Zou wat zijn bij de finalequote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Bas Muijs gaat dit jaar niet komen he?
Waarom? Nog nooit gezien ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:35 schreef Tagliano het volgende:
Ik dacht altijd dat @:testhere van @:maxi-mus was
met bamihappies?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:36 schreef T3hTommay het volgende:
Vincent is weer corona-vrij, misschien worden we verwend morgen of overmorgen.
Omdat ik gedurende jouw ban wel eens likes van dat account kreeg wat verder geen posts had alleen nu weerquote:
De immer vervelende Fresia.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:37 schreef Szura het volgende:
Welmoed en Fresia in Wie is de Mol. Je zou bijna gaan kijken. Bijna.
Ik voel er helemaal niks bij.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voelt trouwens wel gek dat we in t nieuwe jaar nog met kwartfinales bezig zijn
Mijn vader had ook nog wat liggen. Die onderste zijn een stuk zwaarder.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat zijn allemaal nog van die oude brass darts.
Ik kijk de hoogtepunten wel terug op Mannenzaken (haha)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:37 schreef Szura het volgende:
Jij vindt iedereen vervelend. Scheer je weg!quote:
Welmoed >>> Fresiaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:37 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik gedurende jouw ban wel eens likes van dat account kreeg wat verder geen posts had alleen nu weer
In dat geval @:testhere kom gezellig meeposten in dit warme bad!!!
Welmoed niet!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen vervelend. Scheer je weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |