Meestal is er wel een reden voor zou je zeggen, ik heb in mindere periodes menig psycholoog gezienquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups depressieve gevoelens zonder reden is extra kut, want je kunt alleen maar hopen dat het weer een keertje beter gaat.
Voor mij ook hoor, op mijn mobiel is echt bij hoogste uitzondering, ik FOK! vooral op mijn laptop.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik zou serieus niet zonder kunnen![]()
Fokken op mijn foon is hooguit in een wachtkamer ofzo.
Kan je de foto draaien?quote:
Nee sorry. Die magische krachten heb ik niet.quote:
Ik zou de koptelefoon nog even ophouden .. Welterustenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik val hier toch wel bijna in slaap. Dus ik ga naar bed
Slaap ze!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Daahaagquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Alvast de beste wensen danquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien maar beter. Nu is er nog wat te raden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee sorry. Die magische krachten heb ik niet.
Ik heb geduldquote:
Ik luister niet mee, laatste uren van het jaar gezellig doen met de familyquote:
Ja dat hoort er ook bij .. nog evenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik luister niet mee, laatste uren van het jaar gezellig doen met de family
Hier bijnaquote:
tussen in italiequote:Op vrijdag 31 december 2021 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hoort er ook bij .. nog even
Das wel uniek.. meestal zitten dat soort RLS met de feestdagen al thuis .. maar je vertelde dat ze 3 maanden langer doorgaanquote:
ja de ital.produktie spinnt welquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel uniek.. meestal zitten dat soort RLS met de feestdagen al thuis .. maar je vertelde dat ze 3 maanden langer doorgaan
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja die mis ik wel![]()
Het stikt hier van de Nederlanders maar geen oliebollen
Paar weken nog maar, las haar laatste tweet nog.quote:
Erg jammer, maar 99 is ook een mooie leeftijd om gehaald te hebben.quote:
Tot over een kwartiertejquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Erg jammer, maar 99 is ook een mooie leeftijd om gehaald te hebben.
Gaat weer, volgend jaar weer tijd voor Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |