'quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kans dat we op 14 januari van de lockdown af zijn lijkt me in elk geval niet zo groot.
Als de cijfers de komende weken weer stijgen? We gaan het zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:20 schreef nostra het volgende:
[..]
'
Mwah, enige versoepeling komt er wel lijkt me.
Dan verwacht je al te veel.. er wordt gesproken over alleen de scholen open met 1.5 meter afstand, dus kleinere klassen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Scholen open, winkels open, kappers open. Maximaal. Meer verwacht ik sowieso niet.
Tja, ik roep ook maar wat. Maar iets in de sfeer van scholen zal toch sowieso wel moeten lijkt me. Maar inderdaad, we zullen zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de cijfers de komende weken weer stijgen? We gaan het zien.
Maakt niet uit, kinderen stemmen nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, ik roep ook maar wat. Maar iets in de sfeer van scholen zal toch sowieso wel moeten lijkt me. Maar inderdaad, we zullen zien.
Nee joh, het is binnenkort allemaal voorbij met het corona gedoe.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Y0y0y0, Sappie hierr! Hebben we er weer zin in, season 3 van de dramaserie Corona? Een nieuwe minister, het gekonkel om een uitgebreider 2G er doorheen te drammen met ongetwijfeld weer een ingecalculeerde dooie mus als toegifte, evenementen ze kunnen wel/niet/misschien/onder voorwaarden/kannunietmaarnogevenvolhouden, als je je tweede booster in de tweede helft van dit jaar niet neemt ben je wel/niet een omamoordenaar, spannende nieuwe varianten, en jaar drie van talkshowklevende OMT-leden.
Ze gaan komende maandag al iets over de scholen beslissen, dus het zou kunnen dat dit relatief vroeg komt en het OMT & kabinet wellicht nog niet door hebben dat de stijging alweer een feit is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, ik roep ook maar wat. Maar iets in de sfeer van scholen zal toch sowieso wel moeten lijkt me. Maar inderdaad, we zullen zien.
Nederland zit met zijn derdewereldaantal IC-bedden gegarandeerd nog altijd in een lockdown wanneer in de rest van Europa alweer 100.000en mensen op raves en festivals rondstuiteren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kans dat we op 14 januari van de lockdown af zijn lijkt me in elk geval niet zo groot.
Heeft er een handje van om iedereen die niet in zn straatje past als racist weg te zettenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:23 schreef Za het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk dit individu, hij zal wel met veel beveiliging rondlopen.
Enige voordeel is dat er niet veel meer te sluiten valt. Dankzij Omikron verliest de "alles dicht" kramp zijn effectiviteit, dus ik hoop dat het lekker door stijgt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de cijfers de komende weken weer stijgen? We gaan het zien.
Niet goed voor het klimaat, moet ik weer kilometers maken naar België of Duitsland.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nederland zit met zijn derdewereldaantal IC-bedden gegarandeerd nog altijd in een lockdown wanneer in de rest van Europa alweer 100.000en mensen op raves en festivals rondstuiteren.
Het OMT vond het bij hun eerdere advies (dus incluis de verwachting van een stijging rond deze tijd) ook prima als de scholen open zouden blijven, maar dan met kapje en afstand houden. Set aside de wat wereldvreemde inschatting dat dat in de praktijk werkelijk gaat gebeuren (anders dan kleinere klassen en dergelijke), kan dat natuurlijk nog steeds. Iets met sport verwacht ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze gaan komende maandag al iets over de scholen beslissen, dus het zou kunnen dat dit relatief vroeg komt en het OMT & kabinet wellicht nog niet door hebben dat de stijging alweer een feit is.
Dat vindt de Duitse en Belgische horeca vast niet erg.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nederland zit met zijn derdewereldaantal IC-bedden gegarandeerd nog altijd in een lockdown wanneer in de rest van Europa alweer 100.000en mensen op raves en festivals rondstuiteren.
Klap in het gezicht van de blauwe enveloppen maffia.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vindt de Duitse en Belgische horeca vast niet erg.
Over een paar maanden kunnen de zuiderburen zelfs fatsoenlijk asfalt kopen van al het geld wat we daarheen brengen.
👍👍👍quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:37 schreef Za het volgende:
Dagelijks aantal besmettingen wereldwijd.
[ afbeelding ]
Opmerkelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:28 schreef kibo het volgende:
Heeft er een handje van om iedereen die niet in zn straatje past als racist weg te zetten
Hoe sneller het gaat, hoe sneller deze onzin voorbij isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:37 schreef Za het volgende:
Dagelijks aantal besmettingen wereldwijd.
[ afbeelding ]
👍👍👍quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hoe sneller het gaat, hoe sneller deze onzin voorbij is
Misschien komt het te vroeg en stellen ze het uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze gaan komende maandag al iets over de scholen beslissen, dus het zou kunnen dat dit relatief vroeg komt en het OMT & kabinet wellicht nog niet door hebben dat de stijging alweer een feit is.
Komt geen lockdown. Het is toeristenseizoen, de belangen zijn te grootquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef Za het volgende:
BTW Aruba gisteren 750 besmettingen op 100.000 inwoners, percentage dat positief test 58%.
Eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe sneller het gaat, hoe sneller deze onzin voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |