SCHOKGOLVENquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bietjes ook geen top 50, jeetje
Onze hond heeft er geuk niet al te veel last van, geen idee hoe.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind deze dag altijd heel zielig voor huisdieren
Later!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef Felagund het volgende:
Maar ik ga ook maar eens gezellig doen hier. Iedereen een fijne jaarwisseling en nog veel luisterplezier de laatste uren gewenst! Ook een heel fijn 2022 waarbij hopelijk weer iets meer mogelijk is.![]()
Wij nemen afscheid van een generatie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bietjes ook geen top 50, jeetje
Stones zijn ook al bijna uitgespeeld....quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef Zorro het volgende:
De hoogste notering op 59...
Nederland, smakeloos...
Fijne avondquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef Felagund het volgende:
Maar ik ga ook maar eens gezellig doen hier. Iedereen een fijne jaarwisseling en nog veel luisterplezier de laatste uren gewenst! Ook een heel fijn 2022 waarbij hopelijk weer iets meer mogelijk is.![]()
Heel veel plezier en een goed 2022!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef Felagund het volgende:
Fijn jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef Felagund het volgende:
ik had een kat, die vond vuurwerk altijd heel interessant. Ook zo'n vreemd geval. Hij was sowieso een beetje een stoner cat die niet veel meekreegquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Onze hond heeft er geuk niet al te veel last van, geen idee hoe.
Heb het idee dat ze sowieso half doof is
Over 10 jaar Cantsington en Suzan & Freek in de top 50quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wij nemen afscheid van een generatie.
Let it Beatles.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wij nemen afscheid van een generatie.
Nee die was al geweest dacht ik?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
Dat Imaginegedoe krijgen we ook nog zeker.
Er vallen hier zware klappen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stones zijn ook al bijna uitgespeeld....
Dan kan de radio vroeg bij het grofvuilquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Over 10 jaar Cantsington en Suzan & Freek in de top 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |