De witte zijn wel fijner dan de zwarte vind ik.. heb alleen maar een paar wittequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:25 schreef Donna het volgende:
Ik heb de twinmarkers van de Action geprobeerd. Best nice!
Zijn die dan niet streperig? De meeste waterbasis markers strepen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
De witte zijn wel fijner dan de zwarte vind ik.. heb alleen maar een paar witte
Juist de zwarte volgens mij..quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Zijn die dan niet streperig? De meeste waterbasis markers strepen.
Haaaaa, wat een top vergelijking. Ja die middelste op dat gewone printerpapier, dat vind ik echt mooi!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:01 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb zowel wat witte als zwarte Twinmarkers van de Action: Nog maar eens een vergelijking.
Op papier van de Action, speciaal voor alcoholmarkers:
[ afbeelding ]
De achterkant van dat papier:
[ afbeelding ]
Dan op standaard printerpapier:
[ afbeelding ]
De achterkant van dat papier:
[ afbeelding ]
Ik heb intussen een setje Ohuhu markers besteld, op alcoholbasis. Ik wilde daar toch meer mee, zeker ook in combinatie met kleurpotloden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja dit heeft niet met kleuren te maken. Alleen we zijn zo aan de klets over materiaal dat ik eventjes dit probeersel wilde delen
Morgen, als het goed is!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:33 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Donna, zijn je Prismas er al bijna? Ben erg benieuwd hoe ze bevallen....
Verder niet jaloers hoor![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeej! Heel Fok is nieuwsgierig naar jouw review![]()
Neeeeeeequote:
Amazonquote:Op woensdag 2 april 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee... de winkel al gemaild?
Ik duim voor je potloden!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Amazon
Als ik het 10 april niet heb, kan ik een refund aanvragen. Maar ik wil gewoon m'n potloden.
Er stond dagenlang aankomst 2 april. En dat is nu ineens verandert. Had al gezien dat de tracking niet zoveel meer deed, maar goed.
Afwachten.
Misschien worden ze door de tranen wat zachterquote:Op woensdag 2 april 2025 22:08 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Ja als ze nu niet buttery zijn is het dubbel huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |