Tegen die zaaddodende stompzinnigheid van Maijer? Ik geef het je te doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En wat jij zei over die darts analyses of het commentaar. Het is natuurlijk heerlijk voor die Co, Roland en bv Vincent om daar structureel in die studio te mogen gaan zitten, en beetje slap te lullen, een lekker bedrag in de zak te steken en weer naar huis toe. Denk dat wij nog zinniger dingen zouden kunnen zeggen zonder bakken met dartservaring te hebben.
Op Sky is het ook niet meer dan "great dart", "good marker".quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En wat jij zei over die darts analyses of het commentaar. Het is natuurlijk heerlijk voor die Co, Roland en bv Vincent om daar structureel in die studio te mogen gaan zitten, en beetje slap te lullen, een lekker bedrag in de zak te steken en weer naar huis toe. Denk dat wij nog zinniger dingen zouden kunnen zeggen zonder bakken met dartservaring te hebben.
Doremifasol alweer een kutpost volquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik sta garant voor kwaliteitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou jou wel in de studio willen zien
Met klaas ofzo
De rest staat ook geen 16 uur per dag te trainen lijkt mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar al die tijd staat Wright niet aan het bord te trainen
Is het ook "good marker, another good marker"?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op Sky is het ook niet meer dan "great dart", "good marker".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |