Niet heel dichtbij me. Maar ik stuur je vanaf hier een stevige bro-hugquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie ook iemand die een ster in iemands anders hemel is geworden?
Die zoek ik nog wel op als ik morgen ga afkicken!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja hoor, hier ook gedeeld. Was er het hele nr.
Maar superslechte kwaliteit. Ik had Nightwish als achtergrond, maar daardoor zag je me bijna niet (niet dat dat erg was)
Ik had 4 uit 4 geweest... als ik niet weer in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb 3 van de 4 Iron Maidens gehoord. Best een prima score![]()
![]()
Iron Butterflyquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Invidigadada of zoiets. Enorme verrassing die ik nog niet kende maar zeer waardeerde.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar superslechte kwaliteit. Ik had Nightwish als achtergrond, maar daardoor zag je me bijna niet (niet dat dat erg was)
Ik was dat iddquote:
Ja, helaas wel....quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie ook iemand die een ster in iemands anders hemel is geworden?
In-A-Gadda-Da-Vidaquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Invidigadada of zoiets. Enorme verrassing die ik nog niet kende maar zeer waardeerde.
Dat weten we over twee weken en twee dagenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed gedaan! Blij voor jullie.
Gaat ze naar de Spelen?
Minder. Ik weet ook even niet (zonder op te zoeken) hoe laat FotD was. Die heb ik dus gemist..quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik had 4 uit 4 geweest... als ik niet weer in slaap was gevallen
@Evenstar heeft je gespot hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mis je niks aanquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zoek ik nog wel op als ik morgen ga afkicken!
5 uur vanochtendquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Minder. Ik weet ook even niet (zonder op te zoeken) hoe laat FotD was. Die heb ik dus gemist..
Haha. Leuk is dat ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is juistquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb voor mijn gevoel alles van George Michael gehoord
Uiteraard deel je mee in de vreugde danquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja absurd snel voorbij gegaan 2021![]()
Ayyy succes![]()
![]()
Zal voor je duimen dat je een leuke prijs eruit haalt.
wel aan me als je de jackpot wint hè![]()
Met mij ook rustigIk blijf wel wakker om 2022 officieel in te luiden
Bovendien houden die knallen hier je wel wakker
![]()
Gaan er ook precies nu van die keiharde dingen af
Toen sliep ik idd nog. Wekker gaat om 7.30 Moest gewoon werken vandaag en had geen zin om voor bepaalde nummers wakker te worden..quote:
Oei.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
Wat was jullie hoogtepunt deze Top 2000?
quote:8 Nothing Else Matters Metallica 7
7 Stairway To Heaven Led Zeppelin 6,5
6 Radar Love Golden Earring 5,5
5 Piano Man Billy Joel 5
4 Hotel California Eagles 6
3 A Whiter Shade Of Pale Procol Harum 6
2 Roller Coaster Danny Vera 2,5
1 Bohemian Rhapsody Queen 6
Voor mij is de jaarwisseling wat dat betreft al mislukt door dat jochie in Haaksbergenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:01 schreef Isorden het volgende:
Ben benieuwd voor hoeveel miljoen euro schade er weer veroorzaakt is/word vandaag en vannacht.
Ik niet?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Oei. Enkele onbedaarlijke lachbuien? De karaoke-verhalen van @:billdauterive ? De tegendraadsheid van @:poppejans ? De vedettestatus van @:dagoduck ? De vliegenmepper van @:arniealberts? Het onnavolgbare tempo van @:essnhills ? @:zorro 's sarcasme? Panelleider @:pippenscottie ? De liefde van @:peaceman & @:diaan73 ?
Moeilijk kiezen, Pip!
Laatste:
[..]
Dat sowieso......quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij is de jaarwisseling wat dat betreft al mislukt door dat jochie in Haaksbergen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard deel je mee in de vreugde dan
Hier is het ook af & toe net de gazastrook
quote:
Ik vind deze peroonlijk toch prettigerquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:05 schreef Isorden het volgende:
Deze en One van Metallica hadden we mogen wisselen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
IK GA NU EXTRA HARD DUIMEN EN BIDDEN
Eensquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:01 schreef Poppejans het volgende:
Het is nog niet eens helemaal voorbij, maar ik vind het nu al jammer dat deze gezelligheid stopt
Metallica heeft in elk geval heel fanatieke fans.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:05 schreef Perrin het volgende:
Wel opvallend hoe sterk Metallica en Queen blijven scoren.
Dat geldt voor de meeste nummers dit uur..Da's het hele idee van de top 2000....dat ze de hoogsten het laatst draaienquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat er zo'n dingetje van dat karaoke gemaakt werd, maar daar moest ik dan wel weer om lachenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Oei. Enkele onbedaarlijke lachbuien? De karaoke-verhalen van @:billdauterive ? De tegendraadsheid van @:poppejans ? De vedettestatus van @:dagoduck ? De vliegenmepper van @:arniealberts? Het onnavolgbare tempo van @:essnhills ? @:zorro 's sarcasme? Panelleider @:pippenscottie ? De liefde van @:peaceman & @:diaan73 ?
Moeilijk kiezen, Pip!
Laatste:
[..]
Dat zei z'n - nee laat maar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vond veel van jouw opmerkingen wel deel van mijn hoogtepunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |