Achterlijke mensen jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:01 schreef Zorro het volgende:
Hulpdiensten bekogeld met vuurwerk
Hersenlozen.
Je kan hem misschien kennen als standup in De Wereld draait door indertijd. Ik vond hem toen leuk en las goede recensies over zijn oudejaarsshow.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet ik die kennen en is het aan te raden?
Ja en tegenwoordig van die comedy central roastsquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan hem misschien kennen als standup in De Wereld draait door indertijd. Ik vond hem toen leuk en las goede recensies over zijn oudejaarsshow.
Lekker met een korte broek vuurwerk afsteken.quote:
Jaja, staat ie in een lijstje?!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Brothers in Arms is 100% Falklands
Dan ken ik hem nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan hem misschien kennen als standup in De Wereld draait door indertijd. Ik vond hem toen leuk en las goede recensies over zijn oudejaarsshow.
En dan ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig van die comedy central roasts
Falklands Warquote:
Ken hem vooral van Dit was het nieuwsquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig van die comedy central roasts
Oh ja, daar zit ie ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ken hem vooral van Dit was het nieuws
Jij ook, geniet van de laatste frietjes liedjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:08 schreef patat het volgende:
Ik blijf nog even hangen maar wens jullie een fijne jaarwisseling alvast!
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij ook, geniet van de laatste frietjes liedjes
Eh...quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Nog steeds geen fan van GnR. Ben meer van RnG.
Susan en Freek?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:10 schreef Isorden het volgende:
Slash en zn Tophat...
Name a more iconic duo...
I'll wait...
Willy en René van de Kerkhoffquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:10 schreef Isorden het volgende:
Slash en zn Tophat...
Name a more iconic duo...
I'll wait...
Axl nu ook dik toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
Dit was live ook zo dik
Slash ging extra lang door omdat Axl op adem moest komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |