De hele MkII bezetting live gezien op de Perfect Strangers tourquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godver, niet live gezien
Nog maar één origineel bandlid toch
Veel plezeier, prettige jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
Klaar! En dan neem ik nu ook gepast afscheid van jullie. Betere timing kon eigenlijk niet. Veel plezier nog vanavond
Dat dacht ik zojuist ook, maar dat had weinig met muziek te makenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
Klaar! En dan neem ik nu ook gepast afscheid van jullie. Betere timing kon eigenlijk niet. Veel plezier nog vanavond
Fijne avond en een fijne jaarwisseling! oh nee al geweestquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dacht ik zojuist ook, maar dat had weinig met muziek te maken
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dacht ik zojuist ook, maar dat had weinig met muziek te maken
Tragischquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef Fred_B het volgende:
Het niveau gaat di-rect omlaag in het nieuwe jaar.
Jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
Jij ook veel plezier en prettige jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |