goulash ook zonder sausquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:03 schreef Fok-it het volgende:
Kroketje altijd met mayonaise
Satekroketje zonder saus
#weten
dus idd geen mosterd. u is het met mij eens. dat blijktquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon geen goulashkroket bestellen maar een gewone met mayo
nou ja ben ook niet pro goulashkroketquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus idd geen mosterd. u is het met mij eens. dat blijkt
daar ging het ook niet over, het ging over de mosterd...quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ben ook niet progoulashkroket
ja oke mosterd past er echt niet bijquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ging het ook niet over, het ging over de mosterd...
Beter is dat ze vragen of je er saus bij wilt. Dat is wat neutraler. Vanuit goed klantgerichtheid vragen ze het. Maar inderdaad, je wilt je kroket wel proeven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:01 schreef Nizno het volgende:
dan bestel je aan de telefoon er een goulashkroket bij... vragen ze je of je er mosterd bij wil...
joh ga weg. ik wil mn kroket wel kunnen proeven. bestel geen goulashkroket alleen voor het krokante jasje hoor!!
ik pleur die mosterd die er ongevraagd bij zit altijd weg. ga er niet voor betalen om het weg te mikken.
Mosterd is een beetje zurig? Heb je anders een merk o.i.d. waarvan je vindt dat het kwaliteit mosterd is?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:16 schreef JeMoeder het volgende:
TS is ongeschikt. Mosterd is de saus der sauzen, en dan bedoel ik trouwens niet die laffe zure shit die bij je kroketje zit.
Begin bij een goede Dijonmosterd (scherp) van bijvoorbeeld Maille of Marne. En ja, die is ook licht zurig, maar niet zo mild en zuur dat je weet dat er 50% goedkope natuurazijn in zit (lees zo goedkoop mogelijk in productie).quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Mosterd is een beetje zurig? Heb je anders een merk o.i.d. waarvan je vindt dat het kwaliteit mosterd is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |