Pics (mag ook in DM)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al tijdje geen broek meer aan.
Na leg 2 ook al volledig uit gedaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik schuif het broekje nu definitief naar beneden
Ver ook
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik schuif het broekje nu definitief naar beneden
Ver ook
Was Rydz ook maar eens even een keer met zijn haar bezig, al is het vijf minuten. Even onder de douche ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
die rydz ljkt me een normale jonge
die wright is heel de dag alleen bezig geweest met zjn haar en zijn broek sukkeltje
Rits is ook wel effe bezig geweest met dat haarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
die wright is heel de dag alleen bezig geweest met zjn haar en zijn broek sukkeltje
Zijn vrouw, die is kapster.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja maar al die tijd staat Wright niet aan het bord te trainenquote:
En wat jij zei over die darts analyses of het commentaar. Het is natuurlijk heerlijk voor die Co, Roland en bv Vincent om daar structureel in die studio te mogen gaan zitten, en beetje slap te lullen, een lekker bedrag in de zak te steken en weer naar huis toe. Denk dat wij nog zinniger dingen zouden kunnen zeggen zonder bakken met dartservaring te hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gaaf, ik hoop dat hij wint en dat hij in elk geval RG wint.
Ik zou jou wel in de studio willen zienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En wat jij zei over die darts analyses of het commentaar. Het is natuurlijk heerlijk voor die Co, Roland en bv Vincent om daar structureel in die studio te mogen gaan zitten, en beetje slap te lullen, een lekker bedrag in de zak te steken en weer naar huis toe. Denk dat wij nog zinniger dingen zouden kunnen zeggen zonder bakken met dartservaring te hebben.
Te lang, niet gelezen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En wat jij zei over die darts analyses of het commentaar. Het is natuurlijk heerlijk voor die Co, Roland en bv Vincent om daar structureel in die studio te mogen gaan zitten, en beetje slap te lullen, een lekker bedrag in de zak te steken en weer naar huis toe. Denk dat wij nog zinniger dingen zouden kunnen zeggen zonder bakken met dartservaring te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |