Nightynight!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:30 schreef Isorden het volgende:
Anyway, ik ga mijn PC maar eens wat rust gunnen na een week hard posten....
En mezelf ook...
Ga je maar een uurtje later je nest in dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:30 schreef Isorden het volgende:
En mezelf ook...
Trustequote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:30 schreef Isorden het volgende:
En mezelf ook...
Leuk. Ik zit weleens in de chat van Memory Lane maar daar posten hooguit tien mensenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk hebben de meesten wel een affiniteit met het ESF maar er komen er ook wel die het amper volgen en toch leuk meeposten in de SC
Jullie ook!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:33 schreef Viv het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid iedereen!![]()
Dit jaar volgden we de Top 2000 tussen de verhuisdozen, volgende keer hopelijk meer tijd om met de pootjes omhoog te zitten.![]()
Tot dan!
Bij ons zijn er wel wat meer en het loopt ook aardig constant, het topicquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leuk. Ik zit weleens in de chat van Memory Lane maar daar posten hooguit tien mensen
F1, SPT, F&S (FMT)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:27 schreef Poppejans het volgende:
Maarre, deze vraag stelde ik vorig jaar ook: ik wil graag verder blijven kletsen/spuien/lachen
Waar zitten jullie hier op Fok! normaal gesproken?
Of is dat overal, en is er daarom helaas geen centraal topic waarin ik jullie terugvinden kan?
Ik weet dat dat Radiotopic er is, maar daar zit lang niet iedereen.
Trustequote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:34 schreef Strani het volgende:
Ik ga ook lekker naar bed!! Kom morgen nog wel even hier kijken denk ik!
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:30 schreef Isorden het volgende:
En mezelf ook...
Jij ook!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hallo allemaal!
Gelukkig Nieuwjaar!! En de beste wensen voor 2022!
Daar zouden wel meer mensen moeten komenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:27 schreef Poppejans het volgende:
Maarre, deze vraag stelde ik vorig jaar ook: ik wil graag verder blijven kletsen/spuien/lachen
Of is dat overal, en is er daarom helaas geen centraal topic waarin ik jullie terugvinden kan?
Ik kom een hoop van hier echt alleen maar jaarlijks in dit topic tegenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:27 schreef Poppejans het volgende:
Ja dat is er bij mij ook bij ingeschoten afgelopen jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar zouden wel meer mensen moeten komen
Ach het laatste half jaar bij mij ook. Te druk gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat is er bij mij ook bij ingeschoten afgelopen jaar
tag me af en toe eens, als het de moeite waard isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar zouden wel meer mensen moeten komen
Dat zal je wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
tag me af en toe eens, als het de moeite waard isNormaal zit ik alleen in de ESF SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |