Dit is in grote lijnen ook wat de modellen van het RIVM voorspellen:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah de volgende twitterautist die dood en verderf ziet aankomen
Deze man hangt gewoon data in een grafiek toch? Dat die lijn omhoog gaat is toch geen speld tussen te krijgen of mis ik iets?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah de volgende twitterautist die dood en verderf ziet aankomen
Nou ben benieuwd, de vorige keren zaten die er maar 800% naast ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is in grote lijnen ook wat de modellen van het RIVM voorspellen:
[ afbeelding ]
Je ziet bij de opnames duidelijk dat er bij -30% een sterk support level is. Na hier in september op te zijn afgeketst begon een sterke rally die doet denken aan de bullmarket van 2020. De komende twee weken zijn daarom cruciaal. Weet de koers deze weerstand te breken zullen we snel lagere waarden bereiken. Houdt deze stand zie ik het somber in en komt code zwart in zichtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:55 schreef Tijn het volgende:
De analyse van Martijn Broekman is duidelijk: we zitten weer in de lift. Aantal positieve testen is alweer aan het stijgen, maar ook in de ziekenhuizen is de daling aan het ombuigen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: https://twitter.com/TijnBroekman/status/1477303925548228609
Niet zo klagen. Er zijn nog kerstkoren en restaurants verkopen glühwein aan voorbijgangersquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:01 schreef Spablauw214 het volgende:
https://nos.nl/index.php/(...)rlingen-te-motiveren
[..]
Aflevering zoveel in de serie “hoe sloop ik een samenleving“.
@:Janneke141
@:trein2000
Je haalt COR en BTC een beetje door elkaar maatquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je ziet bij de opnames duidelijk dat er bij -30% een sterk support level is. Na hier in september op te zijn afgeketst begon een sterke rally die doet denken aan de bullmarket van 2020. De komende twee weken zijn daarom cruciaal. Weet de koers deze weerstand te breken zullen we snel lagere waarden bereiken. Houdt deze stand zie ik het somber in en komt code zwart in zicht
#zinin #draagvlakquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Y0y0y0, Sappie hierr! Hebben we er weer zin in, season 3 van de dramaserie Corona? Een nieuwe minister, het gekonkel om een uitgebreider 2G er doorheen te drammen met ongetwijfeld weer een ingecalculeerde dooie mus als toegifte, evenementen ze kunnen wel/niet/misschien/onder voorwaarden/kannunietmaarnogevenvolhouden, als je je tweede booster in de tweede helft van dit jaar niet neemt ben je wel/niet een omamoordenaar, spannende nieuwe varianten, en jaar drie van talkshowklevende OMT-leden.
Als ik naar m'n eigen afdeling kijk, dan hebben die prima mee gedaan met het negeren van het verbodquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:57 schreef leolinedance het volgende:
Verbazing na massaal genegeerd vuurwerkverbod: ‘Knallend succes’
https://www.ad.nl/binnenl(...)end-succes~a493a295/
[..]
Denken dat deze maatregel om de zorg draait![]()
maar lekker gedeugd Michel!
Ik voel weer een code zwart, we gaan dood met z'n allen, waarschuwing aan komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is in grote lijnen ook wat de modellen van het RIVM voorspellen:
[ afbeelding ]
De kans dat we op 14 januari van de lockdown af zijn lijkt me in elk geval niet zo groot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik voel weer een code zwart, we gaan dood met z'n allen, waarschuwing aan komen.
Oja dat is ook zo. Ik ben helemaal overtuigd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo klagen. Er zijn nog kerstkoren en restaurants verkopen glühwein aan voorbijgangers
Nee, die verlenging zie ik ook wel gebeuren ja. Waarschijnlijk nog met schoolsluiting, want je kan niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kans dat we op 14 januari van de lockdown af zijn lijkt me in elk geval niet zo groot.
Misschien scholen open.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kans dat we op 14 januari van de lockdown af zijn lijkt me in elk geval niet zo groot.
Terug naar de avondlockdown is het hoogst haalbare denk ik. We zijn weer op het punt gekomen dat elke versoepeling, hoe minimaal ook, een enorme overwinning is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Scholen open en avondklokquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee, die verlenging zie ik ook wel gebeuren ja. Waarschijnlijk nog met schoolsluiting, want je kan niet voorzichtig genoeg zijn.![]()
Om te janken eigenlijk, dat we blij moeten zijn met dit soort kleine overwinningen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Terug naar de avondlockdown is het hoogst haalbare denk ik. We zijn weer op het punt gekomen dat elke versoepeling, hoe minimaal ook, een enorme overwinning is.
Terwijl een vrije, open samenleving verdomme het uitgangspunt zou moeten zijn en niet een lompe lockdown.
Met een 800% onzekerheidsmargequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Scholen open, winkels open, kappers open. Maximaal. Meer verwacht ik sowieso niet.
Maar als een kapper open mag wil de massagesalon ook. En de tatoeshop. En de nagelstyliste. Hoe gaan we dat managen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Scholen open, winkels open, kappers open. Maximaal. Meer verwacht ik sowieso niet.
Zoals we het al 2 jaar doen. Niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar als een kapper open mag wil de massagesalon ook. En de tatoeshop. En de nagelstyliste. Hoe gaan we dat managen?
Mwah, hij zegt het wel iets genuanceerder ("we kennen allemaal wel mensen die twijfelen vanuit overtuiging, maar er zijn ook mensen fel tegen vaccinatie gekant die extremisten zijn, die niet geloven in wetenschap, die vaak misogyn zijn, die vaak racistisch zijn - dat is een kleine groep, maar die neemt wel het podium in. En over hen moet je als leider, als land, nadenken van: "oké, tolereren we deze mensen?").quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij is nog niet dood of gevangen gezet dus blijft gewoon relevant me dunkt.
Schaam je dood als je daarop stemt als Canadees zou ik zeggen als je weet dat hij zich met zulke teksten bezigt.
Maar dat hij een extremist is is wel lekker wezen ontpoppen de laatste tijd..
Doen we niets mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar als een kapper open mag wil de massagesalon ook. En de tatoeshop. En de nagelstyliste. Hoe gaan we dat managen?
En de hoerenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |