De mods doen daar NIKS.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik schrik ervan dat je post niet verwijderd is.
Nieuw beleid?
Skedgodquote:
Hard aan het werk he, het geld moet ergens vandaan komen. Hoe ist met jou?quote:
Is dit een positief iets?quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij zou als eerste een uitnodiging voor mijn begrafenis hebben ontvangen.
Niet iedereen wil daarvoor werkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hard aan het werk he, het geld moet ergens vandaan komen. Hoe ist met jou?
Uiteraard.quote:
Wat is je gevoel over Vitesse dit seizoen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet iedereen wil daarvoor werkenGaat best prima hier, geen zorgen aan de kop.
[..]
Uiteraard.
tijdens een potje vissen is er waarschijnlijk nog meer gaandequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef GGMM het volgende:
Oh onlogisch is er en er staat een TR open.
[ afbeelding ]
@maxi-mus is allang op zijn plek gezet door user @Caland dus die zal wel uitkijken de komende dagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Tjacka het volgende:
overigens had @:maxi-mus gisteren flinke kritiek op meneer @:onlogisch in het dartsforum
ik had het inderdaad voor onlogisch opgenomen
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus @:maxi-mus die om 10u vanmorgen door zijn werk uit bed werd gebeld
Nee daar kunnen we op rekenen als de Duitsers binnenvallen
@Mansjester die in dat topic eerder naar bed wil omdat hij "al" 8:45 moet opstaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus is allang op zijn plek gezet door user @:Caland dus die zal wel uitkijken de komende dagen.
[..]
De meeste potjes voelden als een lijdensweg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we minstens twee prijzen pakkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is je gevoel over Vitesse dit seizoen?
Hey Sked ouwe reusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste potjes voelden als een lijdensweg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we minstens twee prijzen pakken
nouja caland is ook niet echt een helder licht natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus is allang op zijn plek gezet door user @:Caland dus die zal wel uitkijken de komende dagen.
[..]
wie ben jij?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste potjes voelden als een lijdensweg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we minstens twee prijzen pakken
Ik zet tegenwoordig zelfs geen wekker meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:mansjester die in dat topic eerder naar bed wil omdat hij "al" 8:45 moet opstaan.
Raar volk dat drt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |