland het volgende:
Vanaf vandaag zouden we zo ongeveer een stijging in ALLES moeten zien toch? Die pieken waren toch al ruim twee weken geleden
Ahh, de volgende doomsday waar we ons op mogen verheugen.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:55 schreef crystal_meth het volgende:
Massive New Bird Flu Outbreak Could Be 2022’s Deadly Pandemic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |