Maak je er een Griekse keuken van toch.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:08 schreef 4-elements het volgende:
Met dit nummer was mijn afwas sneller gegaan denk ik. Al had ik dan wel veel scherven moeten rapen.
Dan had je het ook niet hoeven af te wassen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:08 schreef 4-elements het volgende:
Met dit nummer was mijn afwas sneller gegaan denk ik. Al had ik dan wel veel scherven moeten rapen.
Deze is beterquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:09 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit heeft teveel weg van master of puppets
Hou erg van Grieks eten, maar... ik denk dat ik vooral ruzie krijg hier als ik alles kapot smijt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak je er een Griekse keuken van toch.
Vind het wel leuk maar klinkt voor mij best hetzelfde als master of puppets dus dat maakt hem gelijk minderquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben de enige denk ik die dit niet leuk vindt... Sws Metallica
Nee hoor, zeker niet de enige.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben de enige denk ik die dit niet leuk vindt... Sws Metallica
quote:
Wat een deel daartussenin!quote:
Alchemy Live Versiequote:Op vrijdag 31 december 2021 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Boh Sultans of Swing
Wel de studioversie zeker, die is zo matig vergeleken met de epische tienminutenliveversie
Die ja, echt een van de beste stukjes muziek ooitquote:
Yep met o.a. Arnold Muhren en Frans Thijssen in hun gelederenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
IpswitchDie wonnen van AZ in de europafinale van 1981 ofzo.
Dat is gewoon orgasmisch goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ja, echt een van de beste stukjes muziek ooit
Die moet ik nog maar eens luisteren dan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ja, echt een van de beste stukjes muziek ooit
Maar hij kan niet meer spelen ALS...quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar hij kan niet meer spelen ALS...
Ja weet andere george maar toch..
Je wilt Bad horen?quote:
Dat laatste stuk van die lange opbouwende solo, man man manquote:
Nee, dat kan ik niet met je eens zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:13 schreef peaceman het volgende:
Misschien wel de beste van Dire Straits
omdat dat Telegraph Road is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet met je eens zijn.
Thuis nog maar een keer opzetten!quote:
Thanksquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Avond Koen![]()
![]()
Voor het geval je er dan straks niet bij kan zijn alvast een mooi gezond nieuwjaar!
jij ook peace!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan gala-en… tussendoor post ik wellicht nog wat… zo niet iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst en morgen gezond weer op!![]()
Dat mag in Nederlandquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet met je eens zijn.
Daarom moet je dat soort dingen gewoon even downloaden, desnoods alleen de audio.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luisterde ooit een tijdje naar een live-versie van Brothers in Arms, maar die is toen van youtube verdwenen, maar die was fucking lekker. Niet meer teruggevonden.
Heel veel plezier samen en een erg fijne jaarwisseling!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan gala-en… tussendoor post ik wellicht nog wat… zo niet iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst en morgen gezond weer op!![]()
Genieten.quote:
Geen idee welke show zeker?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luisterde ooit een tijdje naar een live-versie van Brothers in Arms, maar die is toen van youtube verdwenen, maar die was fucking lekker. Niet meer teruggevonden.
Waar was jij bij? Bij die goede doel concerten?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik Metallica twee keer akoestisch zag in Amerika, speelden ze helaas geen One. Dat was wat geweest
Ja, doe ik ook wel, maar dit is misschien 11 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom moet je dat soort dingen gewoon even downloaden, desnoods alleen de audio.
Mag je aan de kapiteinstafel zitten? In rokkostuum?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
https://www.setlist.fm/se(...)iew-ca-73fabe6d.htmlquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Waar was jij bij? Bij die goede doel concerten?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga eens sociaal doen. Tussendoor hop ik soms nog wel even naar de laptop
In elk geval niet in korte broek, terwijl dat makkelijk had gekund!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag je aan de kapiteinstafel zitten? In rokkostuum?
Veel plezier daar. Overeet je niet aan de druiven.
Peace outquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef Sabata het volgende:
Eerste cd'tje dat Pa ooit gratis van zijn werk meenam (hij werkte bij Philips en ze gaven die dingen bij de bootlading gratis weg)
Wij blijven hier a-sociaal doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga eens sociaal doen. Tussendoor hop ik soms nog wel even naar de laptop
OMGquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef alopio het volgende:
Bij visite, iemand oppert top2000 op te zetten,
Eindstand
Ik luister nu naar snollebollekes live stream
Ziek meldenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef alopio het volgende:
Eindstand
Wel gelachenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef alopio het volgende:
Eindstand
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
Kreeg van mn buurman deze CD te leen als 14 jochie ofzo om te rippen (samen met OA Live After Death van Iron Maiden) omdat ie hoorde dat ik oude muziek tof vond....quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |