het leipste idee van deze pandemiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog even en ze gaan kinderen ook vaccineren
Maar dan praat je effectief over Grapperhaus en Hugo oid?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het klinkt wat dramatisch, maar de avondklok, het sluiten van de scholen om ouders te dwingen thuis te werken en het zelf niet houden aan alle regels en adviezen zal ik de regering echt nooit vergeven.
Leugens, in het buitenland nemen ze juist alles hartstikke serieus! Alleen wij Nederlanders zijn stout, eigenwijs en willen niet deugen!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:50 schreef jakosi het volgende:
Ben alweer even in Frankrijk van waar de lockdown in NL ver weg lijkt. Tijdens de lunch wordt er nooit een pass sanitaire gevraagd, bij avondeten en kroegen ook lang niet altijd. Skiliften meestal niet (een op de 20-25 keer of minder).
Mondkapjes in de skilift worden gedaan maar vooral in dichte cabines. Het is echt niet zo dat de rijen allemaal strikt anderhalve meter met mondkapje zijn, ik had wel verwacht dat dat allemaal heel strikt werd gedaan maar dat is dus niet zo. Fransen zijn er volgens mij wel beetje klaar mee.
Haha ja dat dacht ik ook! Wordt je weer herinnerd dat NL een regelneukend land is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Leugens, in het buitenland nemen ze juist alles hartstikke serieus! Alleen wij Nederlanders zijn stout, eigenwijs en willen niet deugen!
Klopt, concerten uitverkocht, voetbalstadions vol (als er genoeg spelers zijn), etc. Maar afgelopen week 2 keer in een pub geweest en dat was toch behoorlijk rustig. De ene pub (dag voor kerst) gaf ook aan dat er heel veel reserveringen afgezegd waren. Weinig regels, en een flink deel van de bevolking heeft wel zijn gedrag aangepast, een ander flink deel niet. Ieder zijn keuze. Behalve die van de eigenaren van bedrijven die dicht moeten omdat er teveel personeel thuiszit in isolatie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maarja ....als ik het darten zie op tv zijn er ook gewoon amper regels.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:50 schreef Discombobulate het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-alle-coronavaccins/
Dit is echt zo kwalijk... Het zal ook niet. Zal blij zijn als die droplul weg is.
Maar dat is dan weer wel ondernemersrisico.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Behalve die van de eigenaren van bedrijven die dicht moeten omdat er teveel personeel thuiszit in isolatie.
Las vorige week dat het gedaald was naar 3 dagen (maar in dat artikel stond niet hoeveel dagen het eerst was). Dat is natuurlijk wel positief, en de uitstroom moet dus ook snel meestijgen, maar daar zullen ze wel rekening mee houden in prognoses.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is wel problematisch ja. Heb je enig idee hoelang die mensen gemiddeld in de ziekenhuizen liggen?
Alleen mag je vanuit het VK Frankrijk niet in 'vanwege de gevaarlijke Omikron variant'.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:50 schreef jakosi het volgende:
Ben alweer even in Frankrijk van waar de lockdown in NL ver weg lijkt. Tijdens de lunch wordt er nooit een pass sanitaire gevraagd, bij avondeten en kroegen ook lang niet altijd. Skiliften meestal niet (een op de 20-25 keer of minder).
Mondkapjes in de skilift worden gedaan maar vooral in dichte cabines. Het is echt niet zo dat de rijen allemaal strikt anderhalve meter met mondkapje zijn, ik had wel verwacht dat dat allemaal heel strikt werd gedaan maar dat is dus niet zo. Fransen zijn er volgens mij wel beetje klaar mee.
Ik denk dat dat meer een feature is voor de scannersoftware. Aangezien elk land er weer anders in staat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:12 schreef leolinedance het volgende:
Hoe kun je zien wanneer je QR vinkje verloopt? In mijn app staat alleen geldig vanaf 29 juli 2021. Wanneer verloopt ie dan?
Maar tot wanneer is mijn QR geldig in Nederland? Of zit daar nog geen einddatum aan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer een feature is voor de scannersoftware. Aangezien elk land er weer anders in staat.
(nog) geen einddatumquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar tot wanneer is mijn QR geldig in Nederland? Of zit daar nog geen einddatum aan?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar tot wanneer is mijn QR geldig in Nederland? Of zit daar nog geen einddatum aan?
https://www.rijksoverheid(...)/eisen-en-geldigheidquote:Uw vaccinatiebewijs is nu nog oneindig geldig via de app. De papieren versie is een jaar geldig. Deze moet u daarna opnieuw aanmaken. Het kabinet bekijkt of de geldigheid van het vaccinatiebewijs in Nederland teruggebracht kan worden. Daarbij denkt het aan een geldigheid van 9 maanden na de laatste prik.
Wilt u met uw vaccinatiebewijs reizen in Europa? Vanaf 1 februari is het vaccinatiebewijs 9 maanden geldig na de laatste prik. Het is daarna niet meer geldig om mee te reizen. U heeft dan een extra prik nodig.
Macron heeft een hekel aan Boris Johnson en Fransen volgens mij sowieso aan Engelsen en Frankrijk heeft ook een hekel aan de Brexit dus dat soort redenen zullen er uiteraard achter zitten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Alleen mag je vanuit het VK Frankrijk niet in 'vanwege de gevaarlijke Omikron variant'.
Het is wel wat ingewikkelder vrees ik, de Brits-Franse relatie is al 2 millenia gespannen en er zijn regelmatig conflicten geweest. Dus dat is niet ineens ontstaan na de Brexitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:20 schreef jakosi het volgende:
[..]
Macron heeft een hekel aan Boris Johnson en Fransen volgens mij sowieso aan Engelsen en Frankrijk heeft ook een hekel aan de Brexit dus dat soort redenen zullen er uiteraard achter zitten.
dat klopt ja, die vlogen elkaar altijd al in de haren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het is wel wat ingewikkelder vrees ik, de Brits-Franse relatie is al 2 millenia gespannen en er zijn regelmatig conflicten geweest. Dus dat is niet ineens ontstaan na de Brexit
Zeker! Ook de hele visserij-vete staat er natuurlijk niet los van!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:20 schreef jakosi het volgende:
[..]
Macron heeft een hekel aan Boris Johnson en Fransen volgens mij sowieso aan Engelsen en Frankrijk heeft ook een hekel aan de Brexit dus dat soort redenen zullen er uiteraard achter zitten.
De mods hebben de avondrebellie weer onder controle en gelukkig is niet iedereen gebannedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat klopt ja, die vlogen elkaar altijd al in de haren.
Grapperhaus vond ik persoonlijk niet zo erg, anders dat ik van mening ben dat hij wel moest aftreden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar dan praat je effectief over Grapperhaus en Hugo oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |