Ik heb 3/4e niet in huis.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ingrediënten in volgorde: 80% boter, 15% knoflook, 4,5% peterselie, 0,5% zout/peper.
Bikkelquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar hej, luister eens even: ik heb wel koffiemelluk in huis.
Op 31 december, als iedereen jarig is geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgend jaar ook weer toch, of ben ik nu dom?
Heerlijk. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
Net paddenstoelenragout gemaakt voor de pasteibakjes uit het kerstpakket. En zo worden er nog wraprolletjes gemaakt
Waarom?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ga nuchter het nieuwe jaar in.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ga nuchter het nieuwe jaar in.![]()
Ah dus tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op 31 december, als iedereen jarig is geweest.
Een heel druk jaar. Veel opleidingen moesten worden ingehaald en nieuwe opleiding moest en aankomend jaar ontwikkeld worden.quote:
Oei, goeie, als een beetje een raar jaar waar ik te weinig mijn kinderen en kleinkind heb kunnen zien en knuffelen maar ook positief toch wel, dat meneer espri en ik er na pensionering nog steeds goed door 1 deur kunnen. Dat ik het fijn vond om op Fok! te kletsen of alleen lezen en vast nog wat kleine dingetjes maar dit schiet als eerste te binnen.quote:
quote:
Het moet, ik moet me blijven concenteren voorlopig. Vanmezelf natuurlijk, maar het begint te bevallen. Rook alleen wat wiet straks.quote:
Mijn kutste jaar ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |