quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:00 schreef koffieleuk het volgende:
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling
Heb genoten van het lurken en luisteren.
Stenders heeft die flink lopen pushenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:57 schreef zorro28 het volgende:
Zijn er in Nederland echt zoveel mensen die op Michael Kiwanuka stemmen
Smakelijk!quote:
Eetse!quote:
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:00 schreef koffieleuk het volgende:
Die is weg nuquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stenders heeft die flink lopen pushen
Fijne jaarwisseling!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:00 schreef koffieleuk het volgende:
In ontwikkelde landen heb je overigens wel gewoon OV op Oudejaarsavond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gun al die Nederlanders dat ze vast komen te zitten op Antwerpen Centraal
Ja ik vind dat echt een raar fenomeen. Waarom niet mensen die willen werken gewoon laten werken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In ontwikkelde landen heb je overigens wel gewoon OV op Oudejaarsavond.
Ja hier bijna hetzelfde, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb heel t jaar nog niet zoveel reclames gehoord als tijdens de afgleopen 5 dagen
ja dat had ik ook tijdens de masked singerquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb heel t jaar nog niet zoveel reclames gehoord als tijdens de afgleopen 5 dagen
Je hoeft toch niet elke hap met mosterd te eten? zo af en toe afwisselen is op zich niet verkeerdquote:
En echt voor de meest obscure dingen. Geen Albert Heijn of Jumbo ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja hier bijna hetzelfde, verschrikkelijk
Ja, en vooral juist op een avond dat (normaal) het halve land zich klemzuipt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt een raar fenomeen. Waarom niet mensen die willen werken gewoon laten werken?
Zo dat was vermoeiend he! Elke keer die Appie-reclames weerquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat had ik ook tijdens de masked singer
tis een GOULASHKROKET!!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke hap met mosterd te eten? zo af en toe afwisselen is op zich niet verkeerd
same, het gaat ook gewoon steeds door zonder dat je het merkt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |