Mij zou het anders absoluut niets verbazen als MERC zinspeelt op iets waarbij bijvoorbeeld Masi geofferd moet worden en opgevolgd moet worden door iemand die MERC ziet zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt als F1 journalistiek. En we weten allemaal hoe treurig het niveau van F1 journalistiek is, zelfs als het niet Engels is.
Bijzonder vervelend als je stewards overruled worden door iemand die daar niet zit voor jouw team iddquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mij zou het anders absoluut niets verbazen als MERC zinspeelt op iets waarbij bijvoorbeeld Masi geofferd moet worden en opgevolgd moet worden door iemand die MERC ziet zitten.
dat ze het willen en hopen is natuurlijk wat anders dan dat het ook gaat gebeuren, voorlopig zijn het allemaal vooral clickbait geruchtenquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mij zou het anders absoluut niets verbazen als MERC zinspeelt op iets waarbij bijvoorbeeld Masi geofferd moet worden en opgevolgd moet worden door iemand die MERC ziet zitten.
Zeker, maar bij F1 aan tafel ging het er gisteren ook over. Dat gedreig van MERC zal de FIA in principe een zorg moeten zijn, maar de F1 zelf wil natuurlijk graag dat HAM doorgaat. Is het niet zo dat die ook een vinger in de pap hebben? Daar hinten ze in die podcast wel naar nl en daar gingen ze er ook van uit dat als het erop aan komt Masi vervangen zou worden om HAM in de F1 te houden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze het willen en hopen is natuurlijk wat anders dan dat het ook gaat gebeuren, voorlopig zijn het allemaal vooral clickbait geruchten
we moeten het ergens over hebben inderdaad maar het zou mij toch wel verbazen als de FIA hierin meegaat, dat Masi ondersteund moet worden hebben we allemaal wel gezien dus ik verwacht daarin wel een veranderingquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is allemaal gespeculeer, maar wat moeten we hier anders in januari En als het zo zou uitkomen zou het van een intense treurigheid zijn die zijn gelijke zoekt.
In tijden van crisis blijven de rangen gesloten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeker, maar bij F1 aan tafel ging het er gisteren ook over. Dat gedreig van MERC zal de FIA in principe een zorg moeten zijn, maar de F1 zelf wil natuurlijk graag dat HAM doorgaat. Is het niet zo dat die ook een vinger in de pap hebben? Daar hinten ze in die podcast wel naar nl en daar gingen ze er ook van uit dat als het erop aan komt Masi vervangen zou worden om HAM in de F1 te houden.
Het is allemaal gespeculeer, maar wat moeten we hier anders in januariEn als het zo zou uitkomen zou het van een intense treurigheid zijn die zijn gelijke zoekt.
Je bedoelt zoals clubs altijd achter hun trainer / directeur blijven staan in tijden van storm?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:32 schreef Dauthi het volgende:
[..]
In tijden van crisis blijven de rangen gesloten.
Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat de FIA Masi publiekelijk afvalt.
Zoals politieke partijen die beweren helemaal klaar met elkaar te zijn maar verder geen geloofwaardige opties hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals clubs altijd achter hun trainer / directeur blijven staan in tijden van storm?
Jij snapt het, Masi blijft hetzelfde doen als hij nu al doet hoor. Alleen zetten ze nu iemand boven hem zodat politiek/op papier gezien Masi nooit alleen is die een beslissing gemaakt heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:24 schreef Sabata het volgende:
Wat me wel opviel aan het hele Masi functie elders verhaal, is dat behalve BBC Sport en een heleboel clickbait sites verder niemand het brengt. Zelfs Autosport in eerste instantie niet (EU versie motorsport dan weer wel). Het lijkt meer op speculaas en vrijdenken dan dat er echt een functie elders is bedacht.
Masi had ook in zijn uppie teveel hooi op zijn vork. Je hoorde het in de discussies met Horner en zijn haast vinnige antwoord op Toto. Hij moet ook met de andere teams communicatie doen en dat hoor je dan weer niet. Als er iemand a la Herbert Blasch tussen wordt geplaatst is dat geen functie elders maar een beter vangnet. Kan Masi zich op de wedstrijd richten zonder het politieke gekwaak te moeten aanhoren
Er staat WEL in de regels dat de raceleider de regels mag overrulen. Precies wat Masi gedaan heeft, om racen in de laatste ronde nog mogelijk te maken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:04 schreef Starflyer het volgende:
Maar sowieso zie ik niet echt wat Masi fout gedaan zou hebben. In de regels staat niet dat ALLE achterblijvers voorbij gelaten moeten worden, en een ronde wachten voordat de SC verdwijnt nadat de achterblijvers voorbij gelaten zijn, is ook al eerder dit jaar niet gedaan. Dus er was wat dat betreft al een precedent.
Nee, dat heeft hij niet gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:32 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Er staat WEL in de regels dat de raceleider de regels mag overrulen. Precies wat Masi gedaan heeft, om racen in de laatste ronde nog mogelijk te maken.
Het zou heel dom zijn van de FIA als ze dat doen, in principe hebben ze de race al afgehandeld, het gaat er nu om hoe ze de procedures dermate kunnen aanscherpen zodat er voor niemand verwarring is voor het komende jaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Masi weg gaat of weg moet is dat een openlijke erkenning van de FIA dat de wereldtitel van Verstappen niet terecht is.
Het lijkt me wel iets wat Toto Wolff erg zou bevallen en ook dat hij kanalen heeft om zoiets op de agenda te krijgen.
Dit is gewoon tactisch hoor, Mercedes denkt druk te kunnen opvoeren door te doen alsof Hammie stopt. Dit is PR technisch een klap voor Formule 1 want het merk Hamilton levert veel te veel geld op.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou heel dom zijn van de FIA als ze dat doen, in principe hebben ze de race al afgehandeld, het gaat er nu om hoe ze de procedures dermate kunnen aanscherpen zodat er voor niemand verwarring is voor het komende jaar.
Verder liggen de racedirectors op dat niveau niet voor het oprapen dus ook in dat opzicht zou het heel onhandig zijn.
Als je de tijdlijn hieronder ook ziet laten ze de beslissingen niet afhangen van het wel of niet mee doen van Hamilton want rijkelijk laat voor hem om er nog uit te stappen
[ afbeelding ]
Ik ben zeer benieuwd hoeveel ham nog oplevert voor de F1. Als je kijkt hoe populair Max is geworden de afgelopen jaren, kan dit een mooie opvolger zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit is gewoon tactisch hoor, Mercedes denkt druk te kunnen opvoeren door te doen alsof Hammie stopt. Dit is PR technisch een klap voor Formule 1 want het merk Hamilton levert veel te veel geld op.
Nu komt de FIA hier mee, gewoon een fuck you terug. Zo laat nog stoppen is voor Hamilton geen optie meer, want dan heeft het team een groot probleem om last minute alles om te gooien. Dit dwingt Mercedes/Hamilton ook om al eerder hun bluf toe te geven.
Volgens mij komt de FIA met wat ze beloofd hebben in de week van de prijsuitreiking, het is geen reactie op Hamilton/Wolff/Mercedesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit is gewoon tactisch hoor, Mercedes denkt druk te kunnen opvoeren door te doen alsof Hammie stopt. Dit is PR technisch een klap voor Formule 1 want het merk Hamilton levert veel te veel geld op.
Nu komt de FIA hier mee, gewoon een fuck you terug. Zo laat nog stoppen is voor Hamilton geen optie meer, want dan heeft het team een groot probleem om last minute alles om te gooien. Dit dwingt Mercedes/Hamilton ook om al eerder hun bluf toe te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |