Is die van jou ook zo gek op plastic? DIe van mij likt aan alles wat plastic is, tasjes, boterhamzakjes, folie om de vloer te beschermen, gek beest.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zou Tom kunnen zijn, die is ook gek op cadeaulint.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zit ik te wachten, komt er gewoon weer hetzelfde TT uit
[..]
Is die van jou ook zo gek op plastic? DIe van mij likt aan alles wat plastic is, tasjes, boterhamzakjes, folie om de vloer te beschermen, gek beest.
quote:
zelfgemaakte brood dus? Die tonijn was onzin toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen... beste brood in tijden... en dat voor een gooi receptje
iemand het recept?.
Nee mijn Tom is normaalquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
Goeie TT!!
[..]
Is die van jou ook zo gek op plastic? DIe van mij likt aan alles wat plastic is, tasjes, boterhamzakjes, folie om de vloer te beschermen, gek beest.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zelfgemaakte brood dus? Die tonijn was onzin toch?
Ik ben de " " vergeten, want het is natuurlijk een quote, maar jij bent dan ook geen dame.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms denk ik.. er schuilt ook een dame in...
En dan dit.
40+ kaas erbij ook nog ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en nee.
De tonijn moest het beleg worden.
Paar dementeerde 40+ers gingen er mee aan de haal.
wil ik weten waar jij je mee insmeertquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee mijn Tom is normaal![]()
Hij likt wel aan mijn armen en handen als ik me net heb ingesmeerd, maar verder is hij heel normaal.
< Trekt een wenkbrauw op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben de " " vergeten, want het is natuurlijk een quote, maar jij bent dan ook geen dame.
Hoe moet ik het weten of jij het wil weten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
wil ik weten waar jij je mee insmeert
lama zag ik net ook alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of jij het wil weten.
Meestal Rituals, dat is toch wel zijn lievelings.quote:
Alhoewel puur ook z'n plaats heeft... is Bamboo van Rituals een feestje soms.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal Rituals, dat is toch wel zijn lievelings.
Ik wil het wel wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of jij het wil weten.
Je bent er klaar mee?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
GOA nu is het recept wel compleet dunkt mij
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alhoewel puur ook z'n plaats heeft... is Bamboo van Rituals een feestje soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |