Ja dat hoort er ook bij .. nog evenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik luister niet mee, laatste uren van het jaar gezellig doen met de family
Hier bijnaquote:
tussen in italiequote:Op vrijdag 31 december 2021 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hoort er ook bij .. nog even
Das wel uniek.. meestal zitten dat soort RLS met de feestdagen al thuis .. maar je vertelde dat ze 3 maanden langer doorgaanquote:
ja de ital.produktie spinnt welquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel uniek.. meestal zitten dat soort RLS met de feestdagen al thuis .. maar je vertelde dat ze 3 maanden langer doorgaan
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja die mis ik wel![]()
Het stikt hier van de Nederlanders maar geen oliebollen
Paar weken nog maar, las haar laatste tweet nog.quote:
Erg jammer, maar 99 is ook een mooie leeftijd om gehaald te hebben.quote:
Tot over een kwartiertejquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Erg jammer, maar 99 is ook een mooie leeftijd om gehaald te hebben.
Gaat weer, volgend jaar weer tijd voor Fok!
Dan slaap jij alquote:
Hier heb ik nog genoegquote:
Zei ik ook altijd tegen mijn ex maar toch werd ze boos en heeft ze me verlaten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:
Happy new year allemaal
Ik weet, te vroeg, maar beter te vroeg dan niet
Ja, hier gaat het helemaal los.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dat vuurwerkverbod werkt echt heel erg goed wel hier![]()
Happy New Year Mario, en gefeliciteerd met je overwinning.quote:
Ik merk amper verschil met een regulier O&Nquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
Dat vuurwerkverbod werkt echt heel erg goed wel hier![]()
Was het vorig jaar ook niet een stuk kouder?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik merk amper verschil met een regulier O&NVorig jaar had ik het idee dat het wel echt rustiger was
Ah dat kan, en dat zal dan ook wel meespelenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was het vorig jaar ook niet een stuk kouder?
Ja dat had ik ook, maar toen woonde ik wel in een ander deel van de stad (EHV). tegenwoordig woon ik vrijwel hartje centrum...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik merk amper verschil met een regulier O&NVorig jaar had ik het idee dat het wel echt rustiger was
Vorig jaar luisterde men veel meer, dat is er nu echt helemaal uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was het vorig jaar ook niet een stuk kouder?
Verhuisd jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, maar toen woonde ik wel in een ander deel van de stad (EHV). tegenwoordig woon ik vrijwel hartje centrum...
Dus vergelijken is wat krom
Ja 2 maanden terug. dus nog wel erg vers.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verhuisd ja
Ben je in het stadion gaan wonen?
Is ook! Maar dat duurt nog even!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
Papa net:
'Zet de tv maar op de London Eye, dat is altijd wel mooi'
Naar je zin al?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja 2 maanden terug. dus nog wel erg vers.
Niet in het stadion, maar wel dichterbij. Ik woon nu in de omgeving van de tramstraat...
Chocootje! Happy New yearquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
Beste wensen allemaal.![]()
![]()
Oh en vuurwerk verbod mijn hol, gaat tekeer hier als een malle.
Chocoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Is er al een uur voorbij ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
Papa net:
'Zet de tv maar op de London Eye, dat is altijd wel mooi'
Haha ja, paps was even in de war over het tijdstipquote:
2 keer Ja .quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar je zin al?
Das vlak bij de Dommelstraat toch?
Hier ookquote:
Verboden zijn alleen handig als ze te handhaven vallen, hier gaat het ook aardig te keer, maar wel minder dan voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Champagne drink ik niet ... nur Cava brutquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ookEerst champagne en er staat ook nog cava koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |