Dat heb ik nou elk jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:01 schreef Poppejans het volgende:
Het is nog niet eens helemaal voorbij, maar ik vind het nu al jammer dat deze gezelligheid stopt
Het leven is hard en daarna ga je dood.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:01 schreef Poppejans het volgende:
Het is nog niet eens helemaal voorbij, maar ik vind het nu al jammer dat deze gezelligheid stopt
Voor dat laatste is anders helemaal geen bewijs hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het leven is hard en daarna ga je dood.
Dat is wel erg triest jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij is de jaarwisseling wat dat betreft al mislukt door dat jochie in Haaksbergen![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar eens andersom doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste nummers dit uur..Da's het hele idee van de top 2000....dat ze de hoogsten het laatst draaien
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vond veel van jouw opmerkingen wel deel van mijn hoogtepunt
Maar even zonder zelfbevredigingquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Oei.
Enkele onbedaarlijke lachbuien? De karaoke-verhalen van @:billdauterive ? De tegendraadsheid van @:poppejans ? De (terechte) vedettestatus van @:dagoduck ? De vliegenmepper van @:arniealberts? Het onnavolgbare tempo van @:essnhills ? @:zorro 's sarcasme? Panelleider @:pippenscottie ? De liefde van @:peaceman & @:diaan73 ? De verhalen van @:ok01 ?
Moeilijk kiezen, Pip!
Laatste:
[..]
Voor die Familie zal elke jaarwisseling worden getekend door dat gebeuren...quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest ja![]()
En een 2e jochie zwaargewond
Eindigen met Blaudzunquote:
Kloptquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor die Familie zal elke jaarwisseling worden getekend door dat gebeuren...![]()
![]()
![]()
![]()
Bij eigen schuld heb ik altijd toch een beetje dat: Eigen schuld, doe dan ook niet zo achterlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij is de jaarwisseling wat dat betreft al mislukt door dat jochie in Haaksbergen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef peaceman het volgende:
Ik vond en vind jullie allemaal toppers.![]()
Dat we eindigen met Open Einde van Rob de Nijs ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon random shuffle. Oh, wacht, dat deden ze al
Ja, hier hetzelfde, maar stel dat we met zn allen veel vaker contact hadden, dan zou deze week ook weer minder speciaal zijn, ofzoquote:
Nee, met mensen die overlijden door hun eigen stomiteit/eigenwijsheid heb ik ook geen medelijden hoor....quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij eigen schuld heb ik altijd toch een beetje dat: Eigen schuld, doe dan ook niet zo achterlijk.
Maar gewoon met een vriendje over straat lopen en dan zoiets
Geer, Goor, Rene, Jeroen, Janquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef peaceman het volgende:
Herhalingsgevaar?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:10 schreef Bargehassus het volgende:
Mijn eerste deelname aan deze Top 2000 reeks. En het is goed bevallen. Iedereen bedankt dus!![]()
![]()
Je was een heel welkome toevoegingquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:10 schreef Bargehassus het volgende:
Mijn eerste deelname aan deze Top 2000 reeks. En het is goed bevallen. Iedereen bedankt dus!![]()
![]()
Maar de harde kern heeft ook ruimte nodig om het hele jaar intelligente dingen te roepen, om dan totaal verrast te worden door Metallica. Dat mag je niet onderschatten hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:01 schreef Poppejans het volgende:
Volgend jaar weer in de herhaling dus?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:10 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
Ik zou me zorgen hebben gemaakt als het niet zo was geweestquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:10 schreef ok01 het volgende:
[..]ik ben blij dat jij en Diaan af en toe nog even kwamen buurten hier
Knufjequote:Op vrijdag 31 december 2021 23:12 schreef ok01 het volgende:
Ik moet echt stoppen met de prosecco, wordt veels te sentimenteel hier
Broodje nuchter hier. En ben ook niet van plan iets met alcohol te pakken...quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:12 schreef ok01 het volgende:
Ik moet echt stoppen met de prosecco, wordt veels te sentimenteel hier
Dat ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen hebben gemaakt als het niet zo was geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |