SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik erger me zeldenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goede avond dame, heer.
Neem iets lekkers te drinken, en geniet en erger je aan de muziek die ik draai.
Vorige:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Hiervoor was Pete Cetera, of zoiets. (broer van Ed)
Dit is Paco - Amor De Mis Amores
Je werd zo gek van ze dat je drank nodig hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:05 schreef just me het volgende:
Het bezoek van de kabouters heeft me dorstig gemaakt
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik erger me zelden(Ben Q Music gewend)
Oscarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je werd zo gek van ze dat je drank nodig hebt?
Hoi Oscar, jij kwam stiekem het topic binnen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij ons zit er eentje die altijd Q wil horen. De rest van de aanwezigen hoort liever Radio 2, maar niemand durft democratisch te zijn...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Verplicht meeluisteren op het werk?
Meestal zet ik de muziek op het werk op. Maar houd altijd rekening met de rest.
Die heb ik wel opgenomen maar moet nog terugkijken, kan ik ook nu doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:08 schreef Dj_Vout het volgende:
Allemaal nog de allerbeste wensen voor 2022!![]()
Hebben jullie vannacht ook de Snollebollekes zitten kijken?
Klein stukje gezien. "Groot gemaakt door Vout", dacht ik nog.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:08 schreef Dj_Vout het volgende:
Allemaal nog de allerbeste wensen voor 2022!![]()
Hebben jullie vannacht ook de Snollebollekes zitten kijken?
Mooie taak voor jouw dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij ons zit er eentje die altijd Q wil horen. De rest van de aanwezigen hoort liever Radio 2, maar niemand durft democratisch te zijn...
Cola is geen alcoholische drank hèquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, ik heb het natuurlijk gekeken. Heerlijk even los gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Die heb ik wel opgenomen maar moet nog terugkijken, kan ik ook nu doen
Heb jij gekeken of was je toen al naar bed gestuurd ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klein stukje gezien. "Groot gemaakt door Vout", dacht ik nog.
meneer 11quote:
Volgens mij zijn ze altijd lief als oma er is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Cola is geen alcoholische drank hè
maar ze waren super lief
Dat is ook lekker op tijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef livelink het volgende:
Schakel toch even in, want mijn dochter wilde liever in bad gaan. Die kwam vanochtend om 08.30 thuis van haar feest. Bijna net zo laat als just me
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef livelink het volgende:
Dit is Fleetwood Mac of een van hen solo.
Merel belde, mam is het leuk geweest, wat, zo laat ??? Ik wilde eigenlijk met de kindjes komen. Ja, ik laat me niet kennen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef livelink het volgende:
Schakel toch even in, want mijn dochter wilde liever in bad gaan. Die kwam vanochtend om 08.30 thuis van haar feest. Bijna net zo laat als just me
Mijn zoon rond 02.00, maar die heb ik niet thuis horen komen. Ik heb vanochtend om 05.00 gekeken of zijn fiets er stond om te weten of hij thuis was.quote:
Heeft hij het ook gezellig gehad ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon rond 02.00, maar die heb ik niet thuis horen komen. Ik heb vanochtend om 05.00 gekeken of zijn fiets er stond om te weten of hij thuis was.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Merel belde, mam is het leuk geweest, wat, zo laat ??? Ik wilde eigenlijk met de kindjes komen. Ja, ik laat me niet kennen natuurlijk
Maar ik ga vanavond wel lekker vroeg slapen!
Heb de moed opgegeven. Soms gaat -ie gelukkig op Radio 2.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooie taak voor jouw dan.
Als er één iemand de discussie durft te starten.....
U uiteraard ook, heer Oscarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Men
[..]
meneer 11
U ook nog de beste wensen
Is je zoon van het vuurwerk, of is hij gewoon gezellig naar een vriend gegaan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon rond 02.00, maar die heb ik niet thuis horen komen. Ik heb vanochtend om 05.00 gekeken of zijn fiets er stond om te weten of hij thuis was.
Begrijpelijk. Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Ik lag rond 01.15 in bed. Op oudjaarsavond vind ik het heel moeilijk om laat op te blijven, terwijl ik mezelf op normale avonden moet dwingen om rond middernacht naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Merel belde, mam is het leuk geweest, wat, zo laat ??? Ik wilde eigenlijk met de kindjes komen. Ja, ik laat me niet kennen natuurlijk
Maar ik ga vanavond wel lekker vroeg slapen!
Hij is absoluut niet van het vuurwerk. Is daar ook bang voor. Hij is overdag bij een vriend in Houten geweest en vervolgens zijn ze samen 's avonds naar een vriend hier in Wijk gegaan om daar oudjaar te vieren. En die hadden ook geen vuurwerk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Is je zoon van het vuurwerk, of is hij gewoon gezellig naar een vriend gegaan?
Jij was gewoon blij dat het weer voorbij wasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Ik lag rond 01.15 in bed. Op oudjaarsavond vind ik het heel moeilijk om laat op te blijven, terwijl ik mezelf op normale avonden moet dwingen om rond middernacht naar bed te gaan.
Kijk.... goed geregeld dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is absoluut niet van het vuurwerk. Is daar ook bang voor. Hij is overdag bij een vriend in Houten geweest en vervolgens zijn ze samen 's avonds naar een vriend hier in Wijk gegaan om daar oudjaar te vieren. En die hadden ook geen vuurwerk.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Jij was gewoon blij dat het weer voorbij was
oh dan ga ik die morgen terugkijken als ik de kerstboom ga opruimenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar de oudejaarsconference van Peter Pannekoek was wel leuk.
Absoluut. De beste in jaren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Jij draait nooit op zondagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Melting het volgende:
Ik heb al heel de dag het idee dat het vandaag zondag is.![]()
Ben de tijd behoorlijk kwijt nu.
Klopt..... maar voor de rest had ik dat idee wel.quote:
Ik kan die man niet uitstaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hoe laat was jij thuis, Melting?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt..... maar voor de rest had ik dat idee wel.
Morgen is het zondag, ook nog een rustdagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt..... maar voor de rest had ik dat idee wel.
Ik was rond 1.15 thuis. Toen maar meteen naar bed gegaan.quote:
Ik vind hem echt leuk, eigenlijk. Ik ken hem vooral van De Wereld Draait Door.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan die man niet uitstaan.
Dus ik kijk er niet naar.
Heerlijk! Volop genieten! Daarna begint het gewone leven weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen is het zondag, ook nog een rustdag
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
Dit is ongetwijfeld Kleine Annabel. Maar ik denk niet van Marco Borsato.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
Dit is ongetwijfeld Kleine Annabel. Maar ik denk niet van Marco Borsato.
Zeker!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon lekker easy listening.![]()
[ afbeelding ]
Dat is laat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
Morgen is mijn dochter jarig en moet ik mijn booster halen. Pas om 21.00 's avonds in Utrecht, dus ik verwacht pas op zijn vroegst rond 22.30 weer thuis te zijn. En rond 19.45 de deur uit. Je moet er wel wat voor over hebben om dat virus te verslaan hoor.
Dat is voor Utrecht eigenlijk helemaal niet handig. Het ov is dan altijd handiger.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is laat.
Maar dan heb je hem maar gehad. Toch wel goed dat je het doet.
Misschien kan je man meerijden, dan ben je sneller op en neer geweest?
Zelfs op zondagavond niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is voor Utrecht eigenlijk helemaal niet handig. Het ov is dan altijd handiger.
Oh dat kan ik me best voorstellen, zeker als het makkelijk met OV te bereiken isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is voor Utrecht eigenlijk helemaal niet handig. Het ov is dan altijd handiger.
Jaarbeurs, dus bij het station.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me best voorstellen, zeker als het makkelijk met OV te bereiken is
Leuk nummer ja. Stond die eigenlijk in de top2000?quote:
wat heb jij gisterenavond eigenlijk gedaan ?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk nummer ja. Stond die eigenlijk in de top2000?
Had hij weer zijn urenverantwoording niet ingeleverdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
wat heb jij gisterenavond eigenlijk gedaan ?
je was weg maar in de agenda staat niet waar naar toe![]()
Kijk, dat is een mooie plaats. Zeer verdiend.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Had hij weer zijn urenverantwoording niet ingeleverd![]()
zo gaat het nooit wat wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Had hij weer zijn urenverantwoording niet ingeleverd![]()
Geen idee, eerlijk gezegd. Waarschijnlijk te goed voor zo'n lijst.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk nummer ja. Stond die eigenlijk in de top2000?
Naar m'n ouders.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi nummer, maar van de echte Radiohead-fans mag ik deze niet mooi vinden, geloof ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze stond trouwens op 66.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi nummer, maar van de echte Radiohead-fans mag ik deze niet mooi vinden, geloof ik.
Ja, volgens mij heeft Radiohead zelf er een hekel aan inmiddels en spelen ze het niet meer of zoiets.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit ook wel hun beste of in ieder geval 1 van hun betere nummers.
Ben dan ook geen Radiohead fan.
Wat een arrogantie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft Radiohead zelf er een hekel aan inmiddels en spelen ze het niet meer of zoiets.
Ik vind het ook een goed nummer. Maar Radiohead heeft er zelf een hekel aan...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi nummer, maar van de echte Radiohead-fans mag ik deze niet mooi vinden, geloof ik.
Ik las het. Veel plezier dan alvast.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
De Mol is weer begonnen, dus…
Aflevering 1 is net klaar, ik schuif nu hier aan…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las het. Veel plezier dan alvast.
Ah..... en heb je al een idee wie het kan zijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aflevering 1 is net klaar, ik schuif nu hier aan…
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
Dit is the Beastie Boys - Fight for you right to party
En ik sla het weer een jaartje over. Trekt me nog steeds niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
De Mol is weer begonnen, dus…
Nee, ik ken veel ook deelnemers niet…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... en heb je al een idee wie het kan zijn?
Kijk..... dat lijkt me wel het mooiste.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ken veel ook deelnemers niet…
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik sla het weer een jaartje over. Trekt me nog steeds niet.
Ik denk dat het dit jaar wel een leuke serie wordt, de opdrachten waren nu al zeer gewiekst.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik sla het weer een jaartje over. Trekt me nog steeds niet.
Die mocht wel een paar duizend plaatsen lager staan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze stond op nummer 1896.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Die mocht wel een paar duizend plaatsen lager staan.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit niet, maar dit heeft een geluidje dat ook in een nummer van Muse zit.
Ik ken bijna niks van hen. Mijn zoon heeft op een nummer van hem gestemd voor de top2000. Dat stond er tot mijn stomme verbazing ook in, terwijl ik echt dacht dat niemand dat leuk kon vinden verderquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stond op nummer 1208.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken bijna niks van hen. Mijn zoon heeft op een nummer van hem gestemd voor de top2000. Dat stond er tot mijn stomme verbazing ook in, terwijl ik echt dacht dat niemand dat leuk kon vinden verder
Ik vroeg me ook af hoe hij Smashing Pumpkins kende. Maar dat kwam door deze tributequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet ooit niet hoe de jeugd op een bepaald nummer komt, om erop te stemmen.
Vreselijke band, vreselijk nummer. Helaas vind ik het waarschijnlijk alleen maar vreselijk omdat een paar hele nare jongens in mijn klas indertijd fan waren.quote:
Zo slecht vind ik ze anders niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Vreselijke band, vreselijk nummer. Helaas vind ik het waarschijnlijk alleen maar vreselijk omdat een paar hele nare jongens in mijn klas indertijd fan waren.
quote:
Van mij ook. Beter dan veel troep die er wél in staat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:10 schreef livelink het volgende:
Dit had van mij best in de top2000 mogen staan anders.
Geen zin in een nieuwjaarspolonaise?quote:
Je mening is inmiddels bekend.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van mij ook. Beter dan veel troep die er wél in staat.
Ja, die heb ik dus bewust ontwekenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:13 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze was ook bij het Snollebollekesconcert.
Ik zal minder bashen, ik zal minder bashen, ik zal minder bashen…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:13 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze was ook bij het Snollebollekesconcert.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus bewust ontweken
Ik heb nooit zin in een polonaise…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen zin in een nieuwjaarspolonaise?
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal minder bashen, ik zal minder bashen, ik zal minder bashen…
Ik heb me amper in het Top 2000-topic vertoond.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mening is inmiddels bekend.
Misschien is het een idee om iets minder te bashen dit jaar?
Doe ik het ook…
Het topic is wel altijd gezellig vind ik. Gelukkig ruimte voor afwijkende meningen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb me amper in het Top 2000-topic vertoond.
Dat weet ik, maar dat was dan ook niet mijn vraag…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb me amper in het Top 2000-topic vertoond.
Ik zal alvast zeggen dat deze ook niet in de top 2000 stond.quote:
Ilona of zo met I love it.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zal alvast zeggen dat deze ook niet in de top 2000 stond.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Is dit die Noor/Zweed/Deen/Scandinaviër?
Dat is dan wel weer erg hoog.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze stond op 489.
Goede avond Rataplan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:25 schreef Rataplan79 het volgende:
Goede avond, beste wensen voor het nieuwe jaar en dit is Queen met One Vision.
Hoi Rataplan. Jij ook de beste wensen!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:25 schreef Rataplan79 het volgende:
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Rataplan. Jij ook de beste wensen!
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:25 schreef Rataplan79 het volgende:
Queen doet het ook goed bij de jongere generaties. Tijdloze muziek kennelijk. Daarom blijven ze ook zo populair in de top2000. Gaat denk ik voorlopig ook geen verandering in komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond Rataplan.
[ afbeelding ]
Er waren teveel Queen liefhebbers onder de top 2000 stemmers.
Deze stond op nummer 1402.
De jeugd heeft ook geen verstand van goede muziek.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Queen doet het ook goed bij de jongere generaties. Tijdloze muziek kennelijk. Daarom blijven ze ook zo populair in de top2000. Gaat denk ik voorlopig ook geen verandering in komen.
dat zeiden mijn ouders ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:31 schreef Melting het volgende:
[..]
De jeugd heeft ook geen verstand van goede muziek.
graag gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf nu probeer ik dat alleen maar te denken…
Sorry.quote:
Van niemand, denk ik. Is dit Brein of zoiets?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry.
Ik weet dat dit je muziek niet is.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Van niemand, denk ik. Is dit Brein of zoiets?
Maakt niet uit, ik ga wel even wat te drinken inschenken…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry.
Ik weet dat dit je muziek niet is.
Oh ja, Brainpower. Dat bedoelde ik.quote:
Dat kan ik ze niet meer vragen hè...quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dat kan ik ze niet meer vragen hè...
maar wij kregen toch redelijk vaak klassieke muziek te horen en dat hoor ik nog steeds "graag"
de beatles vonden ze echt heel verschrikkelijk
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dat kan ik ze niet meer vragen hè...
maar wij kregen toch redelijk vaak klassieke muziek te horen en dat hoor ik nog steeds "graag"
de beatles vonden ze echt heel verschrikkelijk
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef livelink het volgende:
Ik heb vanmiddag nog 3 glazen champagne op. Dat was erg lekker.
Zo denken ze er nu al over hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wie weet denkt de huidige jeugd er over 30 jaar ook wel zo over, over onze favorieten?
de 2 hilversumse kabouters vinden "muziek" van Iron Maiiden gaafquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wie weet denkt de huidige jeugd er over 30 jaar ook wel zo over, over onze favorieten?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef livelink het volgende:
Ik heb vanmiddag nog 3 glazen champagne op. Dat was erg lekker.
Ja, de champagne wel. Ik heb nog wat brut staan. Maar echte champagne is wel veel lekkerder. En ook achterlijk duur. Maar dat is misschien maar goed ook.quote:
Kijk! Ik ben nu al fan van ze.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
de 2 hilversumse kabouters vinden "muziek" van Iron Maiiden gaaf![]()
wij kregen gisteren champagne die als erg goed uit de NRC test was gekomen, ik denk niet dat die goedkoop was maar zo ontzettend lekker...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de champagne wel. Ik heb nog wat brut staan. Maar echte champagne is wel veel lekkerder. En ook achterlijk duur. Maar dat is misschien maar goed ook.
Ach.... je drinkt ook niet zo vaak.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de champagne wel. Ik heb nog wat brut staan. Maar echte champagne is wel veel lekkerder. En ook achterlijk duur. Maar dat is misschien maar goed ook.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
wij kregen gisteren champagne die als erg goed uit de NRC test was gekomen, ik denk niet dat die goedkoop was maar zo ontzettend lekker...
Geen wonder dat je zo lang bent gebleven. Het stomme is ook dat ik bij champagne helemaal niet het gevoel heb dat ik daar aangeschoten van raak.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
wij kregen gisteren champagne die als erg goed uit de NRC test was gekomen, ik denk niet dat die goedkoop was maar zo ontzettend lekker...
Ja die flessen moesten toch opquote:
Ik was totaal niet aangeschoten denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen wonder dat je zo lang bent gebleven. Het stomme is ook dat ik bij champagne helemaal niet het gevoel heb dat ik daar aangeschoten van raak.
zolang het 1x per jaar is mag hetquote:
Wij houden allebei niet van champagne.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. En een paar keer meer ook wel.quote:
en dan bepakt terugkomen ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij houden allebei niet van champagne.
De flessen die we krijgen, geven we net zo snel weer weg.
We hopen eind januari daarentegen wel even richting Reims te kunnen gaan…
En dan sla je de champagnehuizen maar over?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij houden allebei niet van champagne.
De flessen die we krijgen, geven we net zo snel weer weg.
We hopen eind januari daarentegen wel even richting Reims te kunnen gaan…
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Dit topic is tot mijn MyAT dus even weer een ouderwetse TVP.
Niet met champagne in ieder geval…quote:
Geen idee of die open zijn, maar iets over het produceren van champagne wil ik dan wel meemaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan sla je de champagnehuizen maar over?
Hoe kan dit nou uit je MyAT raken?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Dit topic is uit MyAT dus even weer een ouderwetse TVP.
Hoi Diaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Er staan van die vinkjes onder en achter de topics die je kan aanklikken om een topic te volgen…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als Freddy Breck en ik hoor herhaaldelijk Bianca…
Ook weer zo'n fijn luister nummer.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Voor, zij, sluit,
Achter, zij, sluit…
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Sleep jij nou mw MM door de huiskamer?
Nou nee, die heeft goud met ster of zoiets en ik ben nooit verder gekomen dan 1 jaartje mijn benen breken op de dansschool. Mw. MM en ik hebben 1 keer een poging gedaan om te stijldansen en dat was geen succes…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Sleep jij nou mw MM door de huiskamer?
Wel knap dat zij goud met ster heeft gehaald.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou nee, die heeft goud met ster of zoiets en ik ben nooit verder gekomen dan 1 jaartje mijn benen breken op de dansschool. Mw. MM en ik hebben 1 keer een poging gedaan om te stijldansen en dat was geen succes…
Ik heb geen idee, ze danst nooit meer en de ambitie om les te geven heeft ze volgens mij ook niet…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel knap dat zij goud met ster heeft gehaald.
Mag ze dan officieel lesgeven? Dat was toch de eis, of niet?
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:02 schreef just me het volgende:
ik ga slapen, even verstandig doen
dank voor de muziekjes
Welterusten nachtbraker!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:02 schreef just me het volgende:
ik ga slapen, even verstandig doen
dank voor de muziekjes
Ik was even met mijn zoon aan het kletsen. Welterusten just me en MadMaster.quote:
DJ11 is al een tijdje kwijt.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, MadMaster ging helemaal niet slapen.
Ik blijf niet al te lang hangen nog, maar ik ga ook nog niet slapen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was even met mijn zoon aan het kletsen. Welterusten just me en MadMaster.
Dochter is vanuit bad meteen naar bed gegaan. Dat was gezellig dat ze langskwam hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
DJ11 is al een tijdje kwijt.
Ik vermoed dat de dochter van livelink uit bad is.
Diaan is van haar vakantie aan het genieten, denk ik.
Ik ga het ook zeker niet redden tot na middernacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik blijf niet al te lang hangen nog, maar ik ga ook nog niet slapen.
Maar jij ook alvast welterusten, just in case…
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dochter is vanuit bad meteen naar bed gegaan. Dat was gezellig dat ze langskwam hoor
Ja precies. Ze gaat morgen eind van de ochtend ook alweer terug.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Morgen heeft ze vast wel een klein beetje tijd je voor je.
Want ze wil haar cadeau niet mislopen natuurlijk.
Dan sluiten we vandaag om middernacht de tent.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker niet redden tot na middernacht.
Eigenlijk moeten ze in de top 40 hebben gestaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Wat is eigenlijk jouw criterium om iets wel of niet draaien, Melting?
Of is er geen criterium?
Just curious…
Zo leuk vind ik dat. Dat boze beleefd blijven.quote:
Doe jij dat ook zo op het werk?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik dat. Dat boze beleefd blijven.
Check!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze in de top 40 hebben gestaan.
Er kan een enkele uitzondering gemaakt worden, maar dat gebeurd amper.
Maar het maakt niet uit of ze 1 week op 40 hebben gestaan of 50 weken op nummer 1.
Als ik in een slechte bui ben wel. Normaliter probeer ik gesprekken die de verkeerde kant op gaan met wat humor goed te krijgen. Of ik negeer de boze opmerkingen volledig. Als ik er op in ga en mee ga doen heb ik later altijd spijt.quote:
Ik ook totaal niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me livelink helemaal niet boos voorstellen…
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken veel niet vanavond of ik ken het wel, maar niet met naam en toenaam…
Ik kan het echt wel zijn hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me livelink helemaal niet boos voorstellen…
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:33 schreef livelink het volgende:
Ik heb 1x echt zo'n enorme ruzie gehad met mijn vorige leidinggevende. Hij had iets beloofd aan een klant dat wij echt niet konden waarmaken. En ik was samen met een collega degene die hem dat ging vertellen. Hij ging helemaal uit zijn dak en ik ook. Uiteindelijk riep ik dat ik op deze manier helemaal niet meer wilde werken. En hij riep terug dat ik dan maar beter kon vertrekken.
En dat was ongeveer een half uur voor ons afdelingsuitje
Ja, wel gegaan. En hij en mijn collega die er bij was ook. Het was best ongemakkelijk, maar we hebben het er gewoon niet meer over gehad die avond. En later ook nooit meer. Dus ook niet echt bijgelegd. Kennelijk hadden we er alledrie gewoon behoefte aan om het er nooit meer over te hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben je nog wel meegegaan?
En werd daarna alles bijgelegd?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Jody Watley - I'm Looking For A New Love…
Dat lijkt me ook ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wel gegaan. En hij en mijn collega die er bij was ook. Het was best ongemakkelijk, maar we hebben het er gewoon niet meer over gehad die avond. En later ook nooit meer. Dus ook niet echt bijgelegd. Kennelijk hadden we er alledrie gewoon behoefte aan om het er nooit meer over te hebben.
Niet veel later was er een medewerkerstevredenheidsonderzoek waar heel duidelijk 1 iemand van onze afdeling hem heel laag had beoordeeld. Hij heeft toen wel aan mij gevraagd of ik dat was geweestquote:
Nee, niet echt. Doorgaan met elke dag proberen minimaal 1 uur te wandelen is eigenlijk het enige.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:39 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie nog goede voornemens voor 2022?
Behalve het voornemen van Mad om minder te bashen dan.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet veel later was er een medewerkerstevredenheidsonderzoek waar heel duidelijk 1 iemand van onze afdeling hem heel laag had beoordeeld. Hij heeft toen wel aan mij gevraagd of ik dat was geweest![]()
Maar dat was ik niet, want los van dat verhaal vond ik hem heel prima als leidinggevende.
Dat is al een mooi voornemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Doorgaan met elke dag proberen minimaal 1 uur te wandelen is eigenlijk het enige.
Nee, hoewel ik nog wel even wil doorzetten met wat kilo's kwijtraken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:39 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie nog goede voornemens voor 2022?
Behalve het voornemen van Mad om minder te bashen dan.
Ik wil vooral niet weer kilo's aankomen die ik vorig jaar ben kwijtgeraakt. Dat wordt nog wel een uitdaging.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik nog wel even wil doorzetten met wat kilo's kwijtraken.
Ik heb gisteren mijn eerste kleding in kleinere maten ontvangen en dat past nu prima…
Dan hoop ik niet dat het een nachtmerrie is.quote:
Ik merk de laatste weken wel hoe makkelijk je kan jojo'en.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil vooral niet weer kilo's aankomen die ik vorig jaar ben kwijtgeraakt. Dat wordt nog wel een uitdaging.
Het waren niet de meest charmante pakjes voor de dames.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat het een nachtmerrie is.
[ afbeelding ]
Ik heb bijna nooit nachtmerries, gelukkig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat het een nachtmerrie is.
[ afbeelding ]
Hoi Slowking.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit nachtmerries, gelukkig.
Mijn zoon wel bijna elke nacht. Hij heeft er mee om leren gaan, gelukkig. Als kind was dat heel vreselijk. Als hij er me over vertelde was het echt heel naar en eng. Hij heeft ook zo'n horloge die zijn slaap meet en dan kun je precies zien wanneer en hoe vaak hij nachtmerries heeft. Zijn hartslag piekt dan echt enorm en daarna is hij een tijd wakker.
Werken oordopjes bij hem misschien?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit nachtmerries, gelukkig.
Mijn zoon wel bijna elke nacht. Hij heeft er mee om leren gaan, gelukkig. Als kind was dat heel vreselijk. Als hij er me over vertelde was het echt heel naar en eng. Hij heeft ook zo'n horloge die zijn slaap meet en dan kun je precies zien wanneer en hoe vaak hij nachtmerries heeft. Zijn hartslag piekt dan echt enorm en daarna is hij een tijd wakker.
Dat scheelt, is bij niets anders vrees ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Slowking.
Het is bijna gedaan voor vanavond.
Hallon!quote:
Yuh, tegenwoordig meer een lurker.quote:
Dat is wel een hele vervelende aandoening.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:53 schreef livelink het volgende:
Dit is waar mijn zoon last van heeft https://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Maar hij weet nu wat het is en realiseert zich dat het niet echt is en daarom kan hij er nu mee omgaan. Als kind sliep hij om deze reden hele nachten niet. En kon hij natuurlijk ook niet goed vertellen wat het was.
Poeh, heftig…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:53 schreef livelink het volgende:
Dit is waar mijn zoon last van heeft https://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Maar hij weet nu wat het is en realiseert zich dat het niet echt is en daarom kan hij er nu mee omgaan. Als kind sliep hij om deze reden hele nachten niet. En kon hij natuurlijk ook niet goed vertellen wat het was.
Nee, mee leren om te gaan is het eigenlijk. En antipsychotica hielp ook. Om die reden heeft hij een tijdlang Risperdon geslikt. Maar je wilt ook niet dat je kind de rest van zijn/haar leven risperdon slikt. Dus dat heeft hij van zijn 8e t/m zijn 10e gebruikt. En daarna heeft hij geleerd hoe er mee om te gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een hele vervelende aandoening.
En daar is (nog) niets tegen te doen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pigbag - Papa's Got A Brand New Pigbag…
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:57 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik check alvast mijn verzekeringspolis.
Welterusten...... de laatste is ingestart.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting, ik duik snel mijn bed in, voordat ik te laat ben…
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting, ik duik snel mijn bed in, voordat ik te laat ben…
Je weet niet waar ze vandaan moeten komen natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:00 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat het deze heren wel gaat lukken.
Ze hebben nog bijna een jaar de tijd.
Maar zou dat niet lukken voor Kerst, denk je?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je weet niet waar ze vandaan moeten komen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |