SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Mooie OP heb je gemaakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:12 schreef Tagliano het volgende:
@:klaasweetalles @:zipportal @:fetx afgetroefd
zul je zien dat Smiss niet komt opdagenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik had eigenlijk een beetje zo'n pot bij Price-Smiss verwacht
Gewoon in je luier klaas, waar draag je dat ding anders voor?quote:
Godverquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon in je luier doen, kan jou het verrotten
Beetje arrogant om te zeggen dat ik dit verwacht had. Maar hier hield ik wel rekening mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Al besprokenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon lekker in die luier van je pissen.
Klootzakquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al besprokenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon in je luier klaas, waar draag je dat ding anders voor?
Dat wordt het ook daar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:13 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ze wassen je morgen wel weer.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon lekker in die luier van je pissen.
quote:
Ik maak jullie kapoetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon in je luier klaas, waar draag je dat ding anders voor?
Wat ben jij arrogantquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje arrogant om te zeggen dat ik dit verwacht had. Maar hier hield ik wel rekening mee.
Heb je daar een speciale interesse inquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:15 schreef Lonaa het volgende:
Is klaas z'n luier eigenlijk al besproken?
Dreigement. TR gezet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik maak jullie kapoet
Nog niet. WOu jij er wat over zeggen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:15 schreef Lonaa het volgende:
Is klaas z'n luier eigenlijk al besproken?
Stukje Scholtenquote:
Weet jij hoe een hoofdletter gebruikt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik maak jullie kapoet
Wappz0r is er niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Klaas krijgt veel te veel aandacht hier.
God neequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je daar een speciale interesse in
Lijkt wel alsof we een record moeten halen. Maar eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Klaas krijgt veel te veel aandacht hier.
neequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet jij hoe een hoofdletter gebruikt?
We gaan diep de nacht in helaas. Kan wel wat slaap gebruikenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Al besproken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ALT + F4 voor een extra schermpje.
Ik heb een uurtje of 8-9 gemaakt en kan morgen uitslapenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan diep de nacht in helaas. Kan wel wat slaap gebruiken
Morgen lekker uitslaapgenot allenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:
quote:
dat is toch alles afsluiten sukkelsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ALT + F4 voor een extra schermpje.
Morgen een rustige zondag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukje graag-de-racisme-kaart-trekken
Veldrijden is geen sport en de leuke pot is pas half 6.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Beetje voetbal en veldrijden geloof ik
Mooiquote:
Saucijzenbroodje met saus?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was een prima saucijzenbroodje.
Met curry en een dot Zaanse mayo.
Wat een loezerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ twitter ]
[insert plaatje met achter roepen dat het een grap is]
Saucijzenbroodje heeft toch geen saus nodig johquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb niks hartigs in huisquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
mayo krijg je hartklachten vanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanstaltig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
De stress kilt Rydzquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veldrijden is geen sport en de leuke pot is pas half 6.
Ik ben sausverslaafd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje heeft toch geen saus nodig joh
Desalniettemin like gegeven
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meerdere accounts weten velen hier wel denk ik. 1 account daarvan is ook in DRT actiefNooit ontdekt genot.
Nou, dan zijn we eruit.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is een shock als je weet wie ik wel benDat gelooft niemand. Ik geniet daar intens van
Speciaal voor RTL 7quote:
Rydz gaat soms alle kanten op. Bizar met dit gemiddelde.quote:
Ja, had zoiets gehoord.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
21 persoonlijk, 33 totaal. Ik lette wel op.
Gewoon een gezonde 17.3 volgens googlequote:
En je cupmaat?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon een gezonde 17.3 volgens google
18,7 hierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon een gezonde 17.3 volgens google
Gebruikt ie zijn eigen haar nou als een soort haarband of hoe zie ik dat?quote:
Faillissement is in zichtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog ¤ 6345 te gaan tot 1 juni 2022
Geen idee, maar het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gebruikt ie zijn eigen haar nou als een soort haarband of hoe zie ik dat?
Buma/Stemra.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Waarom komt Rydz eigenlijk niet op met de oude muziek van Painter
Dat lijkt me duidelijk jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee, maar het ziet er niet uit.
Ja ik krijg geen drie Domino's pizza's op één avond op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat is ver onder het FOK! gemiddelde.
Friesche Vlagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |