https://www.setlist.fm/se(...)iew-ca-73fabe6d.htmlquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Waar was jij bij? Bij die goede doel concerten?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan gala-en… tussendoor post ik wellicht nog wat… zo niet iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst en morgen gezond weer op!![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga eens sociaal doen. Tussendoor hop ik soms nog wel even naar de laptop
In elk geval niet in korte broek, terwijl dat makkelijk had gekund!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag je aan de kapiteinstafel zitten? In rokkostuum?
Veel plezier daar. Overeet je niet aan de druiven.
Peace outquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan gala-en… tussendoor post ik wellicht nog wat… zo niet iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst en morgen gezond weer op!![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef Sabata het volgende:
Eerste cd'tje dat Pa ooit gratis van zijn werk meenam (hij werkte bij Philips en ze gaven die dingen bij de bootlading gratis weg)
Wij blijven hier a-sociaal doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:16 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga eens sociaal doen. Tussendoor hop ik soms nog wel even naar de laptop
OMGquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef alopio het volgende:
Bij visite, iemand oppert top2000 op te zetten,
Eindstand
Ik luister nu naar snollebollekes live stream
Ziek meldenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef alopio het volgende:
Eindstand
Wel gelachenquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:17 schreef alopio het volgende:
Eindstand
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
Kreeg van mn buurman deze CD te leen als 14 jochie ofzo om te rippen (samen met OA Live After Death van Iron Maiden) omdat ie hoorde dat ik oude muziek tof vond....quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:14 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |