SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 50% gewijzigd door GGMM op 01-01-2022 23:21:16 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Erg teleurstellend.quote:
Ik heb na 2,5 set nog steeds het gevoel dat ik het nog maar moet zienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Smiss komt inderdaad opdagen voorlopig. Ik had er stiekem een hard hoofd in maar erg mooi.
WE hebben in ieder geval een wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb na 2,5 set nog steeds het gevoel dat ik het nog maar moet zien
Welke wedstrijd was dit?quote:
En dan is Smiss leuk.quote:
Ik zal het even voor je opzoeken, momentquote:
Donequote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:18 schreef Tagliano het volgende:
@:ggmm kan jij straks als klaas klaar is even de OP terugzetten
Sowieso Barney dacht ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je opzoeken, moment
Volgens mij iets van Barney.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je opzoeken, moment
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done
Speciaal even gewacht tot hij hem voor de 4e keer gewijzigd had
toquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done
Speciaal even gewacht to hij hem voor de 4e keer gewijzigd had
Humor van hoog niveau.quote:
quote:01-01-2022 @ 23:22:34
Scrummie heeft je zojuist genoemd in topic "Voetbal / [VBL SC #8048] Around The Fur"
quote:
Fitton.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het niet lezen
Tot de volgendequote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit te knikkebollen op de bank, deze uitslag lees ik morgen wel.
Barney Fittonquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het niet lezen
Barneveld-Fittongodquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het niet lezen
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Herken je die vethomp niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het niet lezen
Halve finale Lakeside 2005 denk ik?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het niet lezen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef Lonaa het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef Lonaa het volgende:
Die sla ik overquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik heb niet zoveel zin in Price - Wright als finale.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Komt goed. MSmiss wint.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:25 schreef Madhouse11 het volgende:
The Price is Wrightquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Geen zorgen, Wade knikkerd Prijs er lachend uit morgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Ook wel een type die suiker in zijn cola doetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat Smiss wel een stevige drinker is.
Zo iemand die ontbijt met colaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat Smiss wel een stevige drinker is.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lonaa is weg hahahah ajajjajaja
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lonaa is weg hahahah ajajjajaja
3x een negendarter voglens mijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zeiden ze nou dat een record was?
3 9 darters op WK.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zeiden ze nou dat een record was?
Dat verdien je als je tijdens het gooien gaat pissen en niet in 1 van de 38 pauzes van vanavondquote:
shut up foolquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat verdien je als je tijdens het gooien gaat pissen en niet in 1 van de 38 pauzes van vanavond
Ja eensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat verdien je als je tijdens het gooien gaat pissen en niet in 1 van de 38 pauzes van vanavond
Dan kun je nu stoppen. Beter wordt het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan mijn ogen niet geloven. Eerste keer een 9 darter dat ik live zie. ok ik volg nog niet zolang Darts
Lekker hoor.quote:
En een schone onderbroek aantrekkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Nu is het moment om gebruik te maken van het toilet
Dit kan ik bevestigenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
Kees Kwakman is overigens ook een groot dartsfan.
@:tagliano vindt dit wel een leuk weetje.
Ja World Grand Prix. Weet en Thornton dacht ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er al ooit eens 2 keer een 9 darter in 1 wedstrijd gegooid? Want dat gevoel heb ik vanavond
Jazeker. Phil Taylor - James Wade 2010quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er al ooit eens 2 keer een 9 darter in 1 wedstrijd gegooid? Want dat gevoel heb ik vanavond
Niet Toto?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef Szura het volgende:
BetCity is hard op weg om Decupre te verslaan met kutreclames
En ome Fil in de Premier Liekquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja World Grand Prix. Weet en Thornton dacht ik.
quote:
Phil Taylor een keer 2x in 1 wedstrijd in de premier league dacht ikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja World Grand Prix. Weet en Thornton dacht ik.
Stoer hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga, in tegenstelling tot @:dr_flash , nu even pissen
Van Gerwen kwam ooit één pijl tekort om er twee achter elkaar te gooienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al besproken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Gerwen kwam ooit één pijl tekort om er twee achter elkaar te gooien
Eerste fles die ik aanklik, ¤40, heb de pegels nietquote:
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
de mooiste avond van het WK?
[poll=3365]
Klimaatverandering. Extremen worden alleen maar extremer. De eerste achtdarter is een kwestie van tijdquote:
100%quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:35 schreef Madhouse11 het volgende:
Dit jaar gewoon elke dag een live 9-darter gezien
Was een vervelende darter om naar te kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze crimineel was ooit een hype.
Zat ik stiekem al wel in na de eerdere twee dit WKquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:35 schreef Machielovic het volgende:
Fok! Verwelkomt @:Tagliano bij de 9-dart club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |